Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örsundsbro IF
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örsundsbro IF.
Örsundsbro IF
Följ oss för uppdateringar
Nu finns information om Mickelsmäss 2024!
Information om Mickelsmäss 2024
Kortfattat:
1. Gå in på appen och boka era pass (2 pass för familjemedlemsskap, och 1 pass för individuellt medlemsskap)
Bokning av Mickelsmässpass
Här finns också en steg-för-steg-instruktion: Boka pass-instruktion
2. Ni som inte bokat får pass tilldelade inom laget. Lagledare får instruktioner under veckan som kommer.
F-09 Innebandy Hagunda IF F09/10 blå (borta) | 21 dec, 12:30 |
Flickjuniorer Fotboll Julavslutning | 21 dec, 18:00 |
P-15 Fotboll Träning | 22 dec, 16:00 |
P-14 Fotboll Träning | 22 dec, 17:00 |
Flickjuniorer Fotboll Träning | 22 dec, 19:00 |
Jag tror att det bör stå i texten att man måste klicka på rutan för tiden vid kalendern i formuläret för att bokningen ska gå igenom. Har man inte fått ett bekräftelsemail har inte bokningen av tid gått igenom
RapporteraRapportera
Nu är dokumentet uppdaterat så att PDF-filen pekar på årets upplaga, samt en steg-för-steg-instruktion tillagd för att boka pass.
RapporteraRapportera
Får bara felmeddelande ”något gick fel, det gick inte att boka tiden”… måste man prova sig igenom samtliga pass tills man hittar något bokningsbart eller tas fulla pass bort från listan?
RapporteraRapportera
Tyvärr finns det inget sätt att ta bort eller visa fulla pass, som det ser ut nu. Jag ska undersöka saken på söndag.
RapporteraRapportera
Jo, hittade nu att det manuellt går att dölja pass som är fulla.
RapporteraRapportera
Har försökt boka flera gånger, går ej igenom. Vad gör jag för fel? (Finns bara ett pass vi kan ta då jag jobbar och behöver lösa av min man samma tid så vill gärna boka tidigt pass.)
RapporteraRapportera
Försökte några gånger till… ” försök igen, det går inte att boka, ladda om sidan och försök igen”…
RapporteraRapportera
Nu är det uppdaterat så att fulla pass inte längre syns i bokningslistan.
RapporteraRapportera
Lyckades tillslut boka två pass igår, kom fram till sidan där det stod att passen var bokade. Men har fortfarande inte fått något bekräftelsemail.
RapporteraTar det lång tid att få bekräftelsen eller ska man fortsätta boka pass fram tills man får ett mail?
Rapportera
Kolla skräpposten, där hamna min bekräftelse.
RapporteraRapportera
Jag var helt säker på att jag bokat två tidiga tider på hamburgare. Men har inte fått nåt mail. Försökt boka nya tider men inget blir blått som det tydligen ska. Lite stressigt då vi ska var på Akademsika kl 3 för magnetröntgen. Så måste ha tidiga pass
RapporteraRapportera
Försökt en gång till på parkeringen i höja istället Men känns inte som den bokningen funkade heller
RapporteraRapportera
Verkar tyvärr vara väldigt struligt. Jag boka korvstånd 1 06- 08, 08- 10. Fick att det va Bokat men ingen bekräftelse. Nu är passen borta så har inte en blekaste ifall jag ska stå då eller inte. Finns inte i skräpposen heller
RapporteraRapportera
Ryktet säger att man ska få ett bekräftelsemail men jag med många har inte fått det?!?! Vad gör vi nu, skickas en sammanfattning av alla pass ut?
RapporteraRapportera
Lätt struligt men först väljer man vart o vilken tid.
RapporteraSedan dag och efter det måste man klicka på den tid som kommer under kalendern så den blir markerad.
Efter det namn o nummer och så trycker man boka.
Då skall man få ett bekräftelse mail.
Jag lyckades i varje fall efter några försök. Hoppas det var till någon hjälp.//per
Rapportera
Hej
RapporteraFick också felmeddelanden men kan efter 14.30 då jag jobbar helg på mitt jobb. Står gärna i ett korvstånd. Om det behövs, har min son på innebandy p13 och han hjälper Lions med påfyllning med Per W vår granne.
Rapportera
Hej! Upptäckte nu att jag inte var med på passet jag trott mig bokat….
RapporteraRapportera