Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örsundsbro IF

Följ

Örsundsbro IF

Följ oss för uppdateringar
Följ
Örsundsbro IF
Välj lag/grupp

Mickelsmäss 2024

Mattias Vannergård Ledamot
17 kommentarer
  • 7 sep Mattias Steiner

    Jag tror att det bör stå i texten att man måste klicka på rutan för tiden vid kalendern i formuläret för att bokningen ska gå igenom. Har man inte fått ett bekräftelsemail har inte bokningen av tid gått igenom

    Rapportera

    Rapportera

  • 7 sep Mattias Vannergård

    Nu är dokumentet uppdaterat så att PDF-filen pekar på årets upplaga, samt en steg-för-steg-instruktion tillagd för att boka pass.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep Ludde Nordin

    Får bara felmeddelande ”något gick fel, det gick inte att boka tiden”… måste man prova sig igenom samtliga pass tills man hittar något bokningsbart eller tas fulla pass bort från listan?

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep Mattias Vannergård

    Tyvärr finns det inget sätt att ta bort eller visa fulla pass, som det ser ut nu. Jag ska undersöka saken på söndag.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep Mattias Vannergård

    Jo, hittade nu att det manuellt går att dölja pass som är fulla.

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep Matilda Birath

    Har försökt boka flera gånger, går ej igenom. Vad gör jag för fel? (Finns bara ett pass vi kan ta då jag jobbar och behöver lösa av min man samma tid så vill gärna boka tidigt pass.)

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep Ludde Nordin

    Försökte några gånger till… ” försök igen, det går inte att boka, ladda om sidan och försök igen”…

    Rapportera

    Rapportera

  • 10 sep Mattias Vannergård

    Nu är det uppdaterat så att fulla pass inte längre syns i bokningslistan.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep Ludde Nordin

    Lyckades tillslut boka två pass igår, kom fram till sidan där det stod att passen var bokade. Men har fortfarande inte fått något bekräftelsemail.
    Tar det lång tid att få bekräftelsen eller ska man fortsätta boka pass fram tills man får ett mail?

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep Sara Sjöström

    Kolla skräpposten, där hamna min bekräftelse.

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep Carolina Persson

    Jag var helt säker på att jag bokat två tidiga tider på hamburgare. Men har inte fått nåt mail. Försökt boka nya tider men inget blir blått som det tydligen ska. Lite stressigt då vi ska var på Akademsika kl 3 för magnetröntgen. Så måste ha tidiga pass

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep Carolina Persson

    Försökt en gång till på parkeringen i höja istället Men känns inte som den bokningen funkade heller

    Rapportera

    Rapportera

  • 11 sep Torbjörn Tingvall

    Verkar tyvärr vara väldigt struligt. Jag boka korvstånd 1 06- 08, 08- 10. Fick att det va Bokat men ingen bekräftelse. Nu är passen borta så har inte en blekaste ifall jag ska stå då eller inte. Finns inte i skräpposen heller

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep Jenny Andersson

    Ryktet säger att man ska få ett bekräftelsemail men jag med många har inte fått det?!?! Vad gör vi nu, skickas en sammanfattning av alla pass ut?

    Rapportera

    Rapportera

  • 15 sep Per Gustavsson

    Lätt struligt men först väljer man vart o vilken tid.
    Sedan dag och efter det måste man klicka på den tid som kommer under kalendern så den blir markerad.
    Efter det namn o nummer och så trycker man boka.
    Då skall man få ett bekräftelse mail.
    Jag lyckades i varje fall efter några försök. Hoppas det var till någon hjälp.//per

    Rapportera

    Rapportera

  • 19 sep Lina Walgeborg

    Hej
    Fick också felmeddelanden men kan efter 14.30 då jag jobbar helg på mitt jobb. Står gärna i ett korvstånd. Om det behövs, har min son på innebandy p13 och han hjälper Lions med påfyllning med Per W vår granne.

    Rapportera

    Rapportera

  • 24 sep Pär Tingström

    Hej! Upptäckte nu att jag inte var med på passet jag trott mig bokat….

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in