Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro Hockey Ungdom Team Flick
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro Hockey Ungdom Team Flick.
Team Flick
Följ oss för uppdateringar
Nu är det dags att ta fram grillarna och vad passar inte bättre än en försäljning av Högrevsburgare. För att göra beställningsprocessen så smidigt och effektiv som möjligt har vi infört Happy Order, en onlineplattform som gör det enkelt att beställa produkter.
Alla spelare ska sälja minst 4st paket per person.
Högkvalitativa högrevsburgare från Bergslagsdelikatesser från Lindesberg, gjord på svenskt nötkött från svenska gårdar. Förpackningsstorlek: 8x150g (1200 g) Pris 240 kr.
Här är stegen att följa för att genomföra en beställning:
Alla beställningar görs via happy order på följande länk
Kort beskrivning av produkten finns i länken.
Varje lag har tilldelats en unik ''lagkod'' för identifiering. Lagkoden för våra lag är F16, F13.
ENDAST SÄLJANDE VÅRDNASHAVARE SKICKAR IN BESTÄLLNINGEN
Ange lagkod och fullständigt namn: Vid varje beställning är det viktigt att ange lagkoden samt det fullständiga namnet på den person som gör beställningen för korrekt hantering.
Betalningsalternativ: Välj mellan att betala via Swish eller betalkort för att göra betalningen smidig och säker.
Försäljningstid och leverans: Försäljningstid är 2 veckor med start nu, med leverans 3-4 veckor efter det sista beställningsdatumet. Föreningen kommer att återkomma med information om plats och tid för utlämning av beställda produkter.
Multipla beställningar: Varje person har möjlighet att lägga flera beställningar under försäljningstiden, men vi rekommenderar att du samlar alla dina önskade produkter i en enda beställning för enklare hantering.
Vi hoppas att detta nya tillvägagångssätt för försäljning kommer att göra det bekvämt för er att beställa produkter och stötta föreningen. Om ni har några frågor eller funderingar är ni välkomna att kontakta Kansliet.
Tack för ert stöd och engagemang!
/Kanslitet
Finns det något käckt "reklamblad" för detta? :-)
RapporteraRapportera
När man har beställt. Vart hämtar man leveransen?
RapporteraRapportera
Maria- vi har inte fått något sådant. Kan höra med kansliet om det
RapporteraKalle- det kommer mer info från kansliet inom kort. Ska höra med dem om när det kommer.
Rapportera
👍
RapporteraRapportera
Ser även att vår lagkod som vi fått inte funkar utan man behöver skriva öhuflick som kod!
RapporteraRapportera
Kan ej lägga beställning har försökt med F16 F13 och bara F13
RapporteraRapportera
Aha! Såg komentaren!
RapporteraRapportera