Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF F 15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ope IF F 15.
F 15
Följ oss för uppdateringar
Halloj!
Nu kanske det är jag som är okunnig men jag trodde att alla fick ett Mail från Ope när man blir/är medlem där det framgår vad det innebär att vara medlem i Ope..? Står om både bingolotter och arbetsinsatsers m.m Lyckas inte bifoga dokumentet via telefonen men om man inte fått det så skriv er Mail så kan jag vidarebefordra det. Ser att jag fått mitt 2024-02-11.
Såg även att det står en text gällande detta på fakturan man betalar. Så fotade av den.
Jag får för övrigt alltid notiser till min Mail oavsett vem som skriver och fick det även innan jag var admin, men Marcus kanske har bättre koll på om det är något som ska påverka och isf se över det 😇
Håller tummarna för att nån kammar hem en storvinst på lotterna Ha de fint alla!
Helt rätt Sandra. Det står klart och tydligt i medlemsinformationen 2024 att bingolotter ska säljas inför uppesittarkvällen 😊
RapporteraRapportera
Hej! När och var kan lotter hämtas?
RapporteraRapportera
Att du Sandra får notiser är väldigt bra men jag får inte det såg tillexempel inte Marias inlägg när häftena skulle betalas utan fick leta igenom alla inlägg och kommentarer i gästboken för att kunna hitta det. Medlemsbreven med den infon stod att det skulle gå ut i februari vilket jag inte fått fick ett i januari där stod inget och ett i april även där ingen info då bara om häftena. Så med mina tidigare kommentarer menar jag bara att ett förtydligande är en bra väg att gå så alla ser det eller skriver ut det på vår lagsida som man kan fästa längst upp med alla kommande försäljningar mm. Undrar samma som Andreas angående hämtning av lotter.
RapporteraRapportera
Undrar också var och när lotter hämtas samt vad som sker med osålda lotter? (vi har lotter även från syskons idrotter så osäker på om vi lyckas sälja alla 15 st när vi säljer för flera klubbar, det blir ett stort antal lotter). Har vi som klubb fått info från kansliet gällande var man isåfall returnerar innan man får eventuell faktura?
RapporteraRapportera
Jag har skrivit vart och när man kan hämta. Finns i ett eget inlägg som jag skrev tidigare idag.
RapporteraOsålda lotter lämnas tillOPE kansli innan fakturering.
Man får alltså en faktura som man ska betala.
Rapportera
Tack, apropå att missa meddelanden och inte få några notiser 😂 jag messar dig Maria, kan tyvärr inte komma ikväll.
RapporteraRapportera
Detta står på laget.se frågor och svar;
RapporteraVarför får inte jag mejl från mitt lag eller min förening i laget.se?
Avatar Jessica
6 Augusti 2018 16:46
Följ
Om ni inte får alla utskick från ert lag eller er förening behöver ni kontrollera följande:
- Kontakta administratören för det aktuella laget/föreningen och be denne person kontrollera att ni ligger tillagda med korrekt e-postadress.
- Kontrollera skräpposten samt obetrodda mottagare för din e-postadress och leta efter adressen no-reply@laget.se. Vissa e-postadresser kan ibland blockera denna adress.
Är ovanstående uppgifter kontrollerade och allt är korrekt behöver ni kontakta oss, skicka med webbadressen till det aktuella laget/föreningen samt vilken e-postadress det gäller.
Rapportera