Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ope IF P 15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ope IF P 15.
P 15
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Nu har vi fått veta vilka arbetsinsatser föräldrar och barn har under 2025.
Storsjöyran
1 eller 2 augusti kl 17:00-02:00
2 personer
Bingo
13/7 16:00-21:00
5 personer
Storsjöcupen
1-5/7
Ej någon info ännu här, men räkna med att om du har ett barn som kommer spela så kommer du att få en uppgift, t.ex. kökstjänst eller planvärd
Bollkallar
29/5 Åkreäng Brunflo 13:00
1+6 personer (1vuxen & 6st barn )
17/8 Torvallen 14:00
1+6 personer (1 vuxen & 6st barn)
Vi kommer även ha säljarinsatser till föreningen,
Rabatthäften - vår & höst 2st/barn
(Rabatthäftena för våren kommer snart).
Bingolotter till uppesittarkvällen 15st/var om syskon finns i föreningen så är det 10st/per barn.
Alla som står med på laget kommer att få en uppgift (vi kommer att ha i åtanke ni som gjorde insatser 2023). Det finns en vikariepool om man har svårt att lösa det uppdrag man som förälder blivit tilldelad, det kostar 100kr/timmen, som man får betala ur egen ficka och själv lösa det med vikarie. Det kommer ligga en vikarielista bland dokument på OPEs sida på laget (alt kolla med någon annan om byte)
Jag slänger ut en fråga ang Storsjöyran, är det några frivilliga redan nu som känner att dom kan ta ett pass där? Man får välja Fredag eller Lördag (2pers)
Jag återkommer så fort vi får mer info ang Storsjöcupen.
Tilldelningen av arbetsuppgifter till föreningen kommer visas på föräldramötet på Tisdag.
Sen kommer vi behöva insatser till laget när vi ska sälja fika, baka osv. Men de tar vi närmare ☺
Med vänlig hälsning, Mikaela
![]() |
Vårstart med Ope IF |
2 apr | XXL fotbollsfest |
28 mar | Fotbollsskolan |
23 mar | Årsmöte och Valberedning |
19 mar | XXL och Puma |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera