Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ödåkra IF Ungdomsledare
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ödåkra IF Ungdomsledare.
Ungdomsledare
Följ oss för uppdateringar
Hej alla!
Då har vi gjort en första fördelning av passen. Behovet är alltså 10 personer per pass, de flesta passen delar två lag på, dvs 5 personer var. Rekomendationen är att göra kallelse nu direkt till era lag.
Fredag 2/8
07:00-11:30: F2011/12 & P2011
11:15-15:45: P2018 & P2019
15:45-20:15: F2015/16 & P2015
Lördag 3/8
07:00-11:30: P2012 & F2013/14
11:15-15:45: Herr
15:45-20:15: P2017 & P2013
Söndag 4/8
07:00-11:30: P2014 & Dam
11:30-16:00: P2016 & F2017/18 & Oldboys
Vid frågor, kontakta:
Ola.sjoholm@odakraif.se
Thomas.hansen@odakraif.se
Uffe.palmgren@odakraif.se
Möte med Uffe | 20 nov, 18:00 |
Ledarträff | 14 dec, 17:00 |
Hur många behövs på söndag från p 2016 och flickor 17/18 för det skall gå ihop mellan 11.30-16.00
RapporteraRapportera
5 personer per lag.
RapporteraRapportera
Ok men båda mina lag P 2016 och flickor 17/18 och oldboys har fått mellan 11.30-16.00. Vi har fått kioskpass och i kiosken behövs det väll bara två stycken per pass. Och tre lag blir ju 15 stycken på 4h 30 min jag bara undrar hur ni har tänkt. Och har någon anmält sig till er från flicklaget eller pojklaget. För det vet inte jag för dom anmäler sig till er ju.
RapporteraRapportera
Nej det behövs mer än 2 pers, Är ett helt annat tempo under eskilcupen, så det behövs folk i kiosken samt sköta grillen. Vi har utgått utifrån förra året och kommit fram att 5 per lag är det som gäller. Varje lag ska skicka ut en egen kallelse för detta, ingen som anmäler sig till oss.
RapporteraRapportera