Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom I-P 2013 Svart
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom I-P 2013 Svart.
I-P 2013 Svart
Följ oss för uppdateringar
Hej på er,
Tack till er alla som var med och deltog under förändramötet igår! Vi hade representanter från 10 av de 24 barn som är aktiva i laget och vi uppskattar att ni var på plats. Till resterande föräldrar så är det VIKTIGT att ni läser informationen nedan, så att ni är insatta i vad det var vi talade om under mötet.
Syftet med mötet var att informera er om läget samt ge laget förutsättningar inför nästa säsong MEN för att det ska finnas ett lag nästa säsong så kommer det krävas att ALLA är med och engagerar sig i respektive aktivitet.
Vår ambition inför nästa säsong är att killarna ska:
* Kliva upp i nästa nivå (övergår från poolspel till seriespel/enskilda matcher)
* Kliva upp på 2 träningar / veckan
* Anmäla oss till 2 serier
* Vara med på ytterligare en cup (detta kommer kosta pengar för laget).
Detta kommer innebära att vi behöver:
* Fler tränare! (Vi har redan nu fått intresse)
Tack till Folke, Liam, Oskars & Ossians pappor som redan nu anmält sig till att bli en del av ledartruppen!
Detta gör att vi kommer kunna ge barnen mer individuell uppmärksamhet och utöka träningstillfällena.
* En försäljningsansvarig som tar ansvaret från mig (Michelle) och ser till att bygga lagkassa
* En kioskansvarig (som gör ett schema inför säsongens alla matcher & fördelar ut till föräldrar)
* Lagbyggare (som ansvarar för att killarna får en fin avslutning/happenings vid sidan av plan)
Rollerna kommer att börja gälla från och med nästa säsong men våra nya tränare kommer att vara med redan denna säsong för att få möjlighet att lära känna barnen och oss i ledartruppen, så att man är lite varm i kläderna inför nästa säsong 😊
Om inte samtliga roller är tillsatta innan måndagen 20/3 så kommer vi att fördela ut rollerna inom laget och sedan byta ansvariga 1 gång / termin. Laget bygger på ideella krafter och tyvärr räcker inte vår tid till att täcka alla delar idag vilket resulterar i att allt vi gör blir i sista sekund och inte med den kvalitet vi önskar ge våra grabbar.
Vår ambition är att ge killarna en rolig och givande innebandysäsong som ger dom energi. Vi hoppas därför att även ni vill vara med och bidra till detta 😊
Ekonomin i laget
* Vi har byggt upp lagkassan och de försäljningar som vi haft under säsongen har gjort att vi har gått från 3 300kr till 19 800kr. BRA JOBBAT till alla som varit med och bidragit!
Förutom detta så berättade vi även att vi kommer att:
* Sluta kalla till träningarna - vi förväntar oss att killarna dyker upp om inget annat meddelas via gästboken.
* Fortsätta kalla till matcher - viktigt att ni meddelar om killarna kommer närvara pga planeringen.
* Kommunicera kring eventuella uppehåll / inställda träningar i god tid - för att ni ska kunna planera er tid
Sist men inte minst så informerade vi även att vi har fått en del frågor kring Örebrocupen som spelas mellan 31 mars till och med 2 april. Det vi vet idag är:
* Vi kommer att få arbetspass att fördela ut inom laget (alla kommer behöva bidra)
* Ledarna kommer att fördela ut arbetsuppgifterna på alla i laget, skulle det inte fungera för er då ansvarar ni själva för att byta med en annan förälder. Annars förväntar vi oss att ni är där!
* Spelschemat kommer ut under vecka 11 - vi kommer skicka ut detta så snart vi har fått det till oss!
Vi har inte mer information i dagsläget men kommer givetvis att informera er så snart vi får informationen.
Vi hoppas att alla har tagit del av detta innan den 20/3 och ni är givetvis varmt välkomna att höra av er om det är något ni funderar på eller om det är någon rolig idé / tanke som ni vill dela med er av!
Vi tycker verkligen att det är SUPERROLIGT att få spendera tid tillsammans med era killar - dom är helt fantastiska och vi ser fram emot att få fortsätta följa deras utveckling även nästa år. Vi hoppas och gör allt vi kan för att killarna ska vilja fortsätta spela och framför allt att dom ska tycka att det är roligt att komma till träningarna.
När ni har läst all information så vill vi att ni kommenterar "Läst" - så att vi vet att alla har fått ta del av informationen. Det är även i kommentarerna ni meddelar vilken roll ni är intresserad av och vad ni kan bidra med.
Vi önskar er en trevlig kväll!
/ Ledarna
Träning | 7 jan, 18:30 |
IFK Arboga IBK P13 PK6-Lag1 (borta) | 11 jan, 12:30 |
Träning | 13 jan, 18:45 |
Träning | 14 jan, 18:30 |
Örebro SK Ungdomsklubb I-P2014 (hemma) | 18 jan, 17:15 |
Läst.
RapporteraTack för infon, jag tar på mig rollen som lagbyggare.
Rapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst, jag forsätter gärna att vara Ekonomiansvarig för laget.
RapporteraRapportera
Läst. Ska bli kul att få vara tränare!
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Tack för infon! För kännedom är det jag (Folkes mamma) som kommer gå in som tränare från vårt håll. Ska bli spännande!
RapporteraRapportera
Läst. Mycket bra info.
RapporteraRapportera
Vad roligt Ellen! Välkommen in i gänget ☺ Fantastiskt Dolly att du ställer upp som lagbyggare & att du Helena fortsätter ta ansvaret som ekonomiansvarig ⭐
RapporteraRapportera
Lsät. Tack för info. Jag skrev ett inlägg i gästboken om att jag kan fortsätta som kioskansvarig.
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Toppen Kristin! Det uppskattas ⭐
RapporteraRapportera
Läst, superbra info 🌟🌟🌟
RapporteraRapportera
Läst, tack för bra info😊
RapporteraRapportera
Läst 👍
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Läst
RapporteraRapportera
Inga kallelser till träningar, ska man inte heller sjukanmäla om man inte kan komma?
RapporteraRapportera
Jo de ska man i gästboken så ska man skriva om man är sjuk eller har eventuella förhinder
RapporteraRapportera
Ok men är det inte enklare att skriva det i kallelsen, blir det inte rörigt med att alla föräldrar får notis om att jag skrivit i gästboken när det inte rör några andra föräldrar?
RapporteraRapportera