Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom I-P 2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom I-P 2012.
I-P 2012
Följ oss för uppdateringar
På lördag är det dags för årets kickoff med laget, vi kommer starta upp med match kl 14:30 i Tybblelundshallen, matchen spelas mot Ekeby IF
Schemat i grova drag:
Lördag
13:45 - Samling Tybblelundshallen
14:30 - Match mot Ekeby IF i Tybblelundshallen
16:00 - Dusch i Tybblelundshallen innan vi åker till klubbhuset för att checka in
19:00 - Middag (Hamburgare med bröd)
22:30 - Tack och godnatt
Söndag:
08:30 - Väckning
09:00 - Frukost
09:30 - Städning & ihoppackning
10:00 - Transport från klubbhuset till Tybblelundshallen
11:00 - Match mot Lillån IBK
Vi kommer sova på loftet i klubbhuset där det finns sängar, kuddar och täcken men spelarna behöver ta med sig sängkläder
På eftermiddagen/kvällen på lördagen kommer vi hitta på lite roliga lekar, prata sammanhållning och även prata lite teori med grabbarna eftersom vi i år spelar på storplan.
Eftersom det är stort fokus på att umgås, bygga lagsammanhållning och att ha roligt så är det helt okej med lite lördagsgodis/läsk men vi skulle önska att ni skickar med grabbarna lagom/måttliga mängder med godis/läsk. Vi kommer ordna med maten till kvällen och frukosten, är det några allergier så meddela David alt kommentera nedan. För att förenkla för oss ledare så skicka gärna med något mellanmål till grabbarna som dom kan fylla på med efter matchen på lördag så kan vi fokusera på att hänga med grabbarna
Packlista:
Innebandyutrustning (dubbla matcher)
Prylar till dusch (obligatorisk dusch efter matchen för samtliga)
Gymnastikskor
Kläder för utomhusbruk
Mellis efter matchen på lördagen
Hygienartiklar
Sängkläder
En förutsättning för att få det att funka på ett bra sätt är att vi hjälps åt och vi behöver hjälp med nedan (kommentera nedan vad du/ni kan hjälpa till med):
Sekretariatet vid bägge matcherna (2 personer/match)
Transport från Tybblelund till Klubbhuset (lördag)
Transport från Klubbhuset till Tybblelund (söndag)
Fixa inför middagen inkl Grilla hamburgare (2-3 personer)
Som vanligt så hjälps vi åt med sargen både innan och efter matchen
Vi håller tummarna för en kanonhelg med era grabbar
Kan också meddela att vi fått spelschemat inför cupen kommande helg (28-29:e) och aktiviteten kommer att uppdateras på laget.se med spelschema mm. Cupen kommer avslutas med ett slutspel
/ledarna
Träning | 9 jan, 18:15 |
Lillån IBK Ungdom P2013 (hemma) | 12 jan, 10:45 |
KFUM Örebro (hemma) | 12 jan, 12:00 |
Träning | 14 jan, 19:15 |
Träning | 16 jan, 18:15 |
Jag kan köra dit och hem om det behövs. Får in 3 st bak i bilen
RapporteraRapportera
Kan sitta sekretariat.
RapporteraRapportera
Jag kommer vara bortrest lördag kväll och hela söndagen tyvärr, men hjälper gärna till att skjutsa från Tybblelund till klubbhuset om det behövs på lördagen. Får plats med 4 killar isf.
RapporteraRapportera
Jag kan sitta i sekretariatet i matchen på söndagen
RapporteraRapportera
Jag sitter helst lördag i sekretariat
RapporteraRapportera
Eriks mamma Jessica sitter gärna i sekretariatet på lördag.
RapporteraRapportera
Vi kan hjälpa till att grilla hamburgare. Ev transport om det behövs fler
RapporteraRapportera
Jag kan sitta i sekretariatet på söndagen.
RapporteraRapportera
Vi kan köra har 8 platser på lördagen
RapporteraRapportera
Vi kan köra på lördagen, 4 platser 👍
RapporteraRapportera
Det verkar vara gott om skjuts till och från Ekäng och sekretariatet är bemannat men vi behöver fler föräldrar som kan hjälpa Cathrine med middagen. Vi är ett gäng ledare som är med i helgen men vi skulle gärna lägga vår tid och energi på aktiviteter med grabbarna istället för att ordna med praktiska saker
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till att grilla hamburgare
RapporteraRapportera
Ingår handling eller kan någon annan fixa den delen?
RapporteraRapportera
Jag fixar handlingen på förmiddagen på snabbgrossen 😁
RapporteraRapportera
Ska barn hämtas upp på ekäng och köras till tybblelund eller vad är tanken
RapporteraRapportera
@Anna, vi har tyvärr inte hunnit återkoppla än pga jobb och övriga föreningsaktiviteter men återkommer under eftermiddag/kväll
RapporteraSamlingen sker vid Tybblelundshallen imorgon men i behöver ta oss från Tybblelundshallen till Ekäng imorgon efter matchen och åt andra hållet på söndag
Rapportera
Eftermiddagen kom tidigt idag.... :)
RapporteraSekretariat:
Lördag: Erik & Bradley
Söndag: Felix & Teo
Handla middag & frukost: Holger
Grilla Burgare: Walter & Oskar + ledare
Transport lördag: Algot (8 platser) + ledare
Transport söndag: Love + ledare
Vi behöver ev ytterligare någon som kan hjälpa till med köra grabbarna från Ekäng till Tybblelundshallen på söndag
Rapportera
Vi kan skjutsa på söndagen om det behövs.. vi har 6 platser..
RapporteraRapportera
Vi kan också hjälpa till med skjuts om det behövs.
RapporteraRapportera
David tar du med matchtröja till Bradley idag? Nr 18. 😊
RapporteraRapportera
Jag har mer en tröja till Love och Bradley idag
RapporteraRapportera