Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Örebro SK Ungdom I-P 2012
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Örebro SK Ungdom I-P 2012.
I-P 2012
Följ oss för uppdateringar
Hej på er,
Nästa vecka sätter vi äntligen igång med lite innebandyträning - som vi har längtat!
Vi ser verkligen fram emot att få kicka igång säsongen igen.
Och säsongen innebär i vanlig ordning att vi kommer att arbeta på såväl Örebrocupen Handboll som Örebrocupen Innebandy, vilka är våra två arbetstillfällen som vi inom ÖSK Ungdom måste bidra till.
ÖREBROCUPEN HANDBOLL
I år kommer cupen att genomföras 13-15 september, där vi kommer att ansvara för sekretariatet i stora hallen i Idrottshuset. Vi kommer att täcka upp tiderna:
FREDAG 17:30-22:30
LÖRDAG 07:30-22:00
SÖNDAG 07:30-19:00
Schemat kommer att läggas upp under "dokument" här på Laget.se under nästa vecka så därför är det viktigt att ni redan nu hör av er om det är så att ditt barn inte kommer att fortsätta spela innebandy, så att vi kan ha med det i planeringen inför arbetsfördelningen (Vi hoppas såklart att INGEN kommer vilja sluta men tyvärr måste frågan ställas). Kontakta någon av oss ledare, så ser vi till att föra vidare informationen samt uppdatera laget.se därefter.
Uppdragsbeskrivning till seket:
Den huvudsakliga uppgiften för sekretariatet är att fylla i antal gjorda mål för respektive lag samt speltiden på matchklockan. Efter matchen ska sekretariatet slutrapportera sesultat i Cup Manager. Detta görs i iPaden. Instruktioner för detta kommer att finnas på plats. Det kommer även finnas information kring vem man vänder sig till om tekniken skulle strula. Viktigt är att sekretariatet har dialog med domare innan-, under- och efter matcherna för att rätt information förs vidare samt säkerställning av regler och tider.
Man kommer att arbeta i par och arbetspassen kommer att landa på ca 3h/spelare.
Vi önskar er alla en riktigt fin helg och så hoppas jag att vi får möjlighet att träffa alla härliga spelare redan nästa vecka :)
/ Ledarna
Träning | 28 nov, 18:30 |
DM - Gruppspel | 30 nov, 13:00 |
Träning | 3 dec, 19:30 |
Träning | 5 dec, 18:30 |
Askersunds IBK 10/11 PK4 (hemma) | 7 dec, 16:20 |
Vi önskar fredags tid från start tid om man kan önska
RapporteraRapportera
Vi önskar fredag eller söndag om vi får önska.. /Arons mamma
RapporteraRapportera
Vi är bara hemma fredag. Borta på 40-årsfest i Stockholm från lördag fm till söndag kväll.
RapporteraRapportera
Andreas är borta hela den helgen så jag önskar fredag kväll eller söndag kväll, då är det enklast för mig att ordna med barnvakt 🙏 /Josefin
RapporteraRapportera
Borta den helgen om vi måste hhälpa till trots th ledare så passar söndag em/ kväll
RapporteraRapportera
Hej, vi är borta hela lördagen. Hjälper gärna till på fredag eller söndag.
RapporteraRapportera
Hej hej!
RapporteraFörstår det som att sekretariatet är den enda uppgiften den här gången, finns det någon annan uppgift tar jag hellre det. Sätt gärna oss (någon av loves föräldrar) på att ha sekretariatet för en match som inte är så viktig alternativt tillsammans med någon som ni vet är väldigt rutinerad med att sitta i sekretariatet. Ingen av oss har nånsin sett en handbollsmatch. Jag satt i sekretariatet när det spelades finaler på Örebrocupen i innebandy för lite större grabbar, det blev väldigt jämna matcher, hetsigt och de sekunder som jag stoppade tiden eller glömde stoppa tiden var avgörande. Det var fruktansvärt för mig och blev jobbigt för spelare och domare mfl.
Rapportera
Om man tar flera pass denna helg, slipper man pass på Örebrocupen?
RapporteraRapportera
Hej. Listan är klar och kommer publiceras under kvällen. Alla har fått ett pass och vill man ha fler eller byta bort sitt så får man själv ordna med detta. Precis som tidigare ”nollställer” vi räkning av antal pass i samband med ny säsong. Vi kör två personer i sekretariatet för att kunna hjälpas åt.
RapporteraRapportera
Mikael Särnholm: Jag har satt er i sekretariat passet efter min man så att han kan visa er hur det går till vid behov. Ni sitter med Gustavs föräldrar som jag tror suttit en del i sekretariat också. Om ni vill byta verkar Eriks föräldrar vilja ta fler pass också
RapporteraRapportera
Hej på er,
RapporteraNu är arbetsschemat uppladdat under "Dokument => Arbetsschema". Dokumentet är döpt till "Arbetsschema Örebrocupen Handboll 13-15 sep 2024".
OM någon/några byter pass med varandra så önskar vi att ni även skriver detta i detta kommentarsfält, så att vi alla har koll på vilka som ska bytas av samt vem man kommer att arbeta med.
Trevlig kväll!
Rapportera
Bra jobbat med schemat Cathrine! Tack för att du pusslade med våra önskemål ☺
RapporteraRapportera
Hej! Tack för att du pusslade åt oss också Cathrine, det blir bra.
RapporteraRapportera
Blir toppen! Tack 😊
RapporteraRapportera
Nu är dokumentet uppladdat med nya uppdateringar :)
RapporteraRapportera
Tack för info vi laddar för lördag !
RapporteraRapportera
Såg att man nytt dag på oss feån lördag till söndag. Vart är rosta b någonstans
RapporteraRapportera
Rostaskolans bollhall skulle jag tro, dom har två planer där 😊
RapporteraRapportera
Skulle inte alla våra pass vara på idrottshuset stora hallen ?
RapporteraRapportera
Alla pass är i Idrottshuset stora hallen
RapporteraRapportera
Rostahallarna var för Örebrocupen i innebandy i våras.
RapporteraTitta under "Arbetsschema" och sedan handboll 13-15 september så blir det rätt schema.
Rapportera
Jag hitta rätt
RapporteraRapportera