Uppdaterat arbetsschema + arbetsbeskrivning
Här kommer ett uppdaterat arbteschema. Ändringar gäller lördag lunch och middag. Alla berörda är vidtalade. Tack till alla som drar dubbelpass, Edvin, Lucas, Vincent. Vi fick ett väldigt stort uppdrag att fördela denna gång i kombination med att vi tappat en del spelare så har färre att fördela uppgifterna på. Arbetsbeskrivning och kontaktperson på Adolfsbergsskolan finns längre ner. Fredag middag 17:30-21.30 - FULLT 3 personer. Carl (Anna/Richard 070-2644803 / 070-6641419), Vilhelm (Marie, 0735-089908), Martin (Jhonathan Valdes, 072-0852006) Lördag frukost 06:00-09:00 - FULLT 3 personer. Jack (Robert 073-7071203), Benjamin (Marco, 0705-368706), Baran (Shaee 073-5104441) Lördag lunch 10:30-15:30 - FULLT 3 personer. Sasha (Oksana, 073-4778764), Felix (Merad 076-3943947), Max (från P12 Svart) som hjälper oss. Lördag middag 16:30-21:30 - FULLT 3 personer. Lucas x 2 (Malin Price 070-3608167), Mohamed (Guure Ali 076-0908369) Söndag frukost 06.00-09.15 - FULLT 3 personer. Sixten (Caroline, 073-0326599), Thanh (Diem MOBIL?), Vilmer B (Ulf Brattlöf 0706-003177) Söndag lunch 10.30-14.30 - FULLT 3 personer. Vincent (Kenny x 2 vuxna, 070-4417554), Edvin (Thomas P 070-6026107) Söndag slutstäda: Från 13:30 till slut: TILLFÄLLIGT FULLT 6-10 personer, uppskattningstid 3-4 timmar. Loui (Jessica Widén Olofsson 070-3575208), Edvin (Maria,0734-248636), Jonte (Anna Zetterberg 070-2847512), William (Henrik, 073-4470915), Pontus (Josefina, 073-6312129), Filip (Christian Lettström 070-7791979) (Hugo) Ragnhild 072-4064950. Arbetsbeskrivning nedan: Uppdragsbeskrivning, Örebrocupen. Matvakt Förberedelser Se till att vara i god tid på plats, ta kontakt med skolchefen för information om jobbet. Se till att ha vetskap om vilka lag som har rätt till att äta i matsalen. Lista fås av skolchefen. Utförande Se till att ha personer vid ingången till matsalen. Dessa personer ska under hela passet sitta utanför och pricka av så att enbart lag som har rätt till att äta där går in i matsalen. Lista med behöriga lag får ni av skolchefen. Personerna som prickar av matgästerna ska även vara matsalspersonalen behjälpliga. De ska hjälpa dem med att torka av bord samt diverse annat. Matsalspersonalen kan styra arbetet, så fråga dessa om de behöver någon hjälp. Matpersonalen ska få den hjälp de behöver. Efter att alla lag blivit serverade, fråga då personalen om det är okej att åka. Ni får inte åka i väg innan matpersonal/skolchef ger tillåtelse. Ni ska hjälpa matpersonalen under de tider som är utsatta på ert pass. Skulle det bli förseningar behöver ni eventuellt stanna och hjälpa till, om det beslutas av skolchefen. Se till att alltid serva lagen på bästa sätt. Var behjälpliga mot alla så flyter detta på bra. Matvakterna ska även vara skolchefen behjälplig med eventuella uppgifter exempelvis städ. Uppdragsbeskrivning, Örebrocupen - slutstäd skola Fråga skolchef efter redskap till städningen. Skolchefen är arbetsledare. Ibland kan slutstädningen påbörjas tidigare än planerat, i möjligaste mån är det bra att vara tillgänglig före utsatt tid för att avslutet ska kunna ske tidigare. Skolchefen avgör när ni är klara och får gå hem. Arbetsuppgifter - Sopa alla golv och plocka upp allt skräp. Observera att vi tar med oss allt skräp från skolan, så lämna inte kvar någon soppåse. - Städa toaletter, töm soporna - Moppa alla golv som behövs - Töm sopor - Städa omklädningsrum om de har använts, kolla med skolchefen. - Samla kvarglömda saker i en påse/säck och lämna till skolchefen. Lämna inte skolan förrän skolchefen tydligt meddelar att städningen är klar! Ansvarig skolchef på plats heter Daniel. Han nås på 076-0256055.
F-P2012 Vit
för 3 dagar sedan
0kommentarer
Hämtning av toa & hushållspapper
Hej. Nu har vi beställt hem alla balar med toa & hushållspapper. De kommer hem på måndag 14/4. De kommer att placeras i ett av omklädningsrummen på Ekäng. ÖSK vill att vi får ut så mycket som möjligt redan på måndag. Därför kommer jag att vara på plats 15 min innan träningen på måndag och ca 15 min efter träningen. Är på plats under träningen också, men kanske då ute på planen. Meddela mig om ni absolut inte kan hämta på måndag på telefonnummer 070 - 339 76 41. //Jimmy
F-P2012 Vit
för 6 dagar sedan
2kommentarer
Tysslinge Cup lördag 12 april
Det dök upp en möjlighet för oss att få vara med på Tysslinge Cup nu i helgen och vi har tackat ja. Det är en mindre endagscup nivå medel för P2012. Det är 7 lag, alla möter alla i lite kortare matcher + ev slutspel/final. Cupen beräknas hålla på mellan 10.00-17.00. Plats är Björkvallen, Latorp. Lag vi kommer att möta är: Sturehov x 2, Järfälla football academy, Karlslunds IF, Latorps IF, Skyllbergs IK. 10.00 IK Sturehov Blå - ÖSK 11.00 ÖSK - Järfälla football academy 12.30 ÖSK - Karlslunds IF FK Röd 13.30 IK Sturehov Röd - ÖSK 14.30 ÖSK - Skyllbergs IK 16.00 Latorps IF - ÖSK Mer info och kallelse kommer senare i veckan.
F-P2012 Vit
för 7 dagar sedan
1kommentar
Cuper/matcher i maj och sociala medier
I maj är vi anmälda till en matchkamp anordnad av Adolfsbergs IK (1 maj). Vi är också anmälda till ÖSIF cup anordnad av Örebro Syrianska (31 maj-1 juni). Då dessa ligger vid klämdagar och typiska långhelger kommer vi att skicka ut intresseanmälan för att se hur många som har möjlighet att delta. I maj sätter också serien igång och pågår mellan 3 maj och 18 juni. Vi är anmälda med två lag/serier, Örebro Grupp 4 Södra samt Grupp 5 Örebro. Alla matcher ligger i kalendern. I juni är vi naturligtvis anmälda till Örebrocupen och även till Select Cup i oktober. Vi kikar på flera cuper till efter sommaren. Sociala medier: Laget har ett nytt instagram-konto under namnet @oskp2012vit Har man funderingar eller inte vill att ens barn ska vara med på eventuella bilder kan man höra av sig till mig privat.
F-P2012 Vit
för 7 dagar sedan
0kommentarer
Arbetsfördelning Örebrocupen Innebandy 11-13 april
Hej, Nu har laget fått sina arbetsuppgifter för helgen när Örebrocupen sker. Istället för att fördela arbetspass utan att veta vad som passar er bäst så testar vi att man får skriva upp sig på det pass som funkar en bäst. Vi har cirka 26-28 pass att fylla så hela laget behöver engagera sig och var och en behöver hitta en lösning (typ släkting, ungdom, annat) som kan fylla ett pass om man själv absolut inte kan. Som alla förstår funkar detta bara om vi som lag hjälps åt. Alla arbetspass måste fyllas, lyckas vi inte med det så belastats lagkassan med en "straffavgift" och det vill vi förstås inte. Laget, genom oss vuxna, kommer ansvara för matsalen på Adolfsbergsskolan och slutstäd. Följande pass och tider ska fyllas: Fredag middag 17:30-21.30 - FULLT 3 personer. Carl (Anna/Richard 070-2644803 / 070-6641419), Vilhelm (Marie, 0735-089908), Martin (Jhonathan Valdes, 072-0852006) Lördag frukost 06:00-09:00 - FULLT 3 personer. Jack (Robert 073-7071203), Benjamin (Marco, 0705-368706), Baran (Shaee 073-5104441) Lördag lunch 10:30-15:30 - FULLT 3 personer. Sasha (Oksana, 073-4778764), Felix (Merad 076-3943947), Max (från P12 Svart) som hjälper oss. Lördag middag 16:30-21:30 - FULLT 3 personer. Lucas x 2 (Malin Price 070-3608167), Mohamed (Guure Ali 076-0908369) Söndag frukost 06.00-09.15 - FULLT 3 personer. Sixten (Caroline, 073-0326599), Thanh (Diem MOBIL?), Vilmer B (Ulf Brattlöf 0706-003177) Söndag lunch 10.30-14.30 - FULLT 3 personer. Vincent (Kenny x 2 vuxna, 070-4417554), Edvin (Thomas P) Söndag slutstäda: Från 13:30 till slut: TILLFÄLLIGT FULLT 6-10 personer, uppskattningstid 3-4 timmar. Loui (Jessica Widén Olofsson 070-3575208), Edvin (Maria,0734-248636), Jonte (Anna Zetterberg 070-2847512), William (Henrik, 073-4470915), Pontus (Josefina, 073-6312129), Filip (Christian Lettström 070-7791979) (Hugo) Ragnhild 072-4064950. OBS detta är preliminärt och tider/uppgifter kan därför komma förändras. Skriv barnets namn och det pass ni önskar, även mobilnummer till den vuxna. Allteftersom kommer jag fylla på med de som anmält sig i inlägget här så ser ni vilka pass som är lediga/fyllda. Ha lite koll så ni inte skriver upp er på pass som redan är fyllda. Behöver man byta med någon som redan skrivit upp sig så tar man den kontakten själv men meddelar här att man bytt i så fall. KORT DEADLINE: Se till att svara på detta innan 3 april. Obemmanade arbetspass kommer att delas ut till de som inte skrivit upp sig på något arbetspass.
F-P2012 Vit
för 18 dagar sedan
29kommentarer
Visa fler nyheter