Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ödsmåls IK P-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ödsmåls IK P-13/14.
P-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nu kommer första schemat för vår kiosktjänst på ÖIKs seniormatcher (se bifogad fil). Vi har enbart fått damlagsmatcher och då är det bara kioskbemanning som gäller (ej entré osv). Det finns en del instruktioner på "Dokument" som ni kan använda som hjälp också. Eller hör av er till mig!
Om det är så att ni inte kan på utsatt tid. Byt gärna dagar med varandra och meddela mig så håller jag planeringen uppdaterad. Ca 45-60 min innan är bra att vara där för att hinna fixa nyckel och börja förbereda inför att kiosken öppnar senast 30 min innan matchstart.
Det kommer fyllas på med fler kiosktjänster när vi har egna sammandrag hemma för våra killar. Återkommer med det schemat. Jag har i första hand valt bort de föräldrar som stod i kiosken förra året samt var med på Backamo. Ni kommer alltså fyllas på med på våra egna hemma-sammandrag framöver.
Bifogar schema och kort info och lägger även som PDF under dokument. Observera att det under dokument finns en gruppering med lagets dokument och en med hela föreningen dokument (tex kioskinstruktioner).
Avslutningsvis vill jag bara säga att de gånger jag stått i kiosken för något av barnens lag så har det varit väldigt trevligt och ett bra tillfälle att lära känna några av dom andra föräldrarna. :)
Hör av er om ni har några frågor! Ni som är bokade på kommande kiosktjänster får gärna bekräfta i kommentarerna att ni fått informationen.
/Madelen
Ps. Jag funderar på att styra upp en liten "visning" av kiosken under någon av träningarna om det finns intresse för det. Alternativt kan jag försöka komma ner och hjälpa till att starta upp den 29 maj om jag är hemma. Återkommer kring det.
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Valla-cupen P13 | 18 jan |
Valla-cupen P14 | 1 feb |
Årsmöte | 2 feb, 18:00 |
Jag har mottagit info, jag var med på Backamo fredag lördag och söndag sist. Du skriver att vi blir delegerade senare. I såfall får du gärna justera. Vi har lite för många åtaganden just nu. Svårt att hinna med, om du ändå har ett gäng att tillsätta :)
RapporteraRapportera
Vi har sett och kommer 29/5 /Max M
RapporteraRapportera
Ok, Linda saknades bland de jag fått uppgift om hade varit med. Men då har jag justerat och nu har alla blivit utplacerade eller redan varit på en aktivitet så nu kan vi inte justera mer med någon som inte redan haft ett uppdrag "nyligen". Och som sagt, det kommer ju komma lite mer sen framöver. :) Men som sagt, fritt fram att byta dagar med varandra.
RapporteraSebastian: Tumme upp! :)
Rapportera
Och nu har jag uppdaterat dokumentet efter att ha insett att jag på ena datumet förväxlat med F13/14 när jag kollade datumen. Så nu är det korrekt och det uppdraget som var 29 maj är flyttat till 21 juni. Ber om uräskt. Så går det när man sitter kl 23 på söndagkvällen. :) Tack Kristina för att du uppmärksammade!
RapporteraRapportera
Vi är med 6 juni //Erik (Edvin J)
RapporteraRapportera
Vi är med 18/9 ( Atle L )
RapporteraRapportera
Tack Erik och Christina för bekräftelse!
RapporteraHar Milton, Karl och Charlies föräldrar också observerat första tillfället 6 juni?
Rapportera
Vi är med 6 Juni. Milton Hammar
RapporteraRapportera
Vi är med 6 juni. Charlie Werneflo
RapporteraRapportera
Vi är med 18/9 /Edvin C
RapporteraRapportera
Vi har koll på 6/6 👍
RapporteraRapportera
Vi kan 21/6👍
RapporteraRapportera