• Cafeteriaveckor under 2025 + Matchvärd

    Hej Vi har nu blivit tilldelade 2 veckor under 2025 då vi kommer att bemanna NSK cafeterian och det är vecka 18 och 34. Öppettider ej bestämt ännu, mer info och schema för vilka föräldrar som tar vilket pass kommer senare. Matchvärd: Vi kommer på samma sätt som förra året kalla en förälder som matchvärd vid varje hemmamatch. Info om vad det innebär att vara matchvärd finns under dokument på laget.se Matchvärden ska vara med från den utsatta samlingstiden för spelarna. /Ledarna i P12 P 2012 för 4 dagar sedan 0kommentarer
  • Uppdatering av träningstider utomhus!

    Hej! Från och med nästa vecka 21/1 kör vi Tisdag och Torsdag tiden 17.30-19.00! Shabo har fixat den tiden då några haft problem att hinna till 16.45. Ses på plan! /Ledarna P 2012 16 jan 0kommentarer
  • Uppstart efter Juluppehåll

    Hej och god fortsättning! Från och med nästa vecka kör vi igen med träningar utomhus på KGP Tisdag och Torsdag kl. 17.30-19.00 (ny tid från 21/1)! Alltså start Tisdag 14/1. Vi kommer att skriva i vår Whatsappgrupp om det är så att vi inte kan köra träning pga. väder. Dessa samt planerade inomhusträningar ligger nu i kalendern på laget. Vi hoppas på bra deltagande! /Ledarna P 2012 10 jan 0kommentarer
  • Bemanning av cafeterian på KGP v.39 (23-29e sep)

    Hej, Den här gången skickar jag ut dessa definitiva tider närmare inpå vårt cafeteriauppdrag än förra gången för att minimera risken för ändringar av de tider vi ska bemanna kiosken. Jag önskar att alla läser igenom detta samt de dagar och tider då det är dags för föräldrar (och barn) i P12 att sköta NSK cafeterian på KGP! Så det blir vårt ansvar att tillsammans hålla cafeterian öppen dessa datum och tider: Måndagen den 23e September: Klockan 17.30-20.30 Tisdagen den 24e September: Klockan 17.30-20.30 Onsdagen den 25e September: Klockan 17.30-22.00 Torsdagen den 26e September: Klockan 17.30-20.30 Fredagen den 27e September: Klockan 18.00-21.15 Lördagen den 28e September: Klockan 12.15-15.15 Söndagen den 29e September: Klockan 08.00-12.30 De som nu genom sitt barn i listan nedan har fått en tid tilldelad ska se till att cafeterian på Nykvarns IP är bemannad med minst en vuxen och gärna även sitt barn. Vi ser självfallet positivt på att spelarna också tar ansvar för att samla ihop pengar till klubben. Om ingen vårdnadshavare har möjlighet att delta på den utsatta tiden behöver du själv byta tid med någon annan eller komma överens med någon annan som ersätter dig. Vi ledare har inte möjlighet att ordna ersättare åt er så om ni inte kan er tilldelade tid måste ni själva lösa med byte/ersättare och sedan meddela oss hur ni bytt så att vi kan skriva ner eventuella ändringar i schemat nedan. En ledare hämtar ut kassalåda och nycklar på innan första passet och lämnar över till de som öppnar den första dagen. Efter dagens sista pass ska nycklar och kassalåda lämnas till / hämtas av en av de som har första passet nästa bemanningsdag. De som stänger sista dagen lämnar sedan tillbaka nycklar och kassalåda till en ledare. Bemanning av cafeterian Måndagen den 23/9: 17.30-20.30 Harley Bemanning av cafeterian Tisdagen 24/9: 17.30-20.30 Rasmus Bemanning av cafeterian Onsdagen 25/9: 17.30-19.15 Adrian 19.15-22.00 Liam P Bemanning av cafeterian Torsdagen 26/9: 17.30-20.30 Liam G Bemanning av cafeterian Fredagen 27/9: 18.00-19.40 Maximilian 19.40-21.15 Aldin Bemanning av cafeterian Lördagen 28/9: 12.15-15.15 Iggy Bemanning av cafeterian Söndagen 29/9: 08.00-10.15 Benjamin S 10.15-12.30 Viggo & Daniel NSKs cafeteriainstruktioner finns under “Dokument” här på laget.se ifall det är något man undrar eller vill kolla upp i förväg. OBS! Punkt 2 i denna instruktion behöver ni inte tänka på, det räcker med att vi är på plats enligt de tider vi satt upp och börjar plocka undan lite ca 15 minuter innan stängning för att sedan stänga, plocka ihop det sista och städa vid stängningstiden. Hälsningar Ledarna NSK P12 P 2012 16 sep 2024 1kommentar
  • Fler cafeteriatider på KGP nästa vecka! (OBS 10-13e Juni)

    Hej, NSKs styrelse har nu i efterhand beslutat att cafeterian vid KGP även ska vara öppen Måndag till Torsdag kl. 17.30-21.00 (utöver de tider vi tidiagre fått för 15-16e Juni) och önskar då att föräldrar i NSK P12 bemannar även dessa tider. Jag vet att denna info kommer ut med kort varsel men hoppas ändå att vi ska kunna hålla öppet så mycket som möjligt av dessa tider. Så det blir vårt ansvar att tillsammans hålla cafeterian öppen dessa datum och tider: Måndag 10e till Torsdag 13e Juni: Klockan 17:30 - 21:00 De som nu genom sitt barn i listan nedan har fått en tid tilldelad önskas bemanna cafeterian på Nykvarns IP med minst en vuxen och om möjligt även sitt barn. Vi ser självfallet positivt på att spelarna också tar ansvar för att samla ihop pengar till klubben. Om ingen vårdnadshavare har möjlighet att delta på den utsatta tiden behöver du själv försöka byta tid med någon annan (använd WhatsApp gruppen). Då det är kort framförhållning just denna gång förstår vi om allt inte går att lösa och ni får då meddela oss vilka pass vi inte kan bemanna. Vi ledare har inte möjlighet att ordna ersättare åt er så om ni inte kan er tilldelade tid måste ni själva lösa med byte/ersättare och sedan meddela oss hur ni bytt så att vi kan skriva ner eventuella ändringar i schemat nedan. En ledare hämtar ut kassalåda och nycklar på innan första passet och lämnar över till de som öppnar den första dagen. Efter dagens sista pass ska nycklar och kassalåda lämnas till / hämtas av de som har första passet nästa bemanningsdag. De som stänger sista dagen lämnar sedan tillbaka nycklar och kassalåda till en ledare. Bemanning av cafeterian Måndagen 10/6: 17:30-19:15 Benjamin S 19:15-21:00 Axel Bemanning av cafeterian Tisdagen 11/6: 17:30-19:15 Rasmus 19:15-21:00 Joshua Bemanning av cafeterian Onsdagen 12/6: 17:30-19:15 Youssef 19:15-21:00 Arvid Bemanning av cafeterian Torsdagen 13/6: 17:30-19:15 Benjamin H (Kan ej någon tid i veckan. pga. kvällsarbete så denna tid just nu obemannad) 19:15-21:00 Ludvig NSKs cafeteriainstruktioner finns under “Dokument” här på laget.se ifall det är något man undrar eller vill kolla upp i förväg. OBS! Punkt 2 i denna instruktion behöver ni inte tänka på, det räcker med att vi är på plats enligt de tider vi satt upp och börjar plocka undan lite ca 15 minuter innan stängning för att sedan stänga, plocka ihop det sista och städa vid stängningstiden. Hälsningar Ledarna NSK P12 P 2012 8 jun 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter