• Bakverk Nolcupen 2024

    Hej på er alla Jag har laddat upp 2 st dokument i en ny mapp som heter Nolcupen 2024 under Dokument, där finns all info om vilka som ska baka vad till Nolcupen. Tänk bara på att vara tydliga när ni går ut med info om vilka som ska baka att detta innebär inte att man inte behöver ställa upp och bemanna under cupen (om det inte finns särskilda skäl för att inte kunna medverka) Vänligen kommentera nedan när ni tagit del av informationen. // Madde Föräldrar Representanter 1 nov 2024 6kommentarer
  • Städdag 29 Mars 2025

    Hejsan! Nu går vi mot den bästa tiden på året, fotbollssäsongen. Som vanligt behöver vi röja upp och snygga till i och runt vår anläggning så att den är i fint skick när vi välkomnar motståndare, publik och domare. Vi önskar att så många som möjligt kommer och hjälper till då det finns en hel massa saker att göra. Vi ber därför er ledare och föräldrarepresentanter att skicka ut infon till alla föräldrar och barn i ert lag. Erfarenheten säger oss också att fler folk dyker upp om man faktiskt skickar ut en kallelse, på samma sätt som inför match. Städdagen kommer i år vara 29 Mars kl 10-13. Även om det kanske är för tidigt att skicka ut kallelse redan nu (eller?) så kan man iaf gå ut med informationen så att folk kan skriva upp det i sina kalendrar. Tack för att ni hjälper oss sprida och informera just ert lag. (Och som så många gånger tidigare så kommer här klyschan ) En Kan Inte Göra Allt, Men Alla Kan Göra Något! Vi ses på Nolängen! Hälsningar Styrelsen Föräldrar Representanter 22 feb 0kommentarer
  • Julkalendrar

    Här är info som gått ut till föräldrarepresentater. Kan vara bra för er att veta samt att minst 1 av våra lag helt saknar föräldrarepresentant. Hejsan! Vi kommer att testa en ny sak denna gång när det gäller kalendrar och bingolotter till uppesittarkväll. Vi kommer nu att separera utdelningen av kalendrar och bingolotter för att ni ska kunna ha möjlighet att sälja kalendrar i god till December. Alltså, nu kommer enbart kalendrar och i november/december kommer enbart uppesittarlotter. Det är föräldrarepresentanten i varje lag som ansvarar för att kuverten med kalendrarna kommer ut till varje spelare i laget. I varje kuvert ligger nu 5 kalendrar. Det är föräldrarepresentanten som samlar in alla pengar för kalendrarna samt returer. Detta kan ni med fördel göra i samband med uppesittarlotten senare då allting redovisas till mig samtidigt efter jul. Datum och mer info om detta får ni senare i samband med utdelning av uppesittarlott. Det som jag är behov av nu direkt är att veta hur många ni är i laget och vilket lag ni tillhör. Kontakta mig senast med denna info samma förmiddag ni tänkt hämta. Kalendrarna kommer jag att dela ut under vecka 41 och 42. Ni kommer att få komma och hämta kalendrar i klubbhuset under vecka 41 på torsdag 10/10 kl. 18.00-19.00 samt vecka 42 tisdag 15/10 kl. 18-19.00. Ni når mig på mig på följande mejl; malin_mattiasson@hotmail.com, 0735-593262 Föräldrar Representanter 10 okt 2024 0kommentarer
  • VIKTIGT! Påminnelse Bingolotter

    För att detta ska fungera smidigt behöver lagen informera mig om vem som ska stå första tiden i ett lag samt kontaktuppgifter till dessa så ett schema kan göras för att alla ska veta vem de ska överlämna till. Senast 10 december behövde jag ha fått dessa uppgifter. Drygt hälften av lagen har fortfarande inte meddelat. Behöver få in detta snarast! Det behöver vara minst 1 vuxen på plats hela tiden, men går att dela upp lagets pass på exempelvis 1 timma var så två kan hjälpas åt. Datumen och tiderna som kommer att vara är; Lördag 16/12 kl. 10-12 F-10/11, 12-14 P-10 Söndag 17/12 kl. 10-12 F-16, 12-14 F-12/13 Måndag 18/12 kl. 17-19 F-14 Tisdag 19/12 kl. 17-19 P-14 Onsdag 20/12 kl. 17-19 P-16 Torsdag 21/12 kl. 17-19 Damjuniorerna Fredag 22/12kl. 17–19 P-12 Lördag 23/12 kl. 10-12 P-13, 12-14 P-11 Med vänliga hälsningar; Malin 0735–593262 Föräldrar Representanter 13 dec 2023 5kommentarer
  • Bingolotter

    Hejsan! Nu är det dags att stå och sälja bingolotter nere på Ale torg. Varje lag kommer få en tid som de kommer att stå, kan man inte stå den dagen så får man försöka byta med ett annat lag. Varje lag kommer att få ett 2 timmars pass. Det behöver vara minst 1 vuxen på plats hela tiden, men går att dela upp lagets pass på exempelvis 1 timma var så två kan hjälpas åt. Datumen och tiderna som kommer att vara är; Lördag 16/12 kl. 10-12 F-10/11, 12-14 P-10 Söndag 17/12 kl. 10-12 F-16, 12-14 F-12/13 Måndag 18/12 kl. 17-19 F-14 Tisdag 19/12 kl. 17-19 P-14 Onsdag 20/12 kl. 17-19 P-16 Torsdag 21/12 kl. 17-19 Damjuniorerna Fredag 22/12kl. 17–19 P-12 Lördag 23/12 kl. 10-12 P-13, 12-14 P-11 Bord samt lotter finns att hämta till första passet hos mig enligt överenskommen tid (kontakta mig i tid). Behövs mer lotter under veckan så är det bara att kontakta mig. När man är klar med sitt pass är det viktigt att bord och lotter lämnas till nästa lag/person som ska stå dagen efter. För att detta ska fungera smidigt behöver lagen informera mig om vem som ska stå samt kontaktuppgifter till dessa med vilken tid så ett schema kan göras för att alla ska veta vem de ska överlämna till. Senast 10 december behöver jag ha fått dessa uppgifter. Med vänliga hälsningar; Malin 0735–593262 Föräldrar Representanter 29 nov 2023 2kommentarer
  • Visa fler nyheter