• Information om att sitta i sekretariat Muc 4-6 april

    Hej Här kommer viktig information till alla er som sitter i sekretariat under Muc 4-6 april. Länk till Powerpoint presentation om hur arbetet i sekretariatet skall skötas. I slutet ligger lathundarna på matchklockaorna som även kommer att finnas i varje sekatariat Lathund Länk till hur man liverapportera med Cup Manager mobila enheter som kommer att finnas i sekretariatet. Film Hälsningar Malin Roos tränare i P10-laget ledamot i styrelsen F/P 17/18 för 9 dagar sedan 0kommentarer
  • Våffelcupen 22-23 mars

    Hej! Här kommer information, lagindelning och spelschema för Våffelcupen i Varberg 22-23 mars. Liksom tidigare är lagindelningen den som gäller och om man absolut måste byta lag så sker det i så fall efter överenskommelse sinsemellan. Viktigt att ledarna i fråga i så fall informeras. Samling 50 min innan första matchen vid den plan där lagets första match äger rum. Matchställ kommer att finns på plats, men alla spelare behöver ha med sig egna klubbor och glasögon. Adressen till hallen är Arena Varberg, Kattegattsvägen 26, Varberg, med ingång från stora parkeringen. Alla lag har en plats i omklädningsrum (information om vilket omklädningsrum fås av arrangören vid ankomst och 3-4 lag delar på varje omklädningsrum). Matcherna startas via speaker på tid angivet i spelschemat. Publik och föräldrar hänvisas till läktaren och spelare och ledare som har match nere på spelplanen. Matcherna är 15 min långa och speaker påkallar byte vid signal varannan minut. Vid lika dräktfärg använder bortalaget västar som finns i sekretariatet. Inga vinnare utses och resultat bokförs ej, matcherna leds av utbildade matchledare. Lagpresentationer sker lördag kl.16.30 och söndag kl.15.50. Lagen samlas i stora entrén 10 min före presentationen. Presentation sker föreningsvis i den ordning som anges på uppsatta anslag, detaljerade instruktioner ges av funktionär på plats. Varje lag har fått tid för att hämta/äta våfflor enligt schema för att undvika köer och väntetider. De lag som har match i direkt anslutning efteråt ges företräde. Kiosk med hamburgare, korv, våfflor och mackor finns tillgänglig. Vi ser fram mot en härlig helg med innebandy och våfflor i Varberg! /Ledarna P17/18 F/P 17/18 13 mar 0kommentarer
  • Spelschema och lagindelning - sammandrag 23 feb

    Hej! Söndag 23 februari är det dags för årets andra sammandrag som denna gång äger rum i Lundbystrandshallen. Vi har även denna gång fyra lag anmälda. Lagindelningen är den som gäller och om man absolut verkligen måste byta lag så sker i så fall efter överenskommelse sinsemellan och viktigt att ledarna i fråga i så fall informeras. Spelarlicens erhålls automatiskt vid inbetalning av medlemsavgiften så viktigt att det är gjort innan sammandraget. Matchställ kommer att finns på plats, men alla spelare behöver ha med sig egna klubbor och glasögon. Vi ser fram mot årets andra sammandrag! /Ledarna P17/18 F/P 17/18 15 feb 10kommentarer
  • Ingen träning 26/1

    Söndagen den 26/1 så har vi ingen träning pga matchspel F/P 17/18 25 jan 0kommentarer
  • Spelschema och lagindelning - sammandrag 25-26 januari

    Snart dags för det första av de tre sammandrag som vi har framför oss under årets första kvartal. Vi har totalt fyra lag anmälda till det första sammandraget och två av lagen kommer att spela lör 25 jan i Nova Floda Sportcenter och två av lagen sön 26 jan i Wallenstam Arena i Mölnlycke. Ovan finns spelschema, tid och plats för samling samt lagindelning. Lagindelningen är den som gäller och om man absolut verkligen måste byta lag så sker i så fall efter överenskommelse sinsemellan och viktigt att ledaren/ledarna i fråga i så fall informeras. Spelarlicens erhålls automatiskt vid inbetalning av medlemsavgiften så viktigt att det är gjort innan sammandraget. Matchställ kommer att finns på plats, men alla spelare behöver ha med sig egna klubbor och glasögon. Vi ser fram emot våra första matcher tillsammans! F/P 17/18 12 jan 9kommentarer
  • Visa fler nyheter