Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lekebergs IF P17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lekebergs IF P17.
P17
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Tack till alla föräldrar som kom på mötet igår! Vi gick igenom mycket men ska här försöka summera det vitkigaste för er som inte kunde närvara;
- Genomgång av föreningens värdegrund och vilka förväntningar som finns på ledare, föräldrar och spelare. Bl.a. att frivilligt engagemang och positivt deltagande från föräldrar är fundamentalt för att Lekebergs IF olika lag ska fungera.
- Med start söndag 8 oktober kommer vi börja träna inomhus. Vi har bokat halltid kl. 11-13 och kommer att dela upp gruppen i ett flick- och ett pojklag som kommer att tilldelas en timme vardera med start antingen kl 11 eller kl 12. Vi återkommer längre fram med information om vilken träningstid som kommer gälla för respektive lag.
- Vi har fått in flera nya ledare till våra lag, superkul! Vi behöver vara minst fyra ledare för respektive lag för att minska sårbarheten vid sjukdom eller annan frånvaro. Som det ser ut nu har vi hela fem eminenta ledare för flickorna i form av Ida, Simon, Johan, Frida och Erik. På killsidan är det Axel, Marie och Theodor, här ser vi således gärna tillskott av minst en till ledare. Den/de föräldrar som kan tänka sig att hjälpa till som ledare för pojklaget kan kontakta Theodor på telefon 0736733713.
- Vi behöver hjälp från er föräldrar att stötta upp organisationen kring laget. Alla föräldrar behöver engageras i någon roll för att skapa delaktighet och engagemang samt för att säkerställa att vi kan hålla igång verksamheten på sikt. Vi behöver ha följande funktioner/ansvarsområden: Lagledare, ekonomi (kassör), kioskansvar, försäljningsansvar, arenaansvar, samt sponsring. Av bifogad bild kan ni se hur fördelningen ser ut just nu bland de föräldrar som hittills anmält sig samt en kortfattad beskrivning av vad varje område innebär. De föräldrar som ännu inte har skrivit upp sig på ett ansvarsområde kan meddela oss antingen här via laget.se eller höra av sig till Theodor om vilken roll man känner störst sug för att ta sig an. Vi siktar på att ha rollfördelningen klar i början av oktober så hör gärna av er senast 2023-09-30. De områden där vi gärna ser många föräldrar är kiosk-, försäljning-, och arenaansvaret. Ju fler vi är som kan dela på dessa arbetsuppgifter desto bättre.
Det var allt för nu. Vi hörs och syns!
/Ledarna för PF -17
Träning | 5 jan, 09:00 |
Cup i Degerfors | 11 jan, 08:00 |
Träning | 12 jan, 09:00 |
Träning | 19 jan, 09:00 |
Träning | 26 jan, 09:00 |
Tack för info ! Jag kan ställa upp som kioskansvarig
RapporteraRapportera
Hej, går det att få bilden på annat sätt. Jag kan inte se vad det står och kan inte förstora den 😕
RapporteraRapportera
Världsklass Emalia! David, håller med dig! Ser nu att bilden är lite väl suddig. Ska se om det går att ordna på ett bättre sätt 👍
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraÄr ju inköpare så kan sadla om till kiosksäljare enär det är ungefär samma roll :-)
Är ju dock bara varannanveckasboende i Lanna men det mesta går att lösa med lite planering.
Rapportera
Super Jonas! :)
RapporteraRapportera
Eltons mamma, Angela ställer upp i kioskgänget.
RapporteraRapportera
Vi (Moas föräldrar) kan hjälpa till i försäljningsgruppen.
RapporteraRapportera
Jag är mammaledig just nu men jag kan vara med på kiosken längre fram när jag slutat amma. (Lindas mamma).
RapporteraRapportera
Vi, Sanders föräldrar vill vara med i gruppen för Sponsring.
Rapportera/Frida & Diederic
Rapportera
Hej! Tack för info. Vi (Alfreds föräldrar) kan vara med i sponsorgruppen.
RapporteraRapportera
Underbart! Många nya starka tillskott till lagorganisationen 🙌
RapporteraRapportera