Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Floda BoIF Ledarsidor
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Floda BoIF Ledarsidor.
Ledarsidor
Följ oss för uppdateringar
Hej ledare, dax för inventering 2025!
Fint om ni utser en materialansvarig i era lag.
De yngsta lagen dvs. Flickor och Pojkar 2018 lånar/disponerar matchställ när det är sammandrag, cuper och träningsmatcher. Matchställen lånas ut för det specifika tillfället, ni kontaktar materialansvarig i god tid (2-4 veckor) innan aktiviteten. Se e-post nedan.
Lagen dvs. Flickor och Pojkar 2017-2009 får tilldelat matchställ = antal betalade medlemmar för säsongen 2025:
1 set målvaktskläder per 10 spelare (medlemmar)
Målvaktshandskar: lag upp till 7 mot 7 får handskar av föreningen.
Lag från 9 mot 9 till och med 11 mot 11 får 500:- i bidrag per år och målvakt. Max 3 målvakter per lag.
Varje lag/målvakt kan således erfordra bidrag för handskar varje 1-årsintervall.
1 boll per spelare (medlem). Slitna/trasiga bollar kan bytas ut.
Sjukvårdsväska, kylpåsar, elastisk binda, plåster, sporttejp (ej benskyddstejp, isspray) matchtrunk, konor, västar, bollsäckar.
Material som tappas bort ersätter lagen från lagkassan. Allt material ska inhandlas på Intersport i Högsbo och alla beställningar ska ske via materialansvarig i klubben. Ingen ledare kan plocka ut material utan rekvisition från materialansvarig.
Föreningen kommer i år att samla in alla matchställ för att få kontroll och genomgång av ställen.
Detta är ett uppdrag för alla barn och ungdomslag
1. Fyll i Googleformuläret på länken nedan. Svarsfrist: vecka 2, innan den 9 januari.
2. Alla matchställ önskar vi in i slutet på vecka 4. Sista dag är torsdagen januari, sorterade i nummerordning och tvättade, detta gäller också lag som inte önskar byta eller komplettera matchställ. Lägg matchställen i er svarta stora väska som varje lag har. Märk väskan tydligt med lagets namn.
3. Vecka 5-7 inventerar/beställer föreningen material så att alla lag har korrekt material för säsongen 2025.
4. Vecka 8 går materialet tillbaka till de flesta lagen med kompletteringar där det är aktuellt . Några lag kommer att få vänta ytterligare 2-4 veckor på material som är beställt. (I år har vi förbeställt matchställ shorts och strumpor så för de flesta går detta snabbare än tidigare år).
5. Lag som har träningsmatcher inbokade i perioden v.5 till v.7 informerar materialansvarig om detta, vi ombesörjer så att ni får låna matchställ i denna perioden.
Frågor eller funderingar till fredrik.fallman@flodaboif.se.
Gå in på länken: https://forms.gle/8xbB85aTnpwcZPk69
Inga kommande aktiviteter
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera