Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lödde Vikings HK P-11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lödde Vikings HK P-11.
P-11
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar!
För att Lundaspelen ska kunna genomföras behövs ett engagemang från många ledare och föräldrar. Alla LVHKs lag delar på bemanning av kiosker, sekretariat och filmande av matcher i de 3 hallar vilka kommer fyllas med handboll i mellandagarna.
Jämfört med tidigare preliminära schema har jag bytt vår dag från den 28 till den 29 så att det inte krockar med matcherna som våra lag spelar den 28e utan vi kan vara med där också och heja på lagen ordentligt.
Vi har i uppgift att bemanna Tolvåkerhallen mellan 15.15 - 20.00 den 29/12, det behövs 6-7 personer i hallen per pass för bemanning av kiosker, sekretariat och filmande av matcher. Delar vi upp på 2 pass 15.15 - 17.45 och 17.30 - 20.00 så behöver vi totalt 12 personer som kan ställa upp.
Jag kan snickra ihop ett schema i helgen om det behövs men skulle helst se att ni återkom direkt med vilket pass som funkar för er, först till kvarn!
Vi ska även ha med en person vid uppstädning den 30/12 kl 0900-1100
All information om vad man gör i respektive hall, scheman för alla hallarna osv kommer jag lägga in som filer under "Dokument" folder här på vår Laget sida.
Information och inspiration om Lundaspelen hittar ni på hemsidan https://www.lundaspelen.com/
/Johan
Vi kan ta ett pass 15.15-17.45 den 29/12.
RapporteraRapportera
Vi tar 15.15-17.45!
RapporteraRapportera
15.15-17.45 men är det redan bemannat kan jag ta senare också 😃
RapporteraRapportera
Det är självklart att man hjälper till, men vi är tyvärr bortresta över jul och nyår och kan därför inte ta något pass den här gången.
RapporteraRapportera
Vi tar städning 30/12
RapporteraRapportera
Vi kan ställa upp med en vuxen till andra passet den 29e
RapporteraRapportera
Tack till er 5 som anmälde er direkt, jag lägger in er på de tiderna ni önskade och får lägga ut de 8 kvarvarande på övriga föräldrar i laget. Återkommer här med schemat.
RapporteraRapportera