Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Lekebergs IF F14/15
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Lekebergs IF F14/15.
F14/15
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Snart är det ju dags för vår egna inomhuscup Kåbe-mattan. Den sker ju nästa helg, på lördag den 3 februari.
Till cupen är det vissa uppgifter som vi vill ha hjälp av er föräldrar som ska göras under cupen och dessa är;
Medaljansvarige samt sekretariat
- Ge medaljer till lagen efter respektive lags sista match.
- Använda mikrofonen för att hälsa alla lag välkomna och tacka av lagen, om det nu kommer finnas en mikrofon och stereo som fungerar. Och informera om vår huvudsponsor Kåbe-mattan.
- Sköta matchklockan, starta och stoppa tiden.
Ansvarar för sekretariat är:
Kl12-14
Kl14-16
Behöver ha två som kan tänka sig vara frivilliga där, ev Filippa, Signe eller Vera? Jag såg att Johan hade gjort schema för kiosken och att alla ingick i den. Så den kommer behövas justeras om efter detta.
Städansvariga - alla som bemannar kiosken under sitt pass;
- Hålla grovstädat; toaletter, omklädningsrum, papperskorgar, från första till sista matchen.
- Grovstäda området inklusive toaletter och omklädningsrum.
- Alla sopor läggs i containern/släppkärra utanför hallen. Dock inga plåtburkar.
Moa - kioskansvarig - ser till så att kiosken är bemannad med ett schema.
I år har kioskgruppen i cuporganisationen beslutat att lagen ej behöver bidra med hembakat eller toast. Allt kommer att handlas in. Dock kommer kiosken behöva förbereda toasten då ni har ert pass, dvs lägga ihop brödet och pålägget.
Fredagen den 2 februari kl17.30 ska från vårt lag med arenagruppen bidra med;
- Bära ner och placera ut skoställ (lån från skolan)
- Tejpa upp lappar SKOFÖRBUD på golvet, lapparna ska finnas på plats.
Samt vara behjälpliga med annat om det behövs.
Söndag den 4 februari kl16.30 ska arenagruppen hjälpa till och städa undan allt efter cupen.
Vi ska även bära tillbaka skoställen från skolan, dock måste det ske på måndagmorgon runt kl7-7.30.
Vi vill och hoppas på att det kommer bli en rolig och bra cup för våra tjejer.
Tack för att ni hjälper oss.
Mvh Liane, Robert & Axel
Träning | 26 dec, 17:00 |
Örebrocupen Futsal | 27 dec, 11:00 |
Träning | 2 jan, 17:00 |
Träning | 7 jan, 17:00 |
Träning | 9 jan, 17:00 |
Får jag de två som ska ta sekretatiatet så uppdaterar jag kioskschemat, Det skulle vara uppskattat om vi är flera i kiosken än en per barn för de som kan, förutom städ enligt listat av Liane så tillkommer också att hålla snyggt på självservering för kaffe och korvtillbehör. Bra då om två personer kan stå i kiosken och en kan ha städansvar i varje pass. Jag kompletterar med Ella också i kiosklistan, är det fler som inte är anmälda till cupen så anmäl er gärna så fort det går!
RapporteraRapportera
Tänker att man kanske kan stå 1,5 h timme i kiosken, så har vi gjort förut, det kanske underlättar 👍
RapporteraRapportera
Hej. Har vi någon ansvarig för arenagruppen, som styr upp planeringen? Fredrik och Jonny kan på fredag kväll 17:30. Vilka fler kan? Söndag är vi på annan cup.
RapporteraRapportera
Jonny är sammanhållande i vår arenagrupp.
RapporteraRapportera
Hej! Jag och/eller Dennis kan hjälpa till fredag 17.30 och även söndag 16.30 👍
RapporteraRapportera
Tack Ida
RapporteraRapportera