Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Kärra HF F11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Kärra HF F11.
F11
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Jag har nu laddat upp ett dokument med tilldelade tider avseende café och hallansvaret som vi har vecka 10. Om ni inte kan på den tilldelade tiden så ansvarar ni själva för att försöka byta eller se om någon kan hjälpa er.
Observera att de som har sista tiderna i caféet & hallen hjälps åt med städet efteråt.
Ni är välkomna till hallen på Torsdag 7/3 kl.17:30 för ett informationsmöte om arbetsuppgifter under helgen men alla som är hallansvariga skall komma dit så alla får samma information. Även dom som har fiketpass och har frågor skall komma samtidigt som hallansvariga på mötet .
Kommentera detta inlägget med erat barns namn för att bekräfta att ni fått info och sett er tilldelade tid. Gärna så snart som möjligt så jag inte behöver jaga er per telefon:-)
Allt gott,
Emelie
Träning | 8 jan, 17:30 |
IK Sävehof PF Blå (hemma) | 11 jan, 12:15 |
HP Warta 2 (hemma) | 11 jan, 13:15 |
Stenungsunds HK VIT (borta) | 12 jan, 15:25 |
Kungälvs HK 1 (borta) | 12 jan, 17:15 |
Leah Granlund
RapporteraRapportera
Bekräftar Izabelle ileso 9/3 kl 12:00-15:30 café ansvarig tel: 0704057198 // Damjana P.S. Emelie, torsdag den 7/3 menar du??
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraTiden passar inte mig på söndagen den 10 mars 09:00-14. Finns det någon som vill byta med mig?
Hälsningar jack Cornelias pappa
Rapportera
Blir väldigt förundrad när jag läser dokumentet.
RapporteraDet fattas ca 10 namn i förhållande till antalet deltagande barn.
Hur hänger det ihop?
Rapportera
Bekräftar Alicia Johansson
RapporteraRapportera
Bekräftar Melissa Erman
RapporteraRapportera
Det stämmer Damjana bra du såg det, var nog lite trött igår kväll;-)
RapporteraAnders; anledningen till detta är att det sedan tidigare är överenskommet att tränare samt de föräldrar som tagit på sig andra uppgifter såsom planering av Norden cup, lotter, julblommor är befriade från att stå i hall och café. Denna gången så behövde vi inte lika mycket bemanning som tidigare så jag såg även till att de som är med i "finansgruppen" inte blev tilldelade någon tid samt någon förälder till som hoppat in med kort varsel och täckt upp andras pass tidigare. Försöker att fördela så vi föräldrar hjälps åt allihopa och försöker även så gott det går så att vi cirkulerar med vilket ansvar man får hall/cafe samt tidiga/sena tider.
Emelie:-)
Rapportera
Bekräftar Agnes Lundbäck. Visst är det hallansvaig som har hand om nycklar, larmtagg och öppna och låsa hallen? Dvs inget man behöver tänka på vid café ansvar? /Pernilla
RapporteraRapportera
Ja det stämmer:-)
RapporteraRapportera
Hej Jack, jag kan ta ditt söndagspass om du vill. Men vi har fredag 19:30-22, kanske inte så attraktivt byte…😊
RapporteraRapportera
Tina Gillqvist bekräftar Lea Fridekrans
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraJag kan ta söndagpass om ni vill från 09 till 14.00
Haidar
Eilns pappa
Rapportera
Hej!
RapporteraVill byta helst med en tidigare pass.
Hälsningar jack Cornelias pappa
Rapportera
Är infomötet här i lillekärrshallen eller i angered?
RapporteraRapportera
Det är i lillekärrshallen..
RapporteraRapportera
Bekräftar Alva Kling mvh Johan
RapporteraRapportera
Hej alla,
RapporteraTyvärr kan varken jag eller Mikael hjälpa till denna helg. Undrar därför om någon av er alla har möjlighet att ta vårat pass i caféet 9 mars 15:30-18:30? ☕🍪
Vänligen Linda
Majas mamma
Rapportera
Hej Linda!! 9mars är nästa helg, på lördag som vi ska jobba i caféet i kärra. Denna helgen , om jag fattat rätt, handlar det om i Angered då alla lagen spelar. Tänkte ifall ni tagit fel på denna helgen och 9mars?? Jag står nämligen i caféet passet innan erat 9mars 😅 // Damjana
RapporteraRapportera
Bekräftar Frida Brauer som hallansvarig 09-11:30 på söndagen.
RapporteraRapportera
Bekräftar för Alice Fotso Lundberg, 0739-890523.
RapporteraRapportera
Bekräftar Maja Bäckman
RapporteraRapportera
Bekräftar Tindra Lyrbring.
RapporteraRapportera
Till er föräldrar som ännu inte bekräftat att ni sett tiden kommer jag att kontakta via telefon nu under kvällen.
RapporteraOm ni löser det med någon annan på erat pass eller om ni byter så meddela mig i sådana fall namn och nummer så vi har rätt kontaktuppgifter till den som är ansvarig:-)
Jack Mansour och Linda Bäckman; hoppas det löst sig för er på något bra sätt.
Ha en fin kväll,
Emelie
Rapportera
Bekräftar Erela Haxhani
RapporteraRapportera
Fick precis info om att vi måste förlänga tiden på söndag med anledning av att det tillkommit en match kl 15.
RapporteraFinns det någon som kan tänka sig att frivilligt ta ett pass?
Vi behöver bemanna följande:
Cafe 14:00-15:45
Hallansvar 14:00-18:00
Städ 16:00-18:00
Hallansvar och städ kan också bli färdiga tidigare.
Jag kommer sedan vid nästa tillfälle ta hänsyn till de som tar på sig detta:-)
Rapportera
Hej! Jag kan ta café 14-15.45 , Tina, Lea Fridekrans mamma.
RapporteraRapportera
Hej! Jag kan ta städ, 16:00-18:00// damjana
RapporteraRapportera
Grymma är ni som kan ta dom tiderna🙏😀
RapporteraRapportera
Vet ni ungefär hur lång tid infomötet tar? Tänker eftersom det är träning i angered jag behöver hämta ifrån.
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraJag är bortrest på tjänsteresa torsdag/fredag och kan inte delta på mötet. Skulle jag kunna komma förbi dig Emelie i helgen och få en snabb dragning av vad jag förväntas att göra?
Hälsningar
Markus
Rapportera
Hej! Finns det ingen möjlighet att ha mötet i Angered då tjejerna har träning där, (lr är det kanske inte ledarna som håller i mötet) det är svårt att få ihop logistiken . // damjana
RapporteraRapportera
Det är varken jag eller någon av tränarna som håller i mötet utan det är någon i kansliet som har det. Tror det är Birgitta. Jag har inte all info själv Markus annars hade du självklart varit välkommen. Kanske någon annan hallansvarig kan informera dig.
RapporteraFörstår det blir dumt när det krockar Damjana men kanske går att pussla ihop det med samåkning eller köra dit under träningen😅
Rapportera
Jag ska inte med på mötet och har 3 lediga platser i bilen ifall någon vill ha skjuts hem från träningen idag.
Rapportera// Sassi (Wilmas mamma)
Rapportera
Ok, jag får ta mig ner till hallen på lördag och fråga någon som har ansvar. Det får lösa sig
RapporteraRapportera
Sassi, skulle Izabelle ileso och Alva Kling ventiler få åka med er hem från träningen?
RapporteraEmelie, är det framförallt hallansvariga som ska vara med på
Mötet??
Rapportera
Eventuellt ska det stå… inte ventiler
RapporteraRapportera
Sassi
RapporteraHar du möjlighet att ta med Alicia tillbaka till kärra så hade det varit guld värt 🙏😍
Rapportera
Sassi! Izabelle och Alva behöver inte skjuts hem, tack ändå!
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraNär e det möte idag eller?
Rapportera
Alicia åker med oss hem inga problem😊
RapporteraRapportera
Lämnar vid Lillekärrshallen blir det bra?
RapporteraRapportera
Damjana; Ja, det är framförallt hallansvariga som skall vara där. Men även övriga är välkomna som behöver info om arbetsuppgifter:-)
RapporteraRapportera
Tack sassi hallen blir toppen, där är ju jag
RapporteraRapportera