Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Katrineholms IF FU13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Katrineholms IF FU13.
FU13
Följ oss för uppdateringar
Lördag 8 mars
Hej!
På lördag den 8 mars är vi hallvärdar. Första matchen börjar klockan 9.30 det innebär att vi ska vara på plats 8.30. Sista matchen börjar 15.30 så det bör vara färdigt senast 17.30. Passar inte tiden ansvarar var och en för att byta tid med varandra.
Klistrar in information från hemsidan så alla vet vad som förväntas av hallvärdarna. Längst ner hittar ni schemat. Skulle tiden ni blivit tilldelade inte passa så går det givetvis bra att ni byter tid med varandra. Det behöver finnas en ansvarig vuxen med till varje barn i schemat.
Funktionärsshema 2024/25
OBS! Hallvärdar och ledare som ska öppna vid första match ska vara på plats 1 timme innan matchstart.
Domare och sekretariat ska vara på plats en halvtimme innan match.
Det handlar om att sköta försäljningen i kiosken och som hallvärd är det mycket uppskattat om man bakar eller se till att det finns kaffebröd till försäljning.
Till första matchen plocka fram stolar, bord och teknik till matchsekretariatet samt efter sista matchen hjälpa till att plocka bort detsamma, detta görs tillsammans med ansvarig ledare.
Omklädningsrummen och toaletterna skall öppnas.
Ett begränsat antal bollar tas fram. Förslagsvis tre till varje lag. Då vet man efteråt hur många bollar som skall låsas in. Bollrummet skall vara låst!
I bollrummet finns nyckel till sekretariatsutrustningen och uppställningsnyckel till entrédörren.
Kiosken
8.30-13.00
Elin och Isbell
12.00-17.30
Mona, Zakiya, Nasro och Nafisa
Alla föräldrar och barn får under dagen hjälpas åt att hålla rent och snyggt i hallen.
Carlos och Malin
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera