• Info och arbetsschema veterancupen 3/1

    Hej! Nu har spelschema och allt fallit på plats så här kommer det lite information samt arbetsschema. Vi har delat upp kiosken i 4 st 3 timmars pass. Spelare från team 12/13 får vara behjälpliga ifall trycket i kiosken kräver mer folk, flytta målburar på isen innan och efter spolning etc. Får man förhinder så försöker man lösa det själv via kontaklistan på laget.se eller i lagets facebookgrupp. Kiosk 08:00-11:00 : Victoria Simpson, Emilia Andersson 11:00-13:00 Lina Jivemark , Fredrik Hellrönn 13:00-16:00 Mia Adrelius, Petra Johansson 16:00-19:00 Mattias winberg, Petra Winberg Sekretaiatet 08:00-13:00 Stefan Hjelte, Tom Simpson 13:00-19:00 Robin Andersson, Anton Hansson Hämtning av matlådor: Sanna Lundberg Jag kommer även uppdatera kalleslen med denna information. Vi ses i hallen! Team 12/13 21 feb 3kommentarer
  • Träning 3:e feb utgår

    Hej, Måndag 3 februari har vi föreningskväll i Spökbacken och all normal träningsverksamhet utgår denna dag. För de som väljer att inte åka till Spökbacken finns det möjlighet till Open Ice mellan 18:30-20:00. Kallelse till Open Ice kommer som vanligt på laget.se anmäla sig till Spökbacken på https://forms.gle/DP5BApotjfQpchtL8 Team 12/13 21 jan 0kommentarer
  • Viktiga nyheter!

    Hej ! Vi har lite information som behöver komma ut så ni kan planera lite. Först ut är att poolspelet som skulle ha spelat i Katrineholm söndagen den 26/1 flyttats till dagen innan så nytt speldatum är alltså lördagen den 25/1 första matchstart kl 14:00 Den andra grejen är att team 12/13 kommer att ha hand om en Veterancup i Katrineholm som går av stapeln den 1 mars. Den kommmer att generera i att vårt lag får 5000kr in i lagkassan. Separat kallalse kommer ut under kvällen. Där behöver alla hjälpas åt för att vi ska kunna dela upp i arbetslag så man slipper stå hela dagen då bemanningen är från kl 08-19. Lite kortfattad information .. Dessa områden bemannas av arrangören Kiosk 08:00-19:00 Sekretariat under matcher, spelschema ej gjort än men ca. 6 matcher. Sekretariatet bör bemannas med 3 personer. Administratör för resultat (uppdateras på laget.se av en användare som är tillfälligt administratör för serien) Ansvarig för lunch - hämtar matlådor och ser till att allt flyter på kring lunchen (bestick, sopor, ställer fram matlådor etc.) Team 12/13 14 jan 1kommentar
  • Nyårscupen Inställd

    Hej! Tyvärr måste vi meddela att Södertälje har hört av sig och meddelat att dom är tvungna att ställa in Nyårscupen den 5:e januari som vi var anmälda till. Det var helt enkelt för få anmälda lag. Jag kommer att ta bort aktiviteten i kalendern. Team 12/13 13 dec 2024 0kommentarer
  • Nyårscupen i Södertälje

    Hej! Vi har anmält oss till en heldagscup den 5 januari alltså trettondagsafton. Så jag kommer lägga ut kallelsen omgående och det är bra om ni kollar upp och svarar på kallelsen om ni kan vara med eller inte omgående. Jag vill ha svar innan Tisdagen den 17:e december. Kostanden kommer ligga på 250kr per spelare. Mer information kommer senare Lite kort info Södertälje Sportklubb U-12 arrangerar 5 januari 2025 Nyårs cupen som spelas med 2 grupper om 6 lag. Efter gruppspelet genomförs slutspel för alla lag. Cupen spelas i Scaniarinken och Månsbro-rinken som angränsar till varandra Alla matcher spelas 2x8 minuter 3 mot 3 i en zon Enligt Svenska Hockeyförbundets regler för U12-spel (Hemmaplans modellen). Nivån på cupen är medel (AA). Vänligen respektera nivån, toppning är ej tillåtet. Deltagande lag ska innehålla max 10 och lägst 7 utespelare plus målvakt Omklädningsrum Alla lag som ställer upp disponerar ett eget omklädningsrum under cupen Prisutdelning Pokal till placering 1, 2 och 3. Medalj till samtliga deltagare. Team 12/13 9 dec 2024 0kommentarer
  • Visa fler nyheter