Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Jönköpings IK P-14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Jönköpings IK P-14.
P-14
Följ oss för uppdateringar
De två cuphelgerna närmar sig och som ni vet kräver den stora cupen ett stort engagemang av alla medlemmar.
De två aktuella helgerna är;
22-24 Mars
5-7 April
Killarnas lag har fått ansvar för all aktivitet som sker i Hisingstorpshallen under de två helgerna. Vi ska ansvara för att lagen som spelar där får en bra upplevelse. Vi tar hand om sekretariatet, kiosken och agerar matchvärd (4 personal för varje pass). För att vi ska kunna göra en så bra planering och tilldelning av pass vill vi börja med att ställa frågan kring er tillgänglighet och önskemål, förhoppningsvis landar vi då lite mer rätt direkt.
Vänligen fyll i formuläret och fyll gärna i ett par pass som fungerar för er familj. Varje familj ska var inställd på att arbeta två pass under de två helgerna som cupen pågår.
Om ni skulle föredra att köra ett långpass alltså två pass på raken alternativt att båda föräldrarna kör samma pass skulle jag vilja att ni mailar mig, bernstrom2015@gmail.com och meddelar mig vilket upplägg ni önskar.
Jag önskar svar från samtliga senast fredag den 8 mars. Efter det påbörjar vi arbetet med att fördela tiderna och återkommer inom ett par dagar med ett slutligt schema.
Klicka här för att komma till enkäten
Vi hörs snart igen!
Sophie Bernström
Sammandrag Hisingstorpshallen | 30 nov, 13:00 |
Föräldraruppdrag Sammandrag | 30 nov, 13:00 |
Träning | 1 dec, 09:30 |
Sammandrag Torpshallen Bankeryd | 1 dec, 12:00 |
Träning | 2 dec, 16:00 |
Hej
RapporteraLänken funkar inte ännu?
Mvh
Håkan
Rapportera
Konstigt, nu kunde jag genomföra val och trycka på skicka!
RapporteraGå in via mailen och sen till nyheten in på laget!
Rapportera
Nu funkar det!
RapporteraRapportera
Vad bra!
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
En sak jag funderade på var att vi kanske behöver ta höjd för vissa saker inför Fariplay cup. Den som har kontakten med JIK/Hisingstorpshallen/Kommunen kan påminna om att få de till att fylla på med extra handdukspapper/toapapper, sop-påsar, tvål och nycklar till att öppna dessa behållare någonstans där vi kan komma åt det. Även information om vart vi ska göra av avfallet som blir. Har vi det klart innan så blir det lättare att hålla ordning och ha det välstädat. Blir trevligare för alla. Även lite information om Teknikskåpen gällande musik och mikrofon/video tar vi gärna tacksamt emot om det inte är redan löst:)
RapporteraRapportera
Tack för bra input Håkan! Precis sådan information som är jätteviktigt för att även volontärerna ska få en bra upplevelse! 👍
RapporteraVi jobbar stenhårt med att sätta ihop en bra Q&A för att underlätta arbetet under cuphelgerna!
Kommer ni på fler frågor är det bara att höra av er!
Rapportera