Information inför Påsksmällen 2025
Hej ledare i IIBK Föranmälan till Påsksmällen 2025 På långfredagen 18/4 samlar vi ungdomslag med spelare födda 2016 och äldre samt seniorlag för att spela en gemensam mixedturnering. Turneringen kommer att starta ca kl 09.00 och alla spelare bjuds på hamburgare under dagen. Vi vill att alla lag gör ett utskick med en kallelse till era spelare så att vi får ett litet hum om hur många vi blir och kan göra ett spelschema i förväg samt planera inköp. Målvakter är vi också i behov av och gärna så många som möjligt men enbart målvakter som idag spelar med stora mål. Så har ni målvakter i lagen, kolla med dom och rapportera även in detta. Senast måndag 7/4 vill vi att antalet spelare, eventuella målvakter samt ledare från respektive lag är inskickat till jorgen@glanshed.com Ange även om det det behövs tas hänsyn kring mat, specialkost, allergier osv.. Kring arrangemanget kommer det precis som vanligt behövas funktionärer och vi ser därför att minst en ledare per lag är på plats under dagen. Vi hade på Ledarträffen listor att skriva upp sig på, men det behövs ytterligare hjälp, så kan man bistå med något av nedanstående så meddela Jörgen snarast: Framplockning, iordningställning planer/sekretariat Domare Städning/undanplockning
Tränare & Ledare
för 7 dagar sedan
0kommentarer
Städning, ordning och reda i Sporthallen
Hej Ledare, En vänlig påminnelse om att vi gemensamt tar ansvar för att se över hallen före, under och efter matcher. Vi har nu fått inspel från Växjö kommun om att det ligger snus, tobaksprodukter, material, tomflaskor med mera kvar i hallen samt att omklädningsrummen ser allmänt "sådär" ut efter våra aktiviteter. Växjö kommun har åtagit sig att förbättra städningen generellt, men vi som förening och ledare måste steppa upp och se till att vi grovstädar våra gemensamma ytor. @ Senior: Det finns portabla soptunnor att ta fram vid matcher då det troligen är dessa spelare och lag som "stökar" ner mer vid matcher än ungdomslaget. Investera några minuter och ta fram dessa. De finns i förrådet på övre plan bredvid kiosken. @ Ungdom: Generellt ansvar för ledarna är att det ser OK ut efter matcher och träningar. Info finns i ledarhandboken: Tack för er förståelse och samarbete! Handbok ledare
Tränare & Ledare
25 feb
1kommentar
Ledarträff inför säsong 25/26
Hej, Lördagen den 22 mars mellan kl. 13:30 och 16:00 bjuder Ingelstad IBK in till en ledarträff för alla ledare inom föreningen. Vi förväntar oss att samtliga ledare deltar, då vi kommer att gå igenom viktiga delar inför den kommande säsongen. Kallelse har skickats ut – vänligen svara på den så snart som möjligt. Om ni har några frågor eller funderingar är ni alltid välkomna att kontakta någon av oss i styrelsen. Vi ser fram emot att träffa er! /Ingelstad IBK
Tränare & Ledare
6 feb
2kommentarer
Digitala bilder från lagfotografering - Nerladdning
Hej, Nu finns äntligen de digitala bilderna tillgängliga efter att hamnat lite fel. Som ledare kan du ladda ner dem via dessa länkar: Lag Spelare OBS tänk på att enbart hantera de bilder som rör ditt lag, och se till att ni delar rätt bilder till era spelare/föräldrar.
Tränare & Ledare
20 dec 2024
0kommentarer
Avrapportering Lärgrupper SISU (IdrottOnline)
Hej alla ledare, Nu ligger lärgrupperna uppe för alla berörda lag och er ledare för IdrottOnline. Varje lag har en utsedd ansvarig för att avrapportera tiden för planering av er verksamhet vecka för vecka, baserat på er återkoppling. Avrapportering sker via IdrottOnline-appen (Telefon), där ni loggar in med användarnamn och lösenord. Välj “Hantera utbildningar” och sedan den eller de serier av inlagda utbildningar som finns. Om ni inte anser att ni lagt ner tiden för någon vecka, välj alternativet “ta bort” så släcker vi den aktiviteten. Ett par bilder finns här om någon är osöker på hanteringen: Bilder Praktiska frågor kring appen och avrapportering tas med fördel direkt med Jonas Blomqvist på SISU (IdrottOnline): Telefon: 036-34 54 20, 070-508 91 07 E-post: jonas.blomqvist@rfsisu.se Saknas en lärgrupp? Då kontaktar ni mig, Per, så justerar jag det: Per Callenholm Ljung E-post: per.ljung100@gmail.com Telefon: 072-509 88 06 Stort tack för att ni tar er tid att rapportera den tid ni lägger ner i ert ledarskap. Det betyder mycket för oss som förening!
Tränare & Ledare
17 okt 2024
2kommentarer
Visa fler nyheter