Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ifö Bromölla IF PF-2018/2019
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ifö Bromölla IF PF-2018/2019.
PF-2018/2019
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Nedan kommer ytterligare lite info kring söndagen.
Spelschemat hittar ni på https://www.procup.se/cup/37640.htm. Vi spelar på eftermiddagen.
Lag Svart: Selma, Svea, Elma, Astrid S, Samanta, Lowa, Lykke, Elsa J, Leia, Penny
Samling kl 13.30 innanför entrén.
Lag Vit: Milo, Lennox, Theo, Rio, Noah, Vide
Samling kl 13.45 innanför entrén.
Vi byter om hemma innan samlingen.
Som vi tidigare nämnt så ansvarar lagen som spelar för att arrangera cupen, vi har planerat bemanning enligt nedan.
Bemanning 13.30-19.00(OBS! var på plats minst 15 minuter innan för att få en överlämning):
Sekretariat: Elma, Elsa J
Säkerställ att ljud-, tidanläggning är installerad och fungerar(detta bör fungera när vi kommer). Bemanna upp sekretariat som hanterar tidtagning, spelschema, domarschema.
Filming: Selma, Vide
Här har vi inte fått så mycket info, men va på plats vid 13.15 för att få en överlämning av dom som filmat under förmiddagen.
Planvärd: Svea, Penny, Astrid S
Håll koll på bollar, västar, justera nät mellan planer och stötta domare. Se till att det endast är spelare och ledare som har match på konstgräsplanen.
Grill: Milo, Lennox, Samanta
Grillning
Kiosk: Leia, Rio, Theo, Emelie
Försäljing
Mottagande/städ: Lowa, Lykke
När lagen anländer får de så många medaljer som de är spelare. Se till att lagen fyllt i spelarförteckning. Är det inte gjort digitalt innan cupen, så finns utskrivna lappar att fylla i.
Innan cupen drar igång, kontrollera att det finns papper på alla toaletter, papperskorgar är tömda och material finns i städförråd. Under cupen behövs det några som hela tiden cirkulerar och kollar så det är rent och fräscht, papper påfyllt.
Efter cupen behöver vi hjälp av några av föräldrarna att plocka ner sargar, samt se till att vi lämnar hallen i fint skick!
Ni som ska var med och spela och arrangera cupen får gärna kommentera så att vi vet att ni sett inlägget.
Med vänliga hälsningar,
Ledarna PF-18/19
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
⚽
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
👍
RapporteraRapportera
Vill bara tacka alla tränare för idag, Ni gör ett super jobb för/med våra barn 🙏
RapporteraRapportera
Vi vill tacka alla föräldrar för all hjälp, ni har varit fantastiska idag 👏
RapporteraRapportera
Tack för ett bra samarbete i kiosken
RapporteraRapportera