Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Sirius Innebandy F-10/11
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Sirius Innebandy F-10/11.
F-10/11
Följ oss för uppdateringar
Hej
Lite info om bingolotter, Storvreta cupen, fotografering mm.
Nu har vi nästan delat ut alla våra bingolotter som önskats. Vi har verkligen kraftsamlat tillsammans för att sälja lotter och kalendrar och det kommer att ge oss klirr i kassan. Vi återkommer till er med vad förtjänsten blir. Enkellotterna och julkalendrarna kostar 100 kr och dubbellotterna kostar 200 kr. 50 % av förtjänsten tillfaller vårt lag och 50 % av förtjänsten Sirius. Betalningen för lotterna ska swishas till Kristina (070-6736559) senast den 16 november. Märk swishen med spelarnamn och bingo.
Vi närmar oss också slutspurten för försäljningen genom Kirrat och Klart. Registrera in er försäljning snarast men senast den 13 november. Kom ihåg att varje tjej ska sälja minst 10 paket. Registrera gärna kontot i barnets namn eftersom det då underlättar för oss.
Vi kommer behöva sälja även till våren och då lutar det åt chipsförsäljning. För närvarande ligger ledare ute med privata medel för anmälningsavgifter och deltagarkort så försäljning är en nödvändighet i nuläget.
Så till Storvretacupen. Vi har tidigare informerat er om att vi tänker oss åldersindelade lag denna gång och vi har nu fått bekräftat av föräldrarna till 11:orna att datumen 4-6 januari 2024 fungerar. Vi behöver dock fylla på med ett par 10:or för att kunna genomföra matcherna i cupen då vi annars blir lite för få med endast 11:or. Så om det finns intresse hos några 10:or att också spela i ”11-laget” så behöver ni eller tjejerna själva, anmäla intresse till Kristina eller Karin (muntligt eller sms) snarast men senast den 13 november. Vi behöver fylla på 11-laget med 2- 4 spelare inklusive en målvakt från 10:orna. Målvakten kommer att vara reserv, eftersom vi endast får ha två överåriga på plan per match, men intresseanmälan gäller alltså även för dem. De tjejer som förstärker 11-laget spelar självklart även cupen för 10-laget.
Vi har betalat spelaravgift och anmälningsavgift för två lag till Storvretacupen så de tjejer som ska spela behöver betala sin del, dvs 440 kronor per spelare. Summan swishas till Kristina senast den 13 november. Märk swishen med spelarnamn och cup. Det kommer att tillkomma kostnad för måltiderna som tjejerna också betalar själva. Vi tänker oss, som förra året, att vi äter tillsammans två måltider under respektive speldagar. Vi hoppas att så många tjejer som möjligt kan hänga med lagen samtliga datum, alltså även om man inte spelar.
Det är också dags för lagfotografering. Vi kommer att fotograferas måndagen den 13 november kl: 19:40. Platsen är coach-loungen på IFU Arena och varje lag har 35 minuter till förfogande. Alla spelare ska ha matchställ, dvs blå/svart tröja, shorts (Notar) och svarta adidasstrumpor. Vi återkommer kring fotolappar då vi inte har info om detta idag. Måndagen den 13e tränar vi då till 19:15 och ni föräldrar behöver säkerställa att ert barn är på plats på IFU 19:35.
Önskar er en fin vecka!
Ledarna genom Kristina
Träning | 1 jan, 19:00 |
Storvretacupen | 2 jan, 09:00 |
Träning | 3 jan, 17:00 |
Träning | 7 jan, 19:20 |
Träning | 8 jan, 19:00 |
En dum fråga…är det 440:-/spelare oavsett om man spelar i ett eller två lag?
RapporteraRapportera
Ingen dum fråga alls, spel i två lag innebär högre kostnad.
RapporteraRapportera
Hej, vet ni om det finns bingolotter kvar? Sekreteraren här hemma skötte sig inte riktigt så vi är några kort.
RapporteraRapportera
Hej Anja hur många gäller det?
RapporteraRapportera
Minst tre men gärna sex:)
RapporteraRapportera
Okej hör av mig till Pernilla om 6 lotter . Om det funkar fr ni hämta dem i IFU
RapporteraRapportera
Ok, tack.
RapporteraRapportera
Hej, vi har lotter kvar och delar gärna med oss.
RapporteraRapportera