Grupp 08/09
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Gruppnyheter
-
Betalning av läger imorgon 25 april
Hej, Vi har nu mottagit slutfakturan för lägret. Fakturan kom in idag och betalningen ska ske senast imorgon(!): IK Orient har innestående medel som egentligen ska dras av från fakturan. Detta skulle sänka kostnaden för varje aktiv som har arbetat i kiosken. Tyvärr vill de att vi först betalar fakturan, och sedan kommer de göra en banköverföring till varje aktiv. Vi har försökt kommunicera att detta inte är ett optimalt tillvägagångssätt, men tyvärr finns det ingen kanslist tillgänglig, och vår ekonomiansvarig är sjukskriven. För att vi ska kunna komma iväg behöver varje aktiv swisha in 1520 kr till Siri (1395 kr för lägerkostnad + 125 kr för avbeställningskydd) senast imorgon. Vi betalar in fakturan efter jobbet imorgon så swisha gärna så fort ni kan. Ange ert barns namn vid swishöverföringen. Siris mobilnummer: 076-2821292 Vi ledare kommer att lägga ut för arenakostnader, transportkostnader och tombäddstillägg. Dessa kostnader kommer att kvittas mot de 6000 kr som de aktiva har tjänat in genom reklamutdelning. Efter att Orient har betalat ut innestående medel från kiosken blir lägerkostnaden följande för varje aktiv: Emma: 0 kr (1866 kr innestående) Saga: 0 kr (2487 kr innestående) Elvira: 372 kr (1148 kr innestående) Stella Z: 1185 kr (335 kr innestående) Ellie: 612 kr (908 kr innestående) Maja: 1520 kr Elina: 1520 kr Stella H: 1520 kr Esmeralda: 1185 kr (335 kr innestående) Vi ber om ursäkt för den dåliga framförhållningen, men det har varit lite rörigt med researrangören och kommunikationen med klubben om vem som skulle betala fakturan initialt. Mer info om lägret inom kort och vi ser verkligen fram emot denna helg med tjejerna!
Grupp 08/09
24 apr
1kommentar
-
Funktionärer SM information
Ang. uthämtning av kläder och ackrediteringskort. Hej alla!☀ Under tisdag, onsdag och torsdag kan ni hämta funktionärskläder, keps, ackrediteringskort (alla har ej keps - gäller främst de som vistas i solen hela dagarna). Ni kommer få en grön tröja. Ni hämtar allt i Östra läktaren (läktaren bredvid Rimnershallen). Det finns en skylt utanför där det står ”Ackreditering”. Följande tider för upphämtning gäller: Tisdag: 10-14 Onsdag: 09-13 Torsdag: 15-17:30 På fredag kan ni som ska ha tröja för att vara korgbärare hämta. Alltså alla barn. Ni kommer att få en vit tröja. Ang. Ackrediteringskort, så får ALLA en ny när man hämtar kläderna. En ny uppdaterad. Så vet ni! ? Ni hämtar allt i Östra läktaren (läktaren bredvid Rimnershallen). Det finns en skylt utanför där det står ”Ackreditering”. Påminn varandra om att hämta! Så att man ej glömmer. Ha en fin tisdag!
Grupp 08/09
25 jun
1kommentar
-
-
Läger information
Hej! Här kommer information om helgens läger: Att ha med: Sängkläder Handduk Träningskläder Joggingskor och spikskor Vardagskläder Varma kläder! (Det kan blåsa och vara kallt) Pengar för lunch på söndag. Vi reser i två personbilar så packa gärna i ”mjuka” väskor och endast det nödvändiga. Telefonnummer: Linda 0728633161 Siri 0762821292 Fredag: 14:00 Linda & Hannas bil med aktiva avgår tidigare för att svänga förbi Ullared. Upphämtning på tjejernas skolor om de ej flaggar om annat. Ullared 20:00 Middag Falkenberg Lördag: 09:00 - Frukost 10:00-11:00 - aktiviteter på stranden 12:30 - Lunch 13:00-14.30 Fri aktivitet. Falkenberg city eller stranden. 14.30-17:00 - Träning Falkenbergs IP. 19:00 - Middag 20:00 - kvällsaktivitet teambuilding Söndag: 08:00 - Frukost och egna aktiviteter fram till träning 9:30- utcheckning 10:00-12:00 - Träning Falkenbergs IP 13:00- hemfärd Rumsindelningen: Stuga 1 Linda, Hanna, Saga, Stella, Ellie Stuga 2 Elina, Esmeralda, Emma, Elvira, Maja Stuga 3 Familjen Fagerlund
Grupp 08/09
2 maj
0kommentarer
-
Visa fler nyheter