Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Ingelstad IBK P-07
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Ingelstad IBK P-07.
P-07
Följ oss för uppdateringar
Som vi tidigare meddelat kommer vi i IIBK P07 anordna kickoff på hemmaplan lördag-söndag den 15-16:e september. Nu är det dags för att anmäla sig samt för oss att delge lite mer information.
Våra ambitioner med kickoffen är samla och svetsa samman vårt härliga lag ytterligare genom diverse aktiviteter och skojigheter. Vi hoppas att alla spelare har lust och möjlighet att sova över i Ingelstad församlingshem – om inte så är det inte ett krav för deltagande. Nedan diverse information:
ANMÄLAN
Anmälan (bindande) sker genom att du som förälder senast MÅN 10/9 gör båda följande saker:
• Kommentera nedan om ditt barn avser deltar. Ange ev. allergier som vi behöver känna till.
• Betala in 350 kr/spelare via SEB-konto 5645-0194219 alternativ genom att swisha till 0703102983 (Peter H).
UTRUSTNING
Ert barn behöver ha med sig:
• Tränings-/innbandykläder för tre träningspass lördag och match på söndagen.
• Bekväma kläder för eftermiddag/kväll
• Täcke, kudde och luft-/madrass
• Ytterkläder för ev. enklare lekar utomhus
Mobiltelefon är ok att ha med, men vår ambition är att begränsa användandet under stora delar av kickoffen. Vi uppmanar er att inte skicka med eget godis till lördag kväll.
MAT
Under kickoffen kommer vi att dag 1 äta lunch och mellanmål i sporthallen samt besöka pizzeria på kvällen. Dag 2 frukost i församlingshemmet.
KOSTNADER
Vi bedömer att kostnad blir ca 200 kr, men vi har beslutat att samla in 350 kr/spelare. Kvarstående belopp efter kickoffen ska räcka till för lagkassa för kommande säsong. Vi återkopplar efteråt kostnader för kickoffen.
FÖRÄLDRAENGAGEMANG
Under hela kickoffen kommer minst två av oss ledare finns på plats (Johan Lönn, Peter Hildingsson, Patrik Strömberg). Våra telefonummer hittar ni som vanligt via vår laget.se-sida.
Utöver detta har ett antal föräldrar via tidigare utskick erbjudit sig hjälpa till. Därav ser arbetsfördelning ut enligt följande:
• Inköp mat: Patrik/Jenny
• Lunch: Cilla E och Tina S
• Frukost: Johan L, Patrik S, Peter H
• Sekretariat match: Anna E./Johan E
• Städning församlingshem: Johanna & Joakim Berg / Lasse & Mariell Andersson.
Vi ser gärna att fler som hjälper till med städning.
Har du tips, idéer eller tillgång till utrustning/spel el. liknande som vore kul aktivitet för 11-åringar ca 10-30 min som så hör gärna av dig. Ex. göra en tipspromenad, musiktävling, quiz el. liknande.
TILLGÄNGLIGHET OCH KONTAKTUPPGIFTER TILL ER FÖRÄLDRAR
När väl kickoffen är igång är det viktigt för oss att kunna komma kontakt med er föräldrar, om mot förmodan något skulle inträffa. Vi ber dig därför att i god tid gå in och kontrollera att dina kontaktuppgifter inne på laget.se (”Mina uppgifter”) stämmer. Sedan gäller det givetvis att vara tillgänglig när det är dags för kickoff. Av erfarenhet vet vi att barn kan vara lite ovana vid att sova borta – så vänligen var i redo att hämta ditt barn ifall det inte lyckas komma till ro när det är dags att sova.
PROGRAM
Lör 15/9
09:00 Samling (läktaren Sporthallen)
09:30-11:00 Träningspass 1: innebandy (Sporthallen)
12:00 Lunch (läktaren Sporthallen)
13:00 Inkvartering (Församlingshemmet)
14:00-15:00 Träningspass 2: Skadeförebyggande (Sporthallen)
15:00-15:30 Mellanmål (läktaren Sporthallen)
17:00-18:15 Träningspass 3: innebandy (Sporthallen)
19:00 Gemensam promenad till pizzeria (Ingelstad Pizzeria)
21:00 Filmvisning el. mostv. (Församlingshemmet)
Övernattning
Sön 16/9
08:00 Frukost (Församlingshemmet)
09:45 Samling inför match (Sporthallen)
10:30 Matchstart IIBK P07- Växjö Vipers (Sporthallen)
Med vänliga hälsningar
//Johan, Peter & Patrik
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Inga kommande aktiviteter
Melvin kidell är med
RapporteraRapportera
Melker är med
RapporteraRapportera
Oliver är med. Inga allergier. Swishar
RapporteraRapportera
Simon är med
RapporteraRapportera
Filip L är med
RapporteraRapportera
Elliot är med
RapporteraRapportera
Alvin är med
RapporteraRapportera
Jakob är med.
RapporteraRapportera
Felix är med. Inga allergier. Swishat och klart.
RapporteraRapportera
Filip S är med. Äggallergisk samt kärn o stenfrukt, men det är inte så allvarligt som ägget... vi kan läsa på all mat, sedan kompletterar vi om ngt behövs.
RapporteraRapportera
Emil är med.
RapporteraRapportera
Ville kommer
RapporteraRapportera
Villes föräldrar hjälper till med städningen.
RapporteraRapportera
Ett litet förtydligande... era barn behöver INTE några pengar med sig till kickoffen. Kostnad för pizza och godisköp löser vi den avgift ni betalat in.
RapporteraRapportera
Linus är med.
RapporteraRapportera
Theo kommer
RapporteraRapportera
Ta barnen med sovgrejerna till sporthallen el ska vi hämta i församlingshemmet?
RapporteraRapportera
För de föräldrar som inte möter upp i församlingshemmet för städning bär vi in sovgrejerna i ena omklädnrummet. När ni föräldrar kommer till hallen får ni gärna hämta det innan matchstart. Är ev andra lag som behöver byta om efter oss.
RapporteraRapportera
Någon som glömt täcke och kudde i församlingshemmet? Pratade precis med vaktmästaren för lokalen och tydligen har någon av oss glömt det i lokalen. Vi i laget har nu inte längre tillgång till nyckel/tagg in till församlingshemmet. Kontakta Kristina Edin via 0470-703258 för hjälp med hämta ut det.
RapporteraRapportera