Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IF VP Uppsala F-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IF VP Uppsala F-13/14.
F-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej alla och tack igen för ett jättebra möte i söndags!
Riktigt roligt med allt ert engagemang och era tankar, frågor och input. Vi ska försöka träffas igen så här vid ett annat tillfälle. Det är så oerhört stor skillnad på att ses runt ett bord och fika och diskutera ihop jämfört med att skcika ut info via mail eller ha digitala möten. Sammanställning av det som sades (i kortare form) kommer så snart som möjligt.
Men uppdragen som ska fördelas är sammanställda här och nu är det fritt fram att kommentera nedan vad ni som återstår vill hänga på i. (Vh till Fanny och Shinda).
Ekonomigrupp
En kassör + två andra. Ansvara för lagkassan via digitalalagkassan.se och lagets ekonomi. Sätta upp swisch vid fikan osv. Planera och sätta mål ihop med spons/säljgruppen för insamlinga av pengar till våra framtida cuper och annat skoj.
Marta (Hanna), Eduardo, (Isabella), Natalie (Evelina)
____________________________
Spons/säljgrupp
Planera och ansvara för säljaktiviteter ( t ex Klubbkort, NewBody), fikaförsäljning, få in sponsorer eller andra smarta saker som kan dra in pengar till laget. Obs, självklart gör hela laget sen uppdraqget, men denna grupp håller i det hela.
Jessica (Nova), Louise (Maj), Rebecka (Haley), plats för en person
____________________________
Eventgrupp
Planerar in, bokar och fixar med lagaktiviteter, läger, cuper, avslutningsfikan, korvgrill, föräldrafest eller vad det kan vara för något. Bokning av cuper/läger i samråd med ledare. Samma sak gäller här, alla i laget kan få i uppdrag att t ex baka till ett event men denna grupp håller i planering och kommunikation.
Olof (Alva), Beatrice (Fredrika), Linnea (Josefine) plats för en person
____________________________
Resurstränare
Personer som vi kan fråga när vi har svårt att få ihop tränare ibland. Förväntas inte komma med upplägg på träning osv utan vara med som vuxen, dock ombytt i träningskläder.
Jacob (Betty), Marcus G (Ingrid), Sara/Henning (Arya), Hasse (Alice)
____________________________
Fixargrupp
Där vi ledare kan be om hjälp med saker kring t ex material, tröjtvätt/schema, matchvärdar, göra kioskschemat eller andra uppdrag som kan komma från klubben.
Peter (Lilly), Kristina (Malin), Matt (Mina), Åsa/Ricardo (Olivia)
___________________________
Hoppas att jag fått med allting rätt nu :) Om ni har frågor/kommentarer som inte rör alla, skicka meddelande til mig istället för att skriva här.
Ha det fint!
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Sommarträning | 18 jul, 16:30 |
Ev sommarträning | 25 jul, 17:00 |
Ev sommarträning | 1 aug, 17:00 |
Ev sommarträning | 8 aug, 17:00 |
IK Fyris (hemma) | 11 aug, 10:00 |
Jag kan vara med som Resurstränare (Alice)
RapporteraRapportera
Val 1. Ekonomigruppen
RapporteraVal 2. Fixargrupp
Rapportera
Minas pappa Matt kan vara med i fixar-grupp
RapporteraRapportera
Åsa/Ricardo (Olivia) tar fixargruppplatsen!
RapporteraRapportera
Jag kan hoppa in i event gruppen 😊
RapporteraRapportera
Jag känner att det är ALLDELES för högt tryck på säljgruppen! Låt inte Jessica och jag få bestämma allt, risken är att ni då kommer få sälja så många salami att det sprutar ut ur öronen på er!!
RapporteraRapportera
😅
RapporteraRapportera
Hahaha, håller med Louise
RapporteraRapportera
Är gärna med i Eventgruppen o är den full så kan jag vara med i Spons/säljgrupp
RapporteraRapportera
Tack Rebecka, det blev spons/sälj för bäst fördelning. Återkommer inom kort till alla med lite mer detaljerade uppdrag.
RapporteraRapportera