Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Valla P2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Valla P2011.
P2011
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Vallacupen 2025 närmar sig med stormsteg. På lördag, 18/1 är det äntligen dags!
Matchställ delas ut under sista träningen nu på söndag 12/1.
Samlingstid för spelare: 13:30
Lagindelning kommer efter nästa träning, men nedan ser ni spelschemat för respektive lag.
Valla RÖD
Valla VIT
Vårt lags föräldrar förväntas bemanna som funktionärer kl 14:00-22:00.
Nedan finner ni fördelningen av funktionärsuppgifter. När sista matchen är spelad hjälps vi alla åt att iordningställa, städa och förbereda inför söndagen.
Funktionärsansvarig: Nils (mer info på plats)
14:00-18:00
Café (6 st): Nils, Elmer, Dodi, Mohamad, Ziad, Zion
Korridor (1 st): Charlie
Övre sekretariat (1 st): Sixten
4st funktionärerna nedan fördelar sig på dessa poster utefter behov!
Mottagning + Kringarrangemang, (2 st) och Städ (2 st):
Ahmad, Harry, Huzeyfa, Lycke
18:00-22:00
Café (6 st): Ahmad, Harry, Huzeyfa, Lycke, Sixten
Korridor (1 st): Emil
Övre sekretariat (1 st): Zion
4st funktionärerna nedan fördelar sig på dessa poster utefter behov!
Mottagning + Kringarrangemang, (2 st) och Städ (2 st):
Dodi, Mohamad, Charlie, Gustav
Ta med hembakat: Elmer, Emil, Gustav
Funktionärsbeskrivning
Café:
* Ta betalt/hantera kassan.
* Koka kaffe.
* Fixa toast (ost och ost/skinka).
* Steka hamburgare och skiva tillbehör till dem.
* Koka korv.
* Fylla på dricka, godis mm vid behov.
* Poppa popcorn.
Städ:
* Säkerställa att det alltid finns plats i sopkorgar för det skräp som kastas.
* Säkerställa att det finns plats i pantbehållare för de pantburkar som kastas.
* Torka av borden i caféet och matsalen
* Städa läktare löpande.
* Städa toaletter och se till att de är fräscha.
Korridor:
* Hålla koll i korridorerna och foajén. Här får inga bollar användas p g a glasrutor och brandlarm som kan utlösas.
* Säkerställa att inga obehöriga tar sig in i omklädningsrum.
* Öppna och stänga dörr till planen.
* Säkerställa att de lag som ska spela matchen efter den pågående finns redo att gå in direkt domaren öppnar dörren. Detta för att säkerställa att vi inte förlorar tid (schemat är tight).
Övre sekretariat:
* Anteckna målgörare, fylla i resultat mm. Mer info på plats.
Mottagning av lag:
* Hälsa lagen välkomna och informera om vad som gäller
Kringarrangemang:
* Hjälper till med sidoaktiviteter, mer info på plats
Tack på förhand för ert bidrag till att göra denna dag och cup för föreningen till en bra upplevelse.
Vallacupen är en av föreningens största inkomstkällor.
En för alla – IFK Valla
Träning | 26 jan, 11:00 |
Träningsmatch - Vänersborgs IF | 16 mar, 11:00 |
Träningsmatch - Ahlafors | 23 mar, 14:00 |
Träningsmatch - Fjärås (Match 1) | 13 apr, 11:00 |
Träningsmatch - Fjärås (Match 2) | 13 apr, 12:30 |
8 jan | Fotbollsloppis under Vallacupen! |
7 jan | Inbjudan till Årsmöte 2025 |
24 dec | God Jul önskar Tomten |
9 dec | Säkra din Vallasupporter t-shirt! |
Behövde göra en justering av uppgifterna, titta gärna igenom igen.
RapporteraRapportera
De som har kiosken behöver ha varma kläder då några behöver stå ute och grilla hamburgare
RapporteraRapportera
Bra Anna!
RapporteraRapportera