Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Valla F2010/2011
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Valla F2010/2011.
F2010/2011
Följ oss för uppdateringar
Nu är det äntligen snart dags för Vallacupen och vårt lags föräldrar förväntas bemanna som funktionärer kl 14:00-22:00.
Nedan finner ni fördelningen av funktionärsuppgifter, självklart kan ni byta sinsemellan om ni vill, glöm då inte att meddela detta till funktionärsansvarig. När sista matchen är spelad hjälps vi alla åt att iordningställa och städa.
Funktionärsansvarig: Molly - Fördelar om bemanning vid behov. Är länken mellan tävlingsledningen, ledare och föräldrar.
14:00-18:00
Café: Freja, Hanna, Saga, Julia S
Korridor: Linn
Övre sekretariat: Hilma
Funktionärerna nedan fördelar sig på dessa poster utefter behov.
Mottagning + Kringarrangemang och Städ
Melissa, Julia N, Molly
18:00-22:00
Café: Linn, Molly, Hilma, Julia N
Korridor: Melissa
Övre sekretariat: Freja
Funktionärerna nedan fördelar sig på dessa poster utefter behov.
Mottagning + Kringarrangemang och Städ:
Hanna, Saga, Julia S,
Ta med hembakat: Tacksamt om alla kan bidra med något. Tänk på att det måste vara fritt från nötter.
Funktionärsbeskrivning
Café:
* Ta betalt/hantera kassan.
* Koka kaffe
* Se till så att det finns kaffe I ledarloungen.
* Fixa toast (ost och ost/skinka).
* Grilla hamburgare ( Ta med varma kläder för grillning) och skiva tillbehör till dem.
* Koka korv.
* Fylla på dricka, godis mm vid behov.
* Poppa popcorn.
Städ:
* Säkerställa att det alltid finns plats i sopkorgar för det skräp som kastas.
* Säkerställa att det finns plats i pantbehållare för de pantburkar som kastas.
* Torka av borden i caféet och matsalen
* Städa läktare löpande.
* Städa toaletter och se till att de är fräscha.
Korridor:
* Hålla koll i korridorerna och foajén. Här får inga bollar användas p g a glasrutor och brandlarm som kan utlösas.
* Säkerställa att inga obehöriga tar sig in i omklädningsrum.
* Öppna och stänga dörr till planen.
* Säkerställa att de lag som ska spela matchen efter den pågående finns redo att gå in direkt domaren öppnar dörren. Detta för att säkerställa att vi inte förlorar tid (schemat är tight).
Övre sekretariat:
* Anteckna målgörare, fylla i resultat, klocka.
Mottagning av lag:
* Hälsa lagen välkomna och informera om vad som gäller.
Kringarrangemang:
* Hjälper till med sidoaktiviteter, mer info på plats
Tack på förhand för ert bidrag till att göra denna dag och cup för föreningen till en bra upplevelse.
Vallacupen är en av föreningens största inkomstkällor.
En för alla – IFK Valla
Träning | 26 jan, 19:30 |
Vallacupen | 2 feb, 14:00 |
Svarteborg futsal cup | 9 feb, 09:00 |
8 jan | Fotbollsloppis under Vallacupen! |
7 jan | Inbjudan till Årsmöte 2025 |
24 dec | God Jul önskar Tomten |
9 dec | Säkra din Vallasupporter t-shirt! |
Löser vi 👍 gissar att det inte grillas utomhus utan att det är stekbordet i kafet?
RapporteraRapportera
Kanon 🙌 Dom har fixat en gasolgrill ute så man slipper det mesta av stekoset som varit innan.
RapporteraRapportera