Info inför Örebros cupen
Vi samlas vid Väse Sporthall fredag 11/4 kl 17:00. Vi behöver hjälp av er föräldrar att få tjejerna + packning till Örebro. Första destinationen för kvällsmat: Adolfsbergsskolan Halltorpsvägen 11-13, 701 35 Örebro Efter matchen fredag ska tjejerna + packning transporteras till vårt boende: Brunnskolan, Brunnsgärdesgatan 14, 702 28 Örebro Lördag försöker vi att gå emellan våra matcher så viktigt att man har med bra promenadskor och kläder efter väder. Tjejerna har då ett eget ansvar att bära sina saker inför matchen. Rekommenderas att ha med en ryggsäck. Vi kommer ha krav på att ALLA tjejer duschar varje kväll efter sista matchen. Vi ledare kommer samla in telefonerna under matcher, men oxå under natten (från ca kl 22-23 till nästa morgon ca kl 7) Vi ledare finns per telefon hela dygnet om det skulle bli nåt. Smsa namn och telefonnummer till 1 kontaktperson som är kontaktbar HELA helgen till Mettan på 0707603455 senast måndag 7/4. Vi behöver det ifall där nu skulle hända nåt. Vilket vi såklart inte hoppas. Under natten är det Carro, Charlotte och Mettan som finns på plats med tjejerna. Vi kommer dela upp oss och tjejerna lite under helgen, för att underlätta transport och hålla koll på alla. Vi tar denna uppdelningen med tjejerna på tisdagsträningen. Vi har kvällsmat fredag. Frukost, lunch och kvällsmat Lördag. Frukost och lunch söndag. Vill man ha nåt utöver detta, bekostar tjejerna det själva. Packlista som måste med: -Madrass (max 90cm bredd) + tillhörande sovsäck/sängkläder - allt för match - handduk - duschgrejer/hygien - ombyten för 2 dagar - ryggsäck - kläder efter väder - promenadskor Söndag behöver vi återigen hjälp med tjejer och packning bort från skolan. Ca kl 08:30 Matcher: Fredags: Kl: 20:30 IFK Heden - Gävle Adress: Änglandaskolan Termikgatan 101, 702 38 Örebro Lördag: Kl 12:45 Nykvarns - IFK Heden Änglandaskolan Termikgatan 101, 702 38 Örebro Kl 16:45 Bk Vålberg - IFK Heden Navets skola Loftbodsgatan 1, 702 26 Örebro Söndag: Lite osäkert var vi landar i slutspelet. Men första matchen är: Kl 09:40 Navets skola Loftbodsgatan 1, 702 26 Örebro Kontaktuppgifter: Carro: 0738332296 Mettan: 0707603455 Arvid: 0704045196 Charlotte: 0703994261
F 12/13
för 6 dagar sedan
0kommentarer
Newbody försäljning
Hej. Vi drar igång en ny försäljning för att stärka vår lagkassa lite till inför Örebroscupen. Målet är att varje barn ska sälja minst 5 paket/produkter var. Vill och kan man sälja mer är det givet vis mer än välkommet. På torsdagens träning kommer tjejerna förhoppningsvis få med varsin produktkatalog hem. Försäljningen har redan påbörjat. För er som vill ha en digital försäljning, kan man registrerar sig som säljare via länken: https://portal.newbodyfamily.com/reg/TFWSXPR?ut=1_208 När du registrerar dig via länken ovan kommer du direkt in på din säljportal. Här kan du lägga in dina ordrar kontinuerligt och dela din shop. Till er hjälp har ni produktkatalogen, men för att sprida ordet om att du säljer dessa fantastiska produkter är det även bra att dela din shop på sociala medier, via mail eller SMS till släkt, vänner och arbetskamrater. Eller smsa Annemette 0707603455, så hjälper hon till. Sista försäljningsdatumet är : 2025-03-13 Vi hoppas så många som möjligt vill hjälpa till att bidra.
F 12/13
14 feb
0kommentarer
Info kring Örebrocupen
Vi skickar ut kallelse till barnen inom kort. Kallelsen är bindande efter 1/3, då kostnad för boende ska in till arrangören. Kostnad för deltagande: 400kr/barn swishas till Arvid på 0704045196 senast 1/3 SPELARENOR Örebrocupen Innebandy spelas i tjugotalet hallar i Örebro, Kumla och Lindesberg med Idrottshuset, Eyragatan 1, som har fyra planer under samma tak som huvudarena. OMKLÄDNINGSRUM OCH OMBYTE Omklädningsrum finns att tillgå på spelarenorna. Omklädningsrummen får delas av samtliga lag. Vi uppmanar er att inte lämna kvar några saker i omklädningsrummen. Cuparrangören tar ej ansvar för kvarglömda eller borttappade föremål. VÄRDESAKER På förekommen anledning vill vi vädja till er att inte förvara värdesaker, kläder med mera på platser ni inte har uppsikt över. Tävlingsarrangören ansvarar ej för borttappade/förlorade saker. PARKERING Örebrocupen Innebandys organisation tar inte ansvar för felaktigt parkerade bilar. Gängse parkeringsregler gäller även under cupen. Var vänliga beakta detta. FÖRSÄLJNING Där kommer att erbjudas kiosker i samtliga hallar. I Idrottshuset kommer det också finnas möjlighet att köpa cup t-shirts och cup-hoodies. SPELTIDER 2x15 minuter i alla matcher. Effektiv tid tillämpas under den sista minuten i A- och B-slutspel. Speltider (cirka) under Fredagen: 17.00-22.00. Lördagen: 07.30-22.00. Söndagen: 07.30-20.00. Övrigt Samtliga måltider äts på en skola, antingen samma som laget bor på eller närliggande skola. Egen madrass inklusive sängkläder, max 90 cm, medtages av deltagaren själv. Vi kommer vara 3-4 vuxna med under helgen. 2-3 vuxna är med dem under övernattningen. Vi kommer behöva hjälp med skjuts, men detaljer kring sånt och praktisk info tar vi längre fram. Mellan matcherna behöver vi alla hjälpas åt att hålla koll på tjejerna. Det går att läsa mycket info om cupen på deras hemsida förstås. Medresenärer: För de medresenärer som vill boka boende hos våra samarbetspartner finns följande koder: Best Western Eurostop Örebro 20% rabatt med rabattkoden ÖSK25. För bästa pris, maila info@eurostoporebro.se eller ring 019-777 12 10. Ju tidigare du bokar, desto bättre pris! Scandic Örebro Väst 10% rabatt, du bokar via Scandics sida med rabattkod CUPDEAL (fungerar inom kort) Elite Stora Hotellet Boka via Elites sida med koden PROFOREN Clarion Hotel Örebro 15% rabatt om man bokar här
F 12/13
28 jan
0kommentarer
Blandad info!
Hej! Vi hade ett litet snack med tjejerna igår angående anmälan till träningar och matcher. Om de har egna mailadresser så kan vi lägga in dem på laget.se så kan de själva anmäla sig om de kommer eller inte. Ni föräldrar kommer fortfarande kunna anmäla också. Så ni tappar ingen info. Så skicka gärna mailadresserna till nån av oss ledare så kan vi lägga in dem och hjälpa dem igång isf. En annan sak vi tog upp är träningsnärvaron. Vi ledare har satt som krav att om man ska vara med på match så ska man iaf närvara på minst en träning samma vecka. Vi tycker ändå det är ett rimligt krav nu när nivån höjs mer och mer och vi har börjat prata mer taktik med dem som vi sen övar på praktiskt. Annars så tycker vi det är bra stämning i laget och det verkar som de tycker det är kul och träna och spela vilket är huvudsaken i slutändan. Vi kör på andra halvan av säsongen nu innan vi laddar upp för örebro cupen. Då hoppas vi på många hejande föräldrar på läktaren 😊 Ha en fin helg så ses vi på söndag!
F 12/13
11 jan
0kommentarer
WFC 3/1
Spelschema Wolves Floorball Challenge 2025 FREDAG 3/1 Skoghalls IBK - IFK Heden 08:50 Klubbhuset Eda IF - Sunne IBK 09:40 AllOffice Skoghalls IBK - LI 20 10:30 AllOffice Eda IF - IFK Heden 11:20 Klubbhuset LI 20 - Sunne IBK 12:20 Asp Arena LI 20 - Eda IF 14:00 Klubbhuset Sunne IBK - IFK Heden 14:00 AllOffice Eda IF - Skoghalls IBK 15:40 Asp Arena IFK Heden - LI 20 16:30 Klubbhuset Sunne IBK - Skoghalls IBK 17:20 Klubbhuset Första matchen är 08.50 så vi bör vara på plats senast 08.00. Var och en ansvarar för egen matsäck. Vi kommer få dela omklädningsrum så se till att inte lämna värdesaker. Vi hjälps åt att hålla koll på mobiler osv. Hoppas så många som möjligt kan hänga med!!
F 12/13
18 dec 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter