Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Hammarö F08 (F15)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Hammarö F08 (F15).
F08 (F15)
Följ oss för uppdateringar
Sammanfattning föräldramöte inför USM
Tack för ett bra möte igår! Här kommer en sammanfattning och lite återkoppling på mötet.
Föräldraansvar under USM:
- Kiosk
- Sekretariat
- Grillning av hamburgare (OBS! lördag och söndag)
- Matchvärd
- Skräp och städ
- Filmning (Handboll play, tidigare Solidsport)
Föräldraansvar utöver det som är obligatoriskt:
- Foton på spelare innan USM och matcher under USM (Pontus)
- DJ (musik under och mellan matcher) (tjejerna får skapa musiklista)
- Bakning (förtjänst går till laget, alla uppmuntras till bakning)
- Ljus (Annika)
- Sponsring för eventet USM
- Sponsring klappor (förtjänst går till laget utöver 20% som vanligt)
- Skyltning omklädningsrum (om omklädningsrummen räcker)
- Glassförsäljning (förtjänst går till laget)
- Lotteri
- Delar av dekorationer
Övriga ansvarspunkter, ansvarig på respektive punkt och huruvida saker är klart ser ni under denna länk (tabellen jag visade igår): Tabellen med ansvarspunkter
Vi vet ännu inte hur många lag som kommer till oss för att spela USM. Därför vet vi inte heller hur långa dagarna blir eller hur många matcher det blir. Lottningen bör komma senast någon gång nästa vecka och vi uppdaterar då.
Innebandyn har cup samma helg i syskonhallen. Det kommer alltså vara många barn och föräldrar i omlopp som inte omfattas av USM. Positivt för oss då det kan bli en extra inkomst.
Anna Bäcklund och Fredrik Lawner kommer att ansvara för olika schemasättning när vi väl får till oss spelschema och antal lag som kommer delta.
Pontus Rolandsson har tagit på sig att hjälpa till med fotografering av spelare inför USM, samt att fota några matcher under USM.
Christofer Finnsgård och Annika Norvenius hjälper till med ordning av ljus och att sköta musiken i hallen. Fredrik Svensson hjälper till med musiken.
Fredrik Fällgren har anmält sig som matchvärd under söndagen. Någon behöver dock vara matchvärd under lördagen också.
Fredrik Lawner fixar pris till matchens prestation/krigare.
Martin Lundqvist kollar upp glassförsäljning.
Utöver ovanstående gäller även följande:
- Anna och Fredrik gör som sagt scheman. Om ni fått ett pass som inte passar ansvarar ni själva för att byta det passet.
- Vi måste ha grillning både lördag och söndag. Gasolgrill behövs till detta. Klubben står för släp om ingen har.
- Matlådorna körs ut till hallen, det behöver vi inte rådda med.
- Förtjänst från sponsorer till handklappor går till vårt lag, utöver 20% som går till klubben som vanligt. Vore bra om vi kunde få sponsring från företag som får trycka sin logga på dem. 1000 kr borde vara rimligt per företag. Vi sätter en deadline på 10 mars för sponsorer för att säkert hinna få hem dem i tid. Se er omkring och hör med era kontakter!
- Jag har kollat med ordförande om vi har lotteritillstånd. Återkommer om det när jag vet mer.
- Vi och tjejerna löser inbjudningar till de andra lagen i klubben.
Hör av er om det är något mer ni undrar över. Uppdatering kommer efter att lottningen är klar.
Länken är uppdaterad nu! Ni kommer åt dokumentet under https://docs.google.com/document/d/1gD3eA5ec-lUBwlHcWZSOLFn39vN40-9KfIQRtfww-VU/edit?usp=sharing
RapporteraRapportera
Blåa och vita ballonger fixade :-) inkl. ballongpump och pärlband för ballonger :-). Jag är ju inte närvarande Lördag morgon när detta skall sättas upp men skickar med Johanna och Ella.
RapporteraRapportera
Går inte öppna filen!
RapporteraRapportera
Filen funkar för mig!
RapporteraRapportera
den funkade inte först utan inloggning men sen, så ni har rätt båda två :-)
RapporteraRapportera
Kommer inte åt filen i din länk Rebecca
RapporteraRapportera