Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IFK Hammarö F 2014 (F10)
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IFK Hammarö F 2014 (F10).
F 2014 (F10)
Följ oss för uppdateringar
Hej!
5/3 kl 9.30-ca 13 ska vi ha sammandrag för våra tjejer på hemmaplan i Hammarhallarna. Kallelse har skickats ut.
Nedan kommer info om sammandraget.
Det är vi ledare som planerar och genomför sammandraget. Vi behöver därför hjälp av er föräldrar för att det ens ska vara genomförbart!
Kiosken:
Kiosken behöver bemannas mellan 9.-13. Vi tänker att det blir bäst om vi delar upp passen på två, 9-11 och 11-13. Minst två föräldrar (helst tre) behöver bemanna kiosken under respektive pass. Skriv nedan om ni kan stå. Om inga anmäler sig lottar vi bland er föräldrar. Det är möjligt att kunna köpa sig fri från att stå i kiosken, till ett pris av 80:-/tim. genom att kontakta Damjuniorerna. Mail ska ha gått ut till alla föräldrar med kontaktuppgifter men om ni inte har dessa finns en lista under ”Dokument” på www.laget.se (under fliken "Mer" uppe i det högra hörnet). Där finns även en tydlig kioskrutin.
Matchvärdar:
Matchvärdens uppgift är att se till att det är god stämning på läktaren samt att möta upp och visa lagen till respektive omklädningsrum. Läs mer om matchvärd på IFKs sida på www.laget.se (under fliken "Mer" uppe i det högra hörnet).
Skriv nedan om ni kan vara matchvärd. Om ingen anmäler sig lottar vi.
Förberedelse/under sammandraget:
Vi behöver hjälp av föräldrar att ställa i ordning i hallen inför och efter. Vi behöver även att några föräldrar ställer upp och hjälper till att ansvara för matcherna under tiden som sammandraget pågår (domare finns). Skriv nedan om ni kan hjälpa till. Om inga anmäler sig lottar vi bland er föräldrar. Vi ledare kommer självklart att prata med er föräldrar som ställer upp om vad som ska göras osv. Samling kl 08.30 i hammarhallarna.
Matchkläder:
En förälder behöver tvätta matchkläderna efter sammandraget. Det uppdraget innebär att ni tar hem kläderna, tvättar dem samt tar med till nästa träning. Skriv nedan om ni kan. Om inga anmäler sig lottar vi bland er föräldrar.
Senast 24/2 behöver vi ha fått in anmälningar kring om ni kan hjälpa till, efter det lottar vi platserna om de inte blivit tillsatta. Vi utgår självklart från vilka som tidigare hjälpt till.
Tack för att ni ställer upp!
/Ledarna
Träning | 16 dec, 17:00 |
Träning | 18 dec, 18:00 |
Intresseanmälan match | 21 dec, 11:00 |
IFK Kristinehamn Handboll 2 (borta) | 21 dec, 12:15 |
Skåre HK 3 (borta) | 21 dec, 13:30 |
Hej!
RapporteraVi kan tvätta.
/Kristian Flinth
Rapportera
Vi kan ta ett kioskpass 9-11 /Kristin Guttke
RapporteraRapportera
Vi kan ta ett kioskpass kl 9-11 / Lisa Fahlman
RapporteraRapportera
Toppen, tack!
RapporteraRapportera
Kan vara med och ställa i ordning hallen före och efter.
RapporteraRapportera
Hej! Kan vara med och fixa i hallen före och efter matcherna.
RapporteraRapportera
Kan förmodligen vara med och ställa iordning innan och efter. Eventuellt ta ett kioskpass om det inte går att få ihop på annat vis.
RapporteraRapportera
Härligt, tack!
RapporteraRapportera
Jag kan vara med där ni behöver hjälp
RapporteraRapportera
Perfekt, Jonas!
RapporteraRapportera
Kan ta kioskpasset 11-13 och vara med där det behövs övrig tid.
RapporteraRapportera
Jättebra, tack!
RapporteraRapportera
Vi hjälper så klart till där det behövs denna dag😊
RapporteraRapportera
Vi kan ta hand om matchkläder och hjälpa till där det behövs under dagen
RapporteraRapportera
Toppen, tack!
RapporteraRapportera
Jag kan vara matchvärd.
RapporteraRapportera