Mixed Cup - Skarp anmälan
Tjejer födda 2010 önskar åka på mixedcup med våra killar 9-11 maj. Jag lägger länk till cupen i det här meddelandet så kan ni gå in och läsa om den. I korta drag blandas tjejer och killar. 3 tjejer och 3 killar ska vara på planen samtidigt. Första halvlek står en tjej i målet - andra halvlek står en kille i målet. När tjejer gör mål får de två poäng för det målet. Jag bifogar även bild på kostnad för ett gästkort och vad som ingår i det, som ni får stå för. Osäker på vilket gästkort det blir, men det högsta beloppet ligger på 810kr per person. Sen kan det tillkomma resekostnader och det vet jag inte i nuläget tyvärr. Anmälningsavgiften för laget dras från vår lagkassa. Vi skickar ut anmälan till alla killar som är registrerade i IFK Bankeryd. Sista anmälan går ut nu på lördag 18.00 och anmälan är bindande. Så tar er en funderare på om ni vill/kan följa med. Uteblivet svar ses som ett nej. Den här turneringen ansvarar ledare från tjejlaget 2010 för. Antal deltagare från vårt lag måste vara minst en målvakt och 5-6 utespelare. Om ni är fler som anmäler er och att även tjejerna blir många finns det intresse från tjejernas ledare att anmäla två lag. Om vi blir för många för ett lag men för få för två lag får vi se hur vi går vidare i frågan. Hör av er om ni har några frågor som är avgörande för er anmälan. https://mixedcupen.se/
P14 (födda 2010)
för 12 dagar sedan
3kommentarer
Äntligen bilder från fotograferingen och ett Tack!
Vi hade förmånen för några veckor sedan att bli fotograferade, både som grupp och spelarbild. Ni kan nu komma åt bilderna via nedan länk. https://www.dropbox.com/scl/fo/c3k17thm0ivh4a2bnvar8/AEnuDU9gyFv4iQcBBazV0AE?rlkey=s86bwyxgugmfzotbfnaon7r6v&st=3xfm4m7u&dl=0 Jag vill även passa på att tacka alla våra härliga föräldrar som stöttar och hjälper till under säsongen, samt ge en extra stjärna till två familjer som gjort det möjligt för oss att hålla nere kostnaden under våra USM resor. Familjen Törnkvist (Casper) – tack för att ni varje gång har kunnat erbjuda oss bussar utan kostnad. Killarna har fått hänga tillsammans och det har blivit en smidig resa. Familjen Törnblad/Sandell (Love) – Inför Steg 4 har Jonas företag (Törnblads Konsulter i Småland AB) gått in och sponsrat, vilket har gett oss möjlighet att ta en extra uppladdningsnatt i Täby. Stort Tack! 😍⭐
P14 (födda 2010)
för 17 dagar sedan
0kommentarer
USM – beställning av mat
På lördag kväll den 29:e ska vi äta middag med killarna på Taco Bar i Täby. För att underlätta för restaurangen så ska vi förbeställa mat. I länken nedan hittar ni deras meny. Middagen står spelaren själv för och vi gör upp betalning på plats. Skriv i kommentaren vilken spelare och val av mat, tack! https://tacobar.se/wp-content/uploads/2023/06/taco-bar-taby-c.pdf
P14 (födda 2010)
20 mar
19kommentarer
USM steg 4 - Täby
Nu är det bara 2 veckor kvar till USM steg 4 i Täby! Vi kommer att åka upp på fredag den 28/3 och bo två nätter på Scandic Täby. Vi har fått tag i 3 minibussar men trots det så har vi har en plats för lite. Är det någon av killarna som skulle kunna tänka sig att åka med sina föräldrar, så hör gärna av er. Kostnaden blir 1050kr/spelare och i priset ingår: • 2 hotellnätter • 2 hotellfrukostar • Lunch (lördag) • Minigolf (lördag) • Minibussar • Drivmedel Det som tillkommer är kostnad för middag på fredag och lördag kvällen och någon hamburgare på vägen hem på söndagen. **Swisha till Johanna på 0735-198847 och märk med barnets namn** Fredag 28/3 Samling: Attarpshallen kl 15:00 Lördag 29/3 Hotellfrukost och chill-tid Minigolf (Westfield Täby Centrum) ~ 11:00-13:00 Lunch på Scandic 13:30 Första match: 17:00 Tibblehallen (Attundavägen 5—7 Täby) mot Täby HBK 1 Middag – troligen Tacos Söndag 30/3 Hotellfrukost Match kl 10:20 RP Linköping Vit Match kl 12:40 IK Sund Lunch – på hemvägen Bara att höra av er om det dyker upp några frågor.
P14 (födda 2010)
18 mar
3kommentarer
Kiosk och städ i helgen i Attarpshallen
Hej, Påminnelse och extra information till er som har uppgifter i helgen. På fredag och söndag har vi kiosk vid A-hall, och lördag vid B-hall. 2025-03-21 fredag 18:00-21:00 A-hall 1-2 föräldrar Therese Werner 2025-03-22 lördag 11:30-14:00 B-hall 1-2 föräldrar Therese Werner 2025-03-22 lördag 14:00-17:00 B-hall 1-2 föräldrar Pernilla Carlsson 2025-03-22 lördag 17:00-20:00 B-hall 1-2 föräldrar Jonas Mika 2025-03-23 söndag 08:00-11:00 A-hall 1-2 föräldrar Emil Werner 2025-03-23 söndag 11:00-14:30 A-hall 1-2 föräldrar Petra Fogelberg 2025-03-23 söndag 14:30-18:00 A-hall 1-2 föräldrar Petra Fogelberg 2025-03-23 söndag 18:00-21:00 A-hall 1-2 föräldrar Pernilla Carlsson 2025-03-23 söndag 20:30 - Städ Johanna Reinholtz Nycklar hämtas hos Angelica Swenlert (Ravinvägen 5) senast torsdag kl 20, de ligger i hennes brevlåda. Var uppmärksam på 2 olika plastfickor, med olika nycklar. När ni återlämnar nycklarna ska de ligga i 2 olika plastfickor. Lämnas i Angelica brevlåda söndagskväll. Kom ihåg att tända vid korridor, toaletter- via elcentral i städskrubben. Kiosk fredag: Inga bullar eller frallor är beställda. Kiosk lördag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca kl 11 på Macken. Vatten och disk gör ni i städskrubben, innan damtoaletterna. Nyckel i klisterbollsförrådet. Flagga och roll-up ska ställas fram, finns i garderoben mellan toaletterna. Nyckel i klisterbollsförrådet. Kiosk B-hall: Ni har kiosk utanför B-hallen. Ta med bord och den blå vagnen, sätt upp utanför B-hallen. Vi har fullt utbud, förutom korv. Kaffe brygger ni i kiosken och slår på termos som vanlig, finns även termos till tevatten. Alla godissorter och kakor ska säljas. En särskild prisskylt står på golvet i kiosken. Lägg fram korv i kylen och korvbröd i micron till söndagen. Kiosk söndag: Frallor och bullar är beställda, och hämtas ca 10.00 på Macken. Korv ligger i kylskåpet, och korvbröd i micron, serveras från ca kl 11. Stängning: Ni behöver tillsammans med ledarna stänga och låsa hallen. Vid stängning av kiosken båda dagarna läggs alla varor ned i respektive låda, inga "försäljningskorgar" i lådorna, kylen fylls upp med läsk. Frukt på lördagen läggs i kylen eller i kastrullen, vissa mackor o bullar kan sparas till söndagen, annars reas de ut eller ges bort till laget. SÖNDAG: Frys inte om bröd eller korv! Alla ytor torkas av, inget kaffepulver på bänken! Golvet sopas och våttorkas. Städmaterial används från städförrådet, där ni tar vatten. SLÄNG alla tomkartonger, påsar etc. Container vid baksidan på matsalen- blandat, container vid vägen- kartong. PANT-tunnan ska stå i kiosken! Se bilder i mappen, på vad som ska vara i kiosken och var! Ev . dagskassa i kuvert till Bernt, växelkassa på 300kr, ska vara kvar i kassan Flaggor och roll-ups viks ihop och läggs i garderoben, mellan toaletterna- nyckel finns i klisterbollsförrådet. Nycklar i plastfickor lämnas i Angelica Swenlert brevlåda.
P14 (födda 2010)
18 mar
2kommentarer
Visa fler nyheter