Hallbybollen 2025
Nu börjar planeringen för Hallbybollen 2025 att ta form. I år kommer era lag att få hjälp med anmälningsavgiften, ca 2000 kr. Alla lag som är aktiva i IFK Bankeryd kommer att hjälpa till med Hallbybollen, även om laget inte spelar. Vi har matcher i Attarpshallarna 3 dagar, samt frukost- och lunchservering 2 dagar. Vi kommer att ha övernattning på Attarpsskolan och i Attarpsgården, till detta behöver vi hjälp med nattvakt 2 nätter; fredag och lördag- vet du någon som kan hjälpa oss! Tiden är ca 21-07, sovmöjlighet finns. Hallbybollen drar igång 3/1 så jag önskar få in uppgifter så snart som möjligt, men senast 27/12. Använd gärna bifogad excel-fil, mailas till mig. Denna fil kommer att finnas i hallen under alla dagar, så alla vet vilka som ska vara var :) Dokumenten finns under dokuemnt. Tack än en gång för er hjälp! Angelica Swenlert
Föräldragruppsansvariga
30 nov 2024
0kommentarer
Info om Hallbybollen
Info till föräldraansvariga i IFK Bankeryd Tack för ert goda jobb, med bemanning av våra uppdrag på Hallbybollen. Inför dagarna önskar jag att de som bemannar har läst i igenom kiosk-rutiner i vanliga dokument. Matchvärdar tar del av extra info för Hallbybollen, i info dokumentet, som ni fått tidigare, det går bra att dela. Frukost och lunch- jag öppnar och informerar på plats. Ev byten eller förändraingar meddelas till mig. Dokument med bemanning och info kommer att finnas i kiosken, samt på tävlingskansliet i Attarpshallen. Hoppas ni får ett fint slut på 2024, och ett gott nytt 2025- samt härliga dagar på Hallbybollen! Angelica Swenlert
Föräldragruppsansvariga
29 dec 2024
3kommentarer
Kiosk-och städschema 241011
Uppdateringar i matcher, vilket påverkar kiosken. Se röda och gula markeringar. En liten önskan; påminn gärna era föräldarar om städrutinerna i kiosken- lägga alla varor i plastbackar, diska, sopa och våttorka. Slänga alla tomförpackningar i containern, samt fylla upp kyl och frys! Tack! //Angelica Swenlert
Föräldragruppsansvariga
11 okt 2024
0kommentarer
Säsongsstart närmar sig
Hej alla föräldraansvariga i IFK Bankeryd 24/25 Nu till helgen drar vi igång säsongen med USM, vilket innebär ett nytt schema för kiosk och städ, se under dokument. Detta kommer att ändras, vet redan en del matchändringar. Men ni får en bild av era helger i alla fall. Nästa vecka har vi ett uppstartsmöte, det är bra om någon från ert lag delatar, det blir alltid lite frågor och funderingar som är bra att ta del av. kl 18:00. Vi bjduer på fika, så meddela specialkost. Det är lite nytt kring matchvärd, som jag vill att alla tar del av. Hoppas vi tillsammans gör en fin säsong! Angelica Swenlert, praktiska utskottet
Föräldragruppsansvariga
16 sep 2024
13kommentarer
Slutet på säsongen 23/24
Utskick till föräldragruppen inom IFK Bankeryd Nu är säsongen 23/24 så gott som slut, och vi summerar mycket härlig handboll! Styrelsen vill genom mig rikta ett stort tack till dig som föräldraannsvarig för ditt lags engagemang och hjälp med att fixa olika uppdrag för IFKs räkning. Snart dra beachhandbollen igång, med städning av planerna 4 maj, mer info kommer. Då kommer vi även att erbjuda viss försäljning av varor från kiosken till rabetterade priser. 18 maj arrangeras Bankerydagen, där de lag som inte hade kiosk i slutet av säsongen bemannar vår aktivitet, se särskild fil i dokument. Utdelning av Kyrknyckeln sker i slutet av maj/ början av juni, enligt särskild fil i dokument. Årsmöte för förenignen äger rum 2 juni, inbjudan kommer. Föräldrar är välkomna, men har inte rösträtt! Än en gång ett stort TACK till dig och dina kompisar. Angelica Swenlert på uppdrag av Styrelsen IFK Bankeryd
Föräldragruppsansvariga
18 apr 2024
0kommentarer
Visa fler nyheter