Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IF Hallby HK Ungdomsledare
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IF Hallby HK Ungdomsledare.
Ungdomsledare
Följ oss för uppdateringar
Hej alla ledare!
Jag, Pål & Rebecca jobbar för fullt med att fösöka lösa era önskemål men nu har vi ett önskemål.
Jag vill att ni gör en kallelse till Hallbycampet till era ungdomar och rapporterar till mig hur många som kommer. (så vi kan planera för mat mm). Jag behöver få in detta innan månadskiftet!!
Lördagen:
1st träningspass med damlagsspelare som tränar er. (schema kommer snart)
Värdegrundsaktivitet och sedan Hallby - Kristianstad kl 17:00
Denna dagen kommer det endast serveras mellis då tider är spridda från kl 08-16.
Söndag:
Heldagsaktivitet med minihandbollsturnering och andra roliga grejer för ungdomarna och en del matnyttigt för oss ledare. ca 09-16. Det är framför allt denna dagen vi behöver få in deltagande då vi serverar lunch och mellis!
Det gäller alla upp t o m A-ungdom.
Ni kan även lägga med länken nedan. Vi har fixat så föräldrar kan köpa biljetter till lördagens match mot Kristianstad till ett rabatterat pris. Kul om många föräldrar hänger med och kollar!
Klicka här för att köpa biljetter
uppge kampanjkoden: HALLBYVÄN vid köpet så kostar biljetten bara 100:-
mvh David, Pål & Rebecca
Det vore ju bra att veta vilka tider som gäller om vi ska göra en kallelse 😉
RapporteraRapportera
Är det andra aktiviteter efter träningspasset med A-laget för barnen. Tänker på våra F8 som ska ha mellan 8-9. Eller händer det mer sedan?
RapporteraVår träning startar 2 september och vi vet inte hur många som dyker upp än eftersom de är ett nytt lag. Ska vi uppskatta antalet eller går det förlänga svarstiden till ex 3 september?
Rapportera
Set är inga andra aktiviteter planerade under lördagen än träning och visionsarbete och matchen. Det är söndagen som ör viktigast då det serveras mat!
RapporteraRapportera
Hej Nina! Det är nästan samma för F9 (2014) så vi kommer kalla dem till träningspasset och visionsarbetet på morgonen på lördagen, sen är det fri hemfärd och återsamling 16:30 för att gemensamt titta på A-lagsmatchen :)
RapporteraRapportera
Skriv gärna här hur många som kommer på campet. (Framför allt söndagen om ni gjord dubbla kallelser)
RapporteraSkriv tex F2012 - 28st. Tack! /David
Rapportera
Från F11 (födda 2012) kommer 27 st på lördagen och 31 st på söndagen. Plus 4 ledare.
RapporteraFrån F9 (födda 2014) kommer 16 st på lördagen och 18 st på söndagen. Plus 3 ledare.
Rapportera
Hej. Kan P8(2015) komma in med antal på söndag? Vår första träning är då och då får vi möjlighet att prata med barn och föräldrar.
RapporteraRapportera
Yes
RapporteraRapportera
F 2007: 22 anmälda
RapporteraP 2011: 21 anmälda
Rapportera
F13 (födda 2010) 26st anmälda på söndagen
RapporteraRapportera
F2011 - 19 st både lördag och söndag.
RapporteraRapportera
F8 (2015) vi beställer 18 per dag så har vi ett par extra med tanke på att vår första träning är först på lördag. En gluten lördag respektive söndag.
RapporteraRapportera
A-flick (2008) 14 st på söndagen varav 2 veg.
RapporteraRapportera
F07 har en spelare som är vegan och glutenintolerant,
RapporteraRapportera
P2013/2014 14st samt 2 ledare båda dagarna
RapporteraRapportera
P2012 13st sön för tillfället
RapporteraRapportera
F2010 har också 1 glutenintolerant, 1 laktosintolerant samt 1 nötallergi
RapporteraRapportera
F10 (födda 2013)
Rapportera17 barn + 4 ledare på lördagen (2 gluten)
22 barn + 4 ledare på söndagen (2 gluten + 1 gluten/nötter/mandel/jordnötter)
Rapportera
P2012 har en mjölkproteinallergi
RapporteraRapportera
F2012 har en nötallergiker och två ej fläsk
RapporteraRapportera
P14(2009) 18 st inkl ledare
RapporteraRapportera
F13- 1 gluten, 1 laktos och nötter
RapporteraRapportera
P13(2010)
Rapportera15 deltagare inkl ledare
Varav 1 vegansk och glutenfri
Rapportera
F14 (födda 09) 18 st. Varav 1 vegansk
RapporteraRapportera
För P11 så är vi 18 st på lördag och 16 st på söndagen
RapporteraRapportera
Gustaf har redan meddelat, missade det men lägg till 3 st till P2012 då
RapporteraRapportera
P14 (2009) fick in två sena anmälningar. Så vi är nu 20 istället för 18.
RapporteraRapportera
A-Pojkar 18 spelare och 4 ledare.
RapporteraRapportera
P11 (2012)
RapporteraLördag 20 st
Söndag 17 st
En gluten allergi
Så bortse ifrån annan input ifrån mig och Gustav i tråden innan
Rapportera
P8
RapporteraLördag: 4 spelare + 2 ledare
Söndag: 9 spelare + 3 ledare
Rapportera
Hur ser upplägget ut lite mer detaljerat på söndagen? Vi har ett par barn som ansluter senare/avviker tidigare nämligen. Tänkte om det fanns ett tidsschema så man kan meddela föräldrarna en lämplig tid att hämta och lämna redan nu.
RapporteraRapportera
Vill också veta tider på söndagen!
RapporteraRapportera
Vi börjar få en hel del frågor från föräldrar kring söndagen. Så jag likt Nina och Annica vill gärna ha mer information.
RapporteraOm det inte är försent så behöver jag revidera antalet deltagare på söndagen då det kommit in nya spelare som gärna vill vara med.
Söndag: 12 spelare + 3 ledare.
Rapportera
Jag pratade med Kansliet och det skulle skickas ut info under dagen ang detta.
RapporteraRapportera