Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IF Hallby HK F födda 10
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IF Hallby HK F födda 10.
F födda 10
Följ oss för uppdateringar
Hej
Nu har vårt lags uppdrag till Hallbybollen kommit. Jag har försökt fördela det jämnt, alla har fått 3 pass var. Om ni inte har möjlighet er tid, byt själva med någon annan i laget. När ni har gjort upp bytet, skriv kommentar här så kan jag uppdatera listan (behöver också hålla uppdaterad lista till Hallby)
Vi kanske får ytterligare ett uppdrag som innebär matservering på Per Brahe. Vi vet ännu inte om det behövs. Om det blir så uppdaterar vi och för försöka dela upp det så gott det går.
Sekretariat Torphallen
Det behövs 2 vuxna personer per pass som sköter liverapportering (via resultattelefon som tillhandahålls), föra ett enklare pappersprotokoll, hantera matchtid och utvisningar samt registrering av vårt Fairplaypris Grönt kort. Enligt rekommendation har jag delat in dagarna i tretimmars-pass.
Torsdag 4/1 (första match 12)
11-13 Filippa Willman, Leah Waern
13-16 Marielle Svensson, Stella Hörberg
16-19 Mollie Öberg, Elsa Manthos
19-20.30 Alva Larsson , Hannah Isomaa
Fredag 5/1 (första match 8.30)
7.30-11 Selma Pettersson, Selma Haglind
11-14 Alma Knutsson, Olivia Andersson
Lördag 6/1 (första match 8.30)
7.30-10 Hilma Landberg, Sally Josefsson
10-13 Alva Larsson, Hannah Isomaa
När alla matcher har spelats färdigt på lördag eftermiddag den 6/1 behöver vi grovstäda hallarna inklusive läktare och omklädningsrum samt plocka ihop och köra allt material från cupen till Gethagen. Det inkluderar sek.material, robotkameror, beachflaggor, skyltar och att plocka bort alla tillfälliga märkningar på pelare, dörrar etc.
Ni som är I hallen sista passet hjälper till med detta, och följande personer förstärker:
Lördag 6/1 13.00
Alma Knutsson
Stella Hörberg
Hallvärd
Hallvärden behöver vara på plats i Torphallen minst två timmar innan första matchstart för att ställa i ordning hallen (sek-bord, robotkamera, skyltning, beachflaggor utanför etc). Hallvärden har huvudansvar för hallen under turneringen och ska se till att allt flyter på med matcher, att bemanningen av sekretariatet fungerar, vid behov kolla till robotkameran om streamingansvarig ber om hjälp, hjälpa lag som behöver västar, vid behov ansvara för prisutdelning sista dagen men framför allt se till ordning och säkerhet i hallen.
Hallvärden ska inte själv sitta i seket utan ska röra sig i hallen och se till att endast behöriga har tillträde till planen. Hallen måste alltid vara bemannad med en hallvärd. Ni kan dela upp ansvaret på flera men vi i tävlingsledningen behöver veta vem som är på plats under vilken tid så att vi kan nå er i nödfall. Så om ni delar upp ansvaret måste vi ha ett schema med kontaktuppgifter.
Vi kommer att ha ett möte för skol- och hallvärdar den 6:e december kl 18.00 där mer info ges om cupen och där det finns möjlighet att ställa frågor. Ni kommer att få inbjudan med plats till detta möte.
Torsdag 4/1 (första match 12)
11-14 Selma Haglind
14-17 Beata Österling
17-19 Olivia Andersson
19-21 Elsa Wallentin
Fredag 5/1 (första match 8.30)
7.30-11 Leah Waern
11-14 Marielle Svensson
Lördag 6/1 (första match 8.30)
7.30-10 Selma Pettersson
10-13 Leia Karlman
Kiosk
Vi ska bemanna en enklare kiosk under tiden matcher pågår med kaffe, kalla drycker och ett mindre sortiment kioskvaror. Alla varor kommer att levereras av kioskgruppen, som kommer att kontakta er för leverans första dagen. Vi har också hand om grovstädning under dessa dagar, så bra om någon varje pass kan gå ett varv (tömma papperskorgar, kolla att tvål och papper finns på toaletterna, kolla att omklädningsrummen är fräscha)
Torsdag 4/1 (första match 12)
11-13 Hollie Holmqvist
13-16 Elsa Manthos
16-19 Alma Knutsson
19-21 Hilma Landberg
Fredag 5/1 (första match 8.30)
7.30-11 Sally Josefsson
11-14 Alva Larsson
Lördag 6/1 (första match 8.30)
7.30-10 Selma Haglind
10-13 Hollie Holmqvist
Landskamp
Fredag 5 jan. 2 publikvardar och 5 som skannar biljetter. Ni som är uppskrivna ska ha fått länk för ackreditering. Sen hämtar ni ut era ackreditering och ev väst innan samlingen kl 13.30 den 5e. Ingång från bryggan mot restaurangen (gamla kansliet) där Stefan o Cathrin sitter sen förmiddagen.
Till dom som ska hjälpa till under landskampen är det superviktigt att de har hämtat sin ackreditering och är på plats till 13.30 på Husqvarna Garden! 13.30 är genomgången för arbetsuppgifterna och 14.00 startar insläppet till matchen och då behöver alla vara på plats och veta vad de ska göra. Ackrediteringen hämtas uppe vid Husqvarna Garden och även samlingen är där uppe.
Beata Österling
Leah Waern
Ulf Nyman
Hannah Isomaa
Mollie Öberg
Hilma Landberg
Leia Karlman
Rulla ihop golv
Efter sista matcherna på lördag ska vi hjälpa till att rulla ihop mattor/golv på Elmia. Vi har inte fått tid än men det är efter sista matchen.
Selma Pettersson
Olivia Andersson
Matservering Attarp
Lördag 6/1 ca 11.00
Elsa Wallentin
Filippa Willman
//Annica
Fråga - kan man sitta i sekretariatet även om man inte gått den där utbildningen?
RapporteraRapportera
Ja detta är enklare Kristina. Inte det programmet med live-rapportering som vanligtvis används.
RapporteraRapportera
Vad bra!
RapporteraRapportera
Jag har fått kioskpass torsdag 4/1 kl 13-16 någon som kan byta till det mot något som inte ligger på arbetstid då jag jobbar då ?
RapporteraRapportera
Therese, vi kan ta din tid på torsdagen, om du tar lördag 10-13 hallvärd torphallen för oss?
RapporteraRapportera
Det smög sig in ett fel på sekreteriatet torsdag 19-22.30. Det är ny rättat. Rätt namn för det passet är Alva Larsson och Hannah Isomaa
RapporteraRapportera
Det får jag göra då anna-karin 👍
RapporteraRapportera
Ok Therese 👍. Arvid, noterar du bytet.
RapporteraRapportera
Det är noterat, vi uppdaterar schemat när alla byten är klara, men har det hos mig så länge.
RapporteraRapportera
Jag har fått lite mer info kring landskampen också:
RapporteraMatcher startar 16.00, och de vill att man ska kunna vara på plats 13.30. Ni som är uppsatta för detta får gratis inträde, och behöver inte köpa biljetter.
Rapportera
Är det bara vi som ska rulla ihop golv?
RapporteraRapportera
Alla lag ska bidra med två föräldrar var för det. Och bara för att förtydliga, ni står under landskampen Robin. Selma och Olivia är tilldelade golvrullningen.
RapporteraRapportera
Hej - ang landskampen - vi ansluter när vi är klara i sekr i Bankeryd då. Hoppas det funkar
RapporteraRapportera
Hej Kristina. Det var ju inte så bra planering från min sida. Känns inte schysst att ni har dem direkt efter varandra. Kan/vill ni byta sek-tid med oss kör morgon så tar vi ert sek på fredagen?
RapporteraRapportera
Tack Arvid - ska se hur det funkar med våra övriga pass 😅
RapporteraRapportera
Vi har fått på oss att ha ytterligare 3-5 vuxna vid landskampen för scanning/entré (utöver de två som publikvärdar vi fått innan). Tänkte kolla om det är några som vill ta detta pass och då också få inträde till matchen?
RapporteraRapportera
Angående entrén: Jag jobbar och får inte ledigt
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraJag har uppdaterat schemat ovan nu med 5 st extra föräldrar under landskampen. Dubbelkolla gärna det.
Under dokument har jag laddat upp information från info-träffen förra veckan. Kolla gärna igenom den vid tillfälle (mkt info om skolvärdar som inte berör oss). Några saker att lyfta fram nu:
- Ni som är Hallvärdar ska kunna visa upp utdrag ur belastningsregistret på begäran från Hallby. Det går beställa gratis och digitalt från Polisen. Info hur man gör finns i dokumentet. Se till att göra detta innan cupen.
- Hallvärdar behöver finnas på plats ca 1 h innan första match varje dag. Spelschemat är inte helt spikat än, så jag uppdaterar schemat när vi vet. Så kanske att det kan justeras nån halvtimme eller liknande.
Rapportera
Hej
RapporteraRäcker det om Hallby hör av sig till Hovslätts IK föreningen jag är verksam i för begärde ut ett för nåt år sen.
Rapportera
Jag är uppsatt på pass på fredag eftermiddag under landskampen. Jag jobbar då och får inte ledigt. Har ingen annan att skicka heller.
RapporteraRapportera
Belastningsregistret kan ni begära ut enkelt via polisens hemsida och sen få skickat digitalt till er. De vill ha ett färskt utdrag Robin
RapporteraRapportera
Helt rätt Linn. Och det räcker att kunna visa upp det digitalt i mobilen om nån frågar. Behöver inte vara på papper. Det är alltså bara att ha redo digitalt utifall. Inget som behöver skickas in.
RapporteraRapportera
Försök och byta med någon annan då Therese.
RapporteraRapportera
Jag är ju redan uppsatt på 3 grejer och har redan bytt ett pass från fredagen till lördagen sen tidigare
RapporteraRapportera
Behöver alla utdrag med.
RapporteraRapportera
Bara de som är uppsatta som hallvärdar behöver utdrag.
RapporteraRapportera
Nu har spelschemat kommit, och det har blivit en del ändringar för oss i Torp-hallen. Det är tex inget spel efter landskampen, och startar lite senare på torsdagen. Så det har försvunnit en del pass som jag har tagit bort från schemat ovan. Vi har dock fått ett litet nytt uppdrag, två föräldrar som behöver hjälpa till att servera lunch på Attarp på lördagen. Två av de som blev av med pass flyttade jag dit.
RapporteraEftersom det har skett lite ändringar ber jag er kolla igenom schemat igen efter era uppdrag.
Passar på att önska er en God Jul!
Rapportera
Verkar som Hollie/vi har fått 4 grejer . Och 2 är samtidigt på lördag Så ta gärna bort matservering tack
RapporteraRapportera
Arvid om du uppdaterar med den nya tiden för oss - så vi hinner till landskampen så blir det rätt god jul 🎉
RapporteraRapportera
Kunde någon ta fredag em ? Annars blir det 1 mindre då då jag jobbar och inte får ledigt .
RapporteraRapportera
Sorry Amanda, skyller på jul-hjärna, gick lite snabbt. Har bytt på lunch-passet.
RapporteraJag har också bytt er Kristina nu så att ni inte är dubbelbokade.
Någon som kan byta med Karlman?
Rapportera
Arvid , hur/var hittar man dokumentet ? Och vart ligger torphallen någonstans ?
RapporteraRapportera
Torphallen är gympahallen som hör till Torps skola i Bankeryd https://www.jonkoping.se/barnutbildning/grundskola/grundskolorao/torpsskola.4.74fef9ab15548f0b80016ed.html
RapporteraRapportera
Och hela indelningen ligger i inlägget i denna tråden ☝
RapporteraRapportera
Tack Kristina!
RapporteraDokumentet ligger under dokument på laget. Här är länk: https://www.laget.se/IFHallbyHK-F10-11/Document
Rapportera
Hela indelningen ? Vad menar du ? Menar du vilka pass vi är uppsatta på ? Det ser jag ju längst upp. Det går inte trycka på länkarna
RapporteraRapportera
Om inte länkarna är klickbara får du kopiera dem och klistra in i webbläsaren. Annars loggar du in på laget.se, går till tjejernas lag, så finns undermeny ”Dokument” där.
RapporteraRapportera
Det står att vi som ska skanna entrébiljetter ska ha fått en länk för ackreditering. Varken jag eller Mattias har fått den. Arvid, vet du om den skickats ut, eller om den kommer senare i veckan?
RapporteraRapportera
Hej Carin! Jag fick mail om ackreditering 18 december. Ska jag maila mitt mail vidare? Isf skicka mailadress då fixar jag
RapporteraRapportera
Jag angav mailen som stod på Mattias till er Carin (goggen16@hotmail.com). Ni har inte fått nåt dit? Kollat skräpposten?
RapporteraRapportera
Mattias kan inte hitta att han fått något. Så Ulrika, skicka gärna till mig på carinlandberg@gmail.com.
RapporteraRapportera
Vi tar "2 pass" på landskampen idag. Kan någon av er som inte kunde ta landskampen, ta vårat pass i seket imorgon?
RapporteraRapportera
Jag kan tyvärr inte , jag har lyckats lösa barnvakt till det passet jag har imorgon.
RapporteraRapportera