Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IF Haga F-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IF Haga F-13/14.
F-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Det har nu gått ut fakturor för medlemsavgift inför 2021. I och med att 2020 vart vårt första år har vi fått dispens på sista betalningsdatumet då det kan finnas en osäkerhet om tjejerna vill spela eller inte.
Medlemsavgiften ska därför vara betald efter första träningen som vi kommer återkomma om när den blir.
Då sista betalninsdatum på fakturan är 28/2 så kommer det att komma en påminnelse i mars om Ni inte betalt innan dess, denna kan Ni bortse ifrån.
Om det inte blir någon fotboll i år så vänligen meddela mig eller Johanna så ser vi till att fakturan makuleras.
Njut nu av snön så ses vi snart när det återigen är dags för fotboll.
MVH
Daniel och Johanna
Hej!
RapporteraJag fick fakturan och har betalat men jag fick pengarna tillbaka. Kan man få veta varför. Förfallodatum just på den fakturan är också 7 juni 2020, jag har mejlat men inte fått svar.
Mvh Ameli
Rapportera
Hej Ameli, om du har betalt fakturan med förfallodatum 7 juni 2020 så vart den för förra året och redan betald. Ny faktura hade förfallodatum 28 februari.
RapporteraDaniel
Rapportera
Jag fick fakturan i februari och på mejlen står att den ska betalas senast 28 februari.
RapporteraOm den har gått fel så har jag inte fått den nya då.
Rapportera
Då har vi fått ett svar på detta, ”felet kan uppstå när medlemsfakturorna öppnas på en mobiltelefon.
RapporteraTyvärr är det nog som så att telefonen försöker vara smart och öppnar ett gammalt dokument för att det låg kvar i historiken. Om man vet hur man gör är det därför bra att rensa bort tidigare öppnade dokument som man öppnat på sin telefon.
Om man däremot öppnar medlemsfakturan på en dator så ska det alltid vara korrekt medlemsfaktura som öppnas.
Jag skulle alltså tro att de som drabbats av detta fått upp förra årets faktura i mobilen och har betalat den. Be dem prova igen, eller att de öppnar den på en dator. Och att de kollar att det är fakturan för 2021 och inte 2020.”
Testa enligt ovan och informera om problemet fortsätter
Rapportera
Tack!
RapporteraRapportera