Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IBF Falun Ungdom & Barn P2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IBF Falun Ungdom & Barn P2015.
P2015
Följ oss för uppdateringar
Hej!
På söndag 16/2 arrangerar vi sammandrag på Lugnet i Alla på plan 2 (tidigare Guide arena). När ni vårdnadshavare anmäler ert barn till spel, så förväntas en vuxen hjälpa till under sammandraget. Samling kl.8.30 för iordningsställande och sargbygge. Arbetsuppgifterna är fördelade redan, se längre ned i inlägget. Om ni byter arbetsuppgifter under dagen, så går det naturligtvis bra. Observera att det spelas två matcher parallellt. Flera saker behöver ni ordna med:
- Matchvärd. Detta är bestämt genom innebandyförbundet och alltså någonting som vi måste följa. Matchvärdens uppgift är att hålla ordning under sammandraget, se till att publik/ledare sköter sig och stötta domarna. Eventuella incidenter ska rapporteras till förbundet. Matchvärden ska bära reflexväst märkt "Matchvärd", som erhålls av ledarna på plats.
- Sekretariat. Det är att föredra att ta med ett litet bord och två stolar, men det går också att "bygga" på plats med hjälp av plintar eller dylikt. Ta med visselpipa och mobil (kan behövas som matchklocka). Resultatpapper och laguppställningspapper erhålls av ledarna. Fråga gärna domarna innan när tid ska stoppas etc. Det är en fördel att vara två i sekretariatet, men det går också bra att vara en.
- Fikaförsäljning. Det är nya rutiner för i år. Varor, material och så vidare finns att hämta i föreningens kansli. Kansliet har flyttat och ligger nu i korridor parallellt med A-hallens kortsida mot Klubbhuset. Ledarna har kod till lilla skåpet vid kansliet, där nyckel till kansli finns.
OBS! Ni behöver ta med följande: skarvsladd med flera uttag, sopsäck, sop/skyffel och helst ett bord. Bord går säkert att leta rätt på någonstans på Lugnet, men kan underlätta att ha med.
Arbetsuppgifter under dagen:
Matchvärd: Tim
Sekretariat 1: Ludvig An och Ludvig Au
Sekretariat 2: Malte P och Jonatan
Fikaförsäljning: Vilgot K L och Loui
Allt gott!
Med vänlig hälsning
Anna Åkerstedt (070-37 39 666) (är ej på plats på söndag)
Träning | 25 feb, 16:45 |
Träning | 27 feb, 16:45 |
Anmälan Knattespelen 29/3 | 2 mar, 17:00 |
Träning | 4 mar, 16:45 |
Träning | 6 mar, 16:45 |
Hej
RapporteraTyvärr har Vilgot blivit sjuk och kommer därmed inte spela imorgon och vi kommer inte till kiosken.
/ Erica
Rapportera
Är det någon annan som kan hjälpa till i fiket i morgon? Eller kör Louis föräldrar själva?
RapporteraRapportera
Hej! Jag tror ni får klara er på en i café, eller så får någon som dyker upp i morgon "rycka in".
RapporteraRapportera
Jag får köra själv 👍
RapporteraRapportera
Kan vi blanda lite planer för IBF den här gången? Förra vändan fick jag se 0 av våra matcher när jag hade seket.
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraLudvig kan tyvärr inte komma i morgon. Hoppas att allt löser sig bra och stort lycka till på matchen! / Linda Bergvidd
Rapportera
Vi har kallat in några till, så det löser sig.
RapporteraRapportera
Godmorgon! Har vi gemensamt koll på det som Anna skrev att vi behöver ta med? Jag packar med en skarvsladd med tre uttag (dock inte så lång) och soppåse.
RapporteraRapportera
Martin (Maltes pappa) hade tänkt ta med ett bord till sitt pass i sekretariatet
RapporteraRapportera