Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IBF Falun Ungdom & Barn P2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IBF Falun Ungdom & Barn P2015.
P2015
Följ oss för uppdateringar
Hej!
På söndag 12/1 arrangerar vi sammandrag i Lugnets D-hall. När ni vårdnadshavare anmäler ert barn till spel, så förväntas en vuxen hjälpa till under sammandraget. Samling kl.8.30 för iordningsställande och sargbygge. Arbetsuppgifterna är fördelade redan, se längre ned i inlägget. Om ni byter arbetsuppgifter under dagen, så går det naturligtvis bra. Observera att det spelas två matcher parallellt. Flera saker behöver ni ordna med:
- Matchvärd. Detta är bestämt genom innebandyförbundet och alltså någonting som vi måste följa. Matchvärdens uppgift är att hålla ordning under sammandraget, se till att publik/ledare sköter sig och stötta domarna. Eventuella incidenter ska rapporteras till förbundet. Matchvärden ska bära reflexväst märkt "Matchvärd", som erhålls av ledarna på plats.
- Sekretariat. Det är att föredra att ta med ett litet bord och två stolar, men det går också att "bygga" på plats med hjälp av plintar eller dylikt. Ta med visselpipa och mobil (kan behövas som matchklocka). Resultatpapper och laguppställningspapper erhålls av ledarna. Fråga gärna domarna innan när tid ska stoppas etc. Det är en fördel att vara två i sekretariatet, men det går också bra att vara en.
- Fikaförsäljning. Det är nya rutiner för i år. Varor, material och så vidare finns att hämta i föreningens kansli. Kansliet har flyttat och ligger nu i korridor parallellt med A-hallens kortsida mot Klubbhuset. Ledarna har kod till lilla skåpet vid kansliet, där tag till kansli finns.
OBS! Ni behöver ta med följande: skarvsladd med flera uttag, sopsäck, sop/skyffel och helst ett bord. Bord går säkert att leta rätt på någonstans på Lugnet, men kan underlätta att ha med.
Arbetsuppgifter under dagen:
Matchvärd: Victor
Sekretariat 1: Malte L och Axel
Sekretariat 2: Theodor och Benjamin
Fikaförsäljning: Karl och Oliver
Allt gott!
Med vänlig hälsning
Anna Åkerstedt (070-37 39 666) (är ej på plats på söndag)
Träning | 23 jan, 16:45 |
Matchsammandrag i Gyllehallen Borlänge | 25 jan, 09:15 |
Träning | 28 jan, 16:45 |
Träning | 30 jan, 16:45 |
Träning | 4 feb, 16:45 |
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera