Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IBF Falun Ungdom & Barn P2015
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IBF Falun Ungdom & Barn P2015.
P2015
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nu är det två dagar kvar till sammandraget. I detta sammandrag kommer två matcher att spelas parallellt, då det är en stor sporthall. Det betyder att vi behöver ha två sekretariat, ett vid varje match. Det går att sitta själv i sekretariatet, men en fördel att vara två. Ni som har möjlighet att delta två vårdnadshavare, så är det bra.
Fördelning av arbetsuppgifter ser ut enligt följande:
kl.8.30-11.30
Matchvärd: Oliver S
Sekretariat 1: Hugo S och Loui W
Sekretariat 2: Rickard F och Hugo M
Fikaförsäljning: Frans C
kl.11.05-14.05
Matchvärd: Max Å
Sekretariat 1: Sixten A och Liam H S
Sekretariat 2: Malte L och Emil W
Fikaförsäljning: Tintin O
Det vi även behöver är att fördela vem som tar med vad (se tidigare nyhet om vad som behövs) samt vem som hämtar och återlämnar varor till Gudie arena. Skriv i kommentarsfältet vad du/ni kan bidra med! Ser att det tidigare inlägget är borta, kopierat därifrån:
- Inför fikaförsäljningen behöver varor med mera hämtas från cafét i Guide arena, någon gång under lördag 13/1. Hämta: pumptermos, kokplatta, servetter, soppåsar, plasthandskar (?), ”mjölkpyramider” (alt. köpa mjölk och ta med), prislista med QR kod till föreningens swish, korvpapper, kaffe, te, ketchup, senap, korv, korvbröd, festis, läsk, godis, chips, delicato och annat som ni tänker kan vara bra att sälja. Överblivna varor och annat behöver sedan köras tillbaka direkt efter sammandraget. Det behöver vara två personer för att hämta och en-två för att återlämna, då är det gjort under 30 minuter.
- Ta med hemifrån: kaffebryggare med filter, vattenkokare, konservöppnare, gryta till korven, sax, skarvsladd, ”korvtång”, enklare städutrustning (t.ex. sop och sopskyffel) och lämpligt bord att ha fikaförsäljning på. Eventuellt hembakat fika kan självklart säljas också.
Allt gott!
Med vänlig hälsning
Anna Åkerstedt (070-37 39 666)
Hej. Vi/Frans har fått en påminnelse om att svara på en kallelse angående söndagens matcher i Haraldsbo. Vi har inte fått någon ursprunglig kallelse plus att det inte går att svara på denna påminnelse. Så det verkar vara något tekniskt problem. Frans kan inte spela denna söndag
RapporteraRapportera
Nu funkar det och andra tider ser jag! Då kanske Frans visst kan spela. Ska kolla logistiken och återkommer i svaret på kallelsen i em!
RapporteraRapportera
Toppen!
RapporteraTack för info Stefan.
Rapportera
Jag fick också påminnelse men hittar inte anmälan
RapporteraRapportera
Jag kan sitta i sekretariatet! Jag tar med egen visselpipa.
RapporteraRapportera
Vi kan stå bakom fikabordet på söndag!
RapporteraRapportera
När är det samling för oss som är kallade på de två senare matcherna (11.30 och 12.30)? Jag kan sitta i sekretariatet på dessa matcher.
RapporteraRapportera
Rickard kommer samt Oliver. Rickard hittar jag inte kallelse för. Kan stå i kafé eller sitta i Sekretariat.
RapporteraRapportera
Nu så!
RapporteraMalte L är med 11.30 o 12.30. Jag kan sitta i sekretariatet under dessa två matcher.
Rapportera
Vet inte än om jag kommer att vara med på söndag. Kommer jag så kan jag hjälpa till vid fikabordet.
RapporteraRapportera
Hugo är lite tveksam till att kunna vara med..
RapporteraRapportera
Samling klockan 11:00 för dem som ska spela klockan 11:30 och 12:30.
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till att hämta varor från Guide arena under morgondagen, men lämpligt att någon från morgonpasset följer med och tar med sakerna till Haraldsbo sporthall.
RapporteraRapportera
Hej! Vad innebär det att vara matchvärd? Kan vi läsa oss till det någonstans? Olivers pappa, André blir med på söndag. Med vänlig hälsning, Helena
RapporteraRapportera
Behöver jag ha med någonting till söndagen när jag ska hjälpa till i sekretariatet ?
RapporteraRapportera
Hej! Att vara matchvärd innebär att man bär en gul väst, som ledarna har med sig. Som matchvärd ska man se till att hallklimatet är bra. Det betyder att man ska se till att publik och ledare sköter sig. Det handlar också om att stötta domarna, att de inte får utstå kritik etc.
RapporteraRapportera
Elina, ingen har hittills skrivit att man tar med sig något, så i nuläget har vi ingenting varken till sekretariat eller til fikaförsäljning.
RapporteraRapportera
Vart finns bord till sekretariatet att hämtas. Är det någon som har koll på det.
RapporteraRapportera
Hugo är febrig, lämnar återbud till i morgon
RapporteraRapportera
Vad mer än bord behövs tilll sekretariatet? Mall att fylla i samt instruktion finns det?
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraDet behöver fyllas på med läsk och godis inför matchomgång 2. Så ni som ska ha kiosken ( eller någon annan som ska vara på plats då) kanske kan hämta mer inför det passet?
Rapportera