Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF FB P-13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hovsta IF FB P-13/14.
FB P-13/14
Följ oss för uppdateringar
Hej på er alla föräldrar!
Här kommer den tråkiga men ack så viktiga nyheten "Anläggningsschema!" inför säsongen 2023. Samma förutsättningar gäller som åren innan vilka finns specificerade här nedan. Tillse att ni hjälps åt under våra veckor så blir arbetet mycket lättare än om ett fåtal föräldrar ska dra hela lasset. Allt för att barnen ska få så bra möjligheter att spela fotboll som möjligt.
Det som ska göra under veckan är
1. Krita två 7mot7-planer på B-planen (ej vecka 26-31)
2. Städa runt B-planen, läktaren och kiosken
3. Städa små omklädningsrum och duschutrymmen
4. Se till att det är snyggt runt klubbstugan
5. Töm papperskorgar, ställ in grillar mm. i kiosken
6. Kontrollera och laga nät om det behövs
7. Klippa/trimma gräset runt om B-plan varje vecka
Nedan följer en lista med barnens namn. Leta rätt på erat barn och save the date när ni ska ha anläggningsansvaret. Kontaktuppgifter till föräldrar går att skriva in på era barn så övriga föräldrar kan få kontakt med er vid behov.
V21
Elis Jörnefeldt
Valter Lund
Joel Seyoum
Olle Sjöblom
Oskar Andersson
Herbert Hagenfeldt
Ivan Holmlund
Leo Lindberg Sandin
Sixten Spännare
Oliver Svensson
Edwin Kindgren
V34
Jack Rydelius
Jack Löfgren Wallén
Darin Abdulhakim
Noah Pavicevic Lundmark
Rasmus Widman
Noel Gustafsson
Ralf Hjerpe
Jason Högberg
Rasmus Langeroth
Theo Nordkvist
Albin Pergemo
Arvid Strand
Mvh Ledarna
Städa omklädningsrummen ingår väl när man städar klubbstugan? Ska vi behöva städa där igen? Oliver har städa klubbstugan denna och blev tilldelad v.21 om 2 veckor. Känns inte okej.
RapporteraRapportera
Madeleine detta gäller för alla lag under året. Alla behöver hjälpas åt för att hålla både planer och omkringliggande ytor fräscha.
RapporteraAtt vi har ansvar för att städa klubbstugan ger extra klirr i kassan för laget men vi måste hjälpas åt med underhållsstädet. Nu när vi är så många per vecka vad gäller anläggningsansvaret bör det funka att dela upp veckan i två lag vilket innebär att vi får ett pass mer på ett helt år, det är inte mycket begärt för att barnen ska få lira boll😊
Rapportera
Camilla vill du byta vecka med oss då?
RapporteraRapportera
Vi har redan städuppdraget samma vecka annars hade vi kunnat byta😊 Vi kommer även få städa för storebrorsans lag så vi kommer ha uppdrag så vi klarar oss😅
RapporteraRapportera
Tänk på så mycket tid ledarna lägger på att barnen ska spela fotboll. Att hjälpa till att städa max 3 eller 4 gånger per år inte så mycket begärt.
RapporteraRapportera
Kan ni sluta tjata nu. Tyckte det blev mycket på kort tid. Har fler barn och mycket på jobbet. Läste också att vi skulle städa i stort sett varje dag den veckan. Jag ställer alltid upp och städar.
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraHur ser planen ut inför anläggningsansvaret v34?
Är det städning varje dag eller 1-2-3ggr i veckan? Vilken tid? Om man inte kan alla dagar kan man boka in dag så det blir jämnt fördelat?
Rapportera
Tjo hej! Det bör räcka med två gånger på en vecka. Sålänge ni delar upp det broderligt/systerligt mellan er så ser jag inga hinder att ni byter med varandra. Sålänge inte står där själv en av dagarna
RapporteraRapportera
Skriver här eftersom alla inte har nummer inlagt.
RapporteraFöräldrar som ska ha anläggningsansvar vecka 34:
Ska vi köra samtidigt som barnen tränar för enkelhetens skull? Vi kan köra på tisdag men tyvärr inte på torsdag. Ska halva gruppen köra tisdag och halva gruppen torsdag? Hur ser det ut för övriga?
Rapportera
Låter bra! För oss passar oxå tisdag bäst
RapporteraRapportera
Tisdag (eller måndag om det behövs) funkar bäst för oss också.
RapporteraRapportera
Jag kan köra torsdag
RapporteraRapportera
Hej!
RapporteraJag undrar varför står inte Albisons namn på listan! Tack Xhemile!
Rapportera
Kan vara så att han inte var registrerad i laget när jag gjorde listan. Har ni möjlighet hakar ni på nu v34 och hjälper till.
RapporteraRapportera
Vi kan på tisdag
RapporteraRapportera
Jag har ett litet förslag och även en förfrågan.
RapporteraJag skrev ovan att vi kan tisd. och månd. Men som det ser ut nu ska jag bort tis-tors och får därför svårt att hinna vara med då.
Kan vi tex. dela upp arbete:
Tisdag:
1. Krita två 7mot7-planer på B-planen (ej vecka 26-31)
2. Städa runt B-planen, läktaren och kiosken
4. Se till att det är snyggt runt klubbstugan
Torsdag:
5. Töm papperskorgar, ställ in grillar mm. i kiosken
6. Kontrollera och laga nät om det behövs
7. Klippa/trimma gräset runt om B-plan varje vecka
Måndag:
3. Städa små omklädningsrum och duschutrymmen.
Då kan vi och ev. de som inte kan tisd eller torsd städa omklädningsrum imorgon måndag.
Vad tror ni detta upplägg? (Går såklart att byta uppgifter och dagar om det passar bättre.
Rapportera
Ingår städa i omklädningsrummen detta? De gör väll de som städar klubbstugan?
RapporteraRapportera
Det står som punkt 3 i att göra för veckan ovan i texten. Eller har jag förstått fel?
RapporteraRapportera
Vi ska städa omklädningsrum också, Sara😊Man brukar behöva krita två gånger på en vecka så det kommer troligen behövas även senare under veckan. Så det är ju bra om några kan torsdag. Men alla har inte svarat ännu som har ansvar denna vecka😊
RapporteraRapportera
Hehe okej. Tänkte att de gjorde vi förra veckan när vi städade men då kör vi på de 👍 ja precis vi är många som ska hjälpa till så då blir de inte så mycke 😊
RapporteraRapportera
Anläggningsansvariga oavsett lag städar omklädningsrummen också, de används rätt flitigt 😊👍
RapporteraRapportera
Hur var de man fick tag i nycklar nu igen?
RapporteraRapportera
Nycklar bör Jennie ha?
RapporteraRapportera
Jag har haft kontakt med Jennie, tack. Drar till omklädningsrummen och städar om en stund.
RapporteraRapportera
Hej, sent in i tråden 😅 Om vi städar samtidigt som träningen är så är det tisdag/torsdag som gäller. Vi kan inte imorgon tisdag men är på plats på torsdag. Ni som kör tisdag kan väl notera i denna tråd vad som gjorts så har vi koll på vad som är prio att göra på torsdag.
RapporteraRapportera
Kan imorgon tisdag.
RapporteraRapportera
För info är omklädningsrummen, duscharna och toaletten städade, sopade och avmoppade samt papperskorgarna tömda.
RapporteraKunde låna städgrejer från klubbstugan då det var ett möte där.
Ha det bra och kör hårt med resten tisdag och torsdag. 😀
Rapportera
Jag kommer på torsdag i samband med träningen och kan köra ett race.
RapporteraRapportera
Kommer på Torsdag i samband med träningen och hjälper till.
RapporteraRapportera
Jag kritar planerna om en liten stund
RapporteraRapportera
Till er som kommer på torsdag, det som behöver göras:
RapporteraKritning
Trimma gräs kortsidan närmast kiosken samt nedanför utegymmet
Omklädningsrum inklusive domarrummet
OBS! Det finns ansiktsskydd & hörselkåpor men det är väldigt snuskigt så vi körde utan. Har man hemma så ta med😊
Rapportera