Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF IB F 13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hovsta IF IB F 13/14.
IB F 13/14
Följ oss för uppdateringar
Från och med idag är det ca 6 veckor kvar tills Örebrocupen går av stapeln och vårat ansvar för Hovstahallen börjar.
Förberedelserna är i full gång och vi har nu skapat ett arbetsschema som vi hoppas att alla kommer känna sig tillfreds med.
Vi har utgått från förra årets ramtider då årets tider ännu inte är spikade. Vilket innebär att de kan komma att förlängas eller förkortas.
Varje pass är ca 3-3.5 timme och tanken är att det ska finnas 3 föräldrar i hallen per pass. En i sekretariatet och två i kiosken. För att få ner antalet timmar per pass så krävs det att varje familj tar minst 2 pass under dessa tre dagar.
Vi ledare kommer inte anmäla oss till passen då vi har ansvar för laget. Men vi kommer finnas på plats stor del av tiden i hallen och hjälper då självklart till där det behövs.
Arbetsschemat ser ut enligt följande:
Fredag 11/4:
(16.30-22.30)
Pass 1: 16.30-19.30 (1 sek och 2 kiosk)
Pass 2: 19.30-22.30 (1 sek och 2 kiosk)
Lördag 12/4:
(07.30-20.30)
Pass 1: 07.30-10.30 (1 sek och 2 kiosk)
Pass 2: 10.30-14.00 (1 sek och 2 kiosk)
Pass 3: 14.00-17.30 (1 sek och 2 kiosk)
Pass 4: 17.30-20.30 (1 sek och 2 kiosk)
Söndag 13/4:
(07.30-16.30)
Pass 1: 07.30-10.30 (1 sek och 2 kiosk)
Pass 2: 10.30-13.30 (1 sek och 2 kiosk)
Pass 3: 13.30-16.30 (1 sek och 2 kiosk)
Anmäl er till passen genom att kommentera den här nyheten. Nu hjälps vi åt att säkra tjejernas kassa inför nästa säsong!
Om någon känner någon eller själv har möjlighet att sponsra med något genom sitt företag till kiosken, så hör av er till oss ledare eller skriv en kommentar till den här nyheten. Alla bidrag är välkomna. Även hembakat vore toppen om det finns till varje dag då det säljer bra!
För att vi ska kunna ge er mer information om vad som förväntas av er och för att ni ska kunna ställa frågor så tänker vi oss ett litet föräldramöte i samband med onsdagsträningen den 12 mars, kl. 18.00, samtidigt som tjejerna tränar. Önskvärt är minst en förälder från varje familj.
//Ledarna
WSK Lindesberg 13/14 FK6 (hemma) | 7 mar, 18:00 |
Träning | 12 mar, 18:00 |
Träning | 14 mar, 17:30 |
Innebandymatch mellan Lillån IBK- Landvetter damer | 15 mar, 13:00 |
SMÅ IF F12-14 (borta) | 16 mar, 13:30 |
Hej alla! Jag kan ta kiosken fredag 11/4 kl 16.30-19.30
RapporteraRapportera
Vi kan ta pass 1 fredag kiosken 11/4 kl 16:30-19:30 och pass 2 lördag kiosken 12/4 kl 10:30-14:00
RapporteraRapportera
Lördag 10:30-14 och 17:30-20:30 i kiosken
RapporteraRapportera
Vi kan ta lördag pass 3 (14-17.30) 1 sek + 1 kiosk och söndag pass 2 (10.30-13.30) 1 sek + 1 kiosk.
RapporteraRapportera
Vi kan ta sekretariat fredag 19.30-22.30, och söndag sekretariatet och kiosk 7.30-10.30.
RapporteraRapportera
Hej
RapporteraVi kan i princip ta pass oavsett tid, forutom lorddag andra passed, lillebror har traning da(ursakta stavingen, mobilen vagrar stava pa svenska just nu 😅)
Rapportera
Hej jag kan ta kiosken söndag 13/4 pass 2 10:30-13:30 och pass 3 13:30-16:30
RapporteraRapportera
Hej jag kan ta kiosken med Modin söndag 13/4 pass 2 10:30-13:30 och pass 3 13:30-16:30
RapporteraRapportera
Kan ta lördag pass 3 14-17:30 1 st kiosken och söndag 07:30-10:30 kiosken (hoppas jag inte dubbelbokade någon nu 😅)
RapporteraRapportera
Jag kan ta lördag pass 1 & 2 seketariat
RapporteraRapportera