Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF IB F 13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hovsta IF IB F 13/14.
IB F 13/14
Följ oss för uppdateringar
Schema för kiosk och sekretariat 2024:
8 november
Kiosk: Linda Westling och Amelie Videudde
Sekretariat: Marcus Halvarsson
30 november:
Kiosk: Lisa Rynning och Lisa Nyquist
Sekretariat: Jonas Brohmé
6 december:
Kiosk: Sofia Sundström
Sekretariat: Jonas Brohmé
20 december:
Kiosk: Jenny Gellerstedt
Sekretariat: Mikael Gellerstedt
Om ni får förhinder eller behöver byta så görs det lättast via gästboken på hemsidan i god tid före match.
I skrivande stund saknas det ytterligare en förälder i kiosken den 6 december och 20 december. Föräldrar till Ellen, My och Roqaya har ännu ingen uppgift och får gärna anmäla sig till något av de aktuella datumen. Annars kommer vi ledare att välja ett datum åt er.
Kiosken:
- Var gärna på plats 1 timme innan matchstart. Det tar längre tid att komma i ordning än vad man tror och oftast kommer motståndarna och deras publik tidigare.
- Kiosken ska placeras på övervåningen. Ca 3 bord går åt och finns nere i materialrummet.
- 1-2 termosar kaffe ska kokas beroende på matchtid. Kaffe finns i materialrummet och kaffekokare finns i klubbstugan borta vid fotbollsplanerna.
- Fikabröd får GÄRNA bakas av de som ansvarar för kiosken den aktuella veckan. Det säljer bra och ett säkert kort är alltid kärleksmums.
- Övriga kioskvaror(chips, kexchoklad, bars, godispåsar, dricka/festis) ska plockas upp och spridas ut på borden. Tänk volym! Finns att hämta i de blåa skåpen i materialrummet.
- Bollkastartävling med pris kommer att finnas vid hemmamatcherna och en lista(ordnas av ledarna) där man skriver upp sig ska ligga i kiosken. Man betalar 20kr/boll och får då skriva upp bollen/bollarnas nummer på listan. I skrivande stund ordnas priset av ledarna.
Sekretariatet:
- Var på plats 45 min innan matchstart.
- Två bord ska ställas upp i hålrummet på långsidan. Utrustning till matchklockan finns i materialrummet.
- Matchbollar ska plockas fram och finnas i sekretariatet. Finns i en trälåda i materialrummet.
- Högtalare sköts av ansvarig för sekretariatet. Finns att hämta i materialrummet.
//Ledarna
Träning | 4 dec, 18:00 |
WSK Lindesberg 13/14 FK6 (hemma) | 6 dec, 18:00 |
Träning | 11 dec, 18:00 |
Träning | 13 dec, 17:30 |
SMÅ IF F12-14 (borta) | 15 dec, 12:15 |
Vi kan hjälpa till 6 december (Mysans föräldrar)
RapporteraRapportera
Toppen då skriver jag upp er!
RapporteraRapportera