Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF IB F 13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hovsta IF IB F 13/14.
IB F 13/14
Följ oss för uppdateringar
SPELSCHEMA
Efter mycket om och men är spelschemat för Örebrocupen klart. Vi kommer få spela 4 matcher av 5 i Hovstahallen, vilket underlättar enormt då vi har kiosk och sekretariatansvaret.
Kopiera länken för att komma till spelschemat:
https://orebrocupeninnebandy.cups.nu/2024/result/team/45925831
Samling 45 minuter innan matchstart och då vill vi att tjejerna ska vara ombytta och klara med fylld vattenflaska. Om det är möjligt så ser vi helst att de har svarta/mörka shorts och strumpor så vi ser enhetliga ut.
KIOSK OCH SEKRETARIAT
Hovstahallen är öppen ganska långa tider fredag-söndag, vilket medför att alla föräldrar måste hjälpas åt för att minska belastningen för varandra. Lördagen och söndagen är två långa dagar där vi skulle behöva minska arbetsbördan genom att dela upp dagen i två delar, ett morgonpass och ett kvällspass.
Utöver kiosken behöver också någon sköta sekretariatet under hela dagen och det gäller under samtliga tre dagar. Även här behöver vi turas om och lösa av varandra. Ett förslag är att rotera på de föräldrar som är anmälda under respektive dag.
Vi vet om att det här kan bli en utmaning men om alla hjälps åt så är vi säkra på att detta kan bli en bra inkomstkälla där vi säkrar kassan för nästa år och då slipper sälja bingolotter, kakor, osv.
Ta gärna med äldre syskon eller mor och farföräldrar som hjälper till. All arbetskraft vi kan få är toppen!
Följande tider förväntas kiosk och sekretariat vara öppet i Hovstahallen(under varje dag står även namnen på de föräldrar som hittills anmält sig under respektive dag):
Fredag 12/4: 16.30-21.45
Cissi och Sofia
Lördag 13/4: 07.30-20.00
Elisabeth, Joakim, Olof och ev. Lisa
Söndag 14/4: 07.30-18.00
Annika och Jenny/Mikael
Ni som ännu inte har en uppgift anmäl er i kommentarsfältet nedan med vilken dag och även om ni föredrar dag eller kväll(gäller lördag och söndag).
Jag kommer finnas tillgänglig samtliga tre dagar och finns även med och förbereder/startar upp kiosk och sekretariat samt bygger sarg på fredagen.
På söndagen efter vår sista match behöver samtliga hjälpa till med att städa och riva sarg.
Nu ser vi fram emot tjejernas första deltagande i Örebrocupen!
//Ledarna
WSK Lindesberg 13/14 FK6 (hemma) | 6 dec, 18:00 |
Träning | 11 dec, 18:00 |
Träning | 13 dec, 17:30 |
SMÅ IF F12-14 (borta) | 15 dec, 12:15 |
Träning | 18 dec, 18:00 |
Jonas kan sitta i sekretariatet under hela fredagstiden!
RapporteraRapportera
Och även förmiddagen på lördagen! Alltså ca 7.30-12.
RapporteraRapportera
Toppen Lovisa då noterar jag det👍
RapporteraRapportera
Selma, Ajlas storasyster (13år) kan stå i kiosken mellan 10-13 på lördagen. Om någon behöver avlastning
RapporteraRapportera
Jag kan på lördag 😃
RapporteraRapportera
Jag kan stå i kiosken på fm under lördagen, kan inte stå där hela dagen.
RapporteraRapportera
Nu är vi igång och fredagshjältarna kör fredagspasset. Ni som ska jobba i helgen, kan ni skriva ut vilka tider ni kan jobba så ska vi försöka pussla ihop schemat och fylla på/ut med ledare/tonåringar som står. Ni kan också skriva ut om ni hellre kör kiosk eller sekretariat. När ni skriver skriv typ så här. Lördag 07:30-12:30 Sek. Eller Söndag 07:30-18:00 sek/kiosk. Jag sammanställer schemat och skriver ut en nyhet och fyller på/ser vart vi får luckor.
RapporteraRapportera
Jag kan sitta 12 till ca 17 på lördag
RapporteraRapportera
I seket! 😀
RapporteraRapportera
Kiosk söndag eftermiddag
RapporteraRapportera
Kiosk söndag förmiddag och Micke i sekretariat på söndag hela dagen.
RapporteraRapportera
Jag kan vara på plats hela lördagen. Antingen kiosk eller sekretariat.
RapporteraRapportera