Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Hovsta IF IB F 13/14
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Hovsta IF IB F 13/14.
IB F 13/14
Följ oss för uppdateringar
Om ca 3 veckor är det dags för Örebrocupen och med tanke på att vi ska ha hand om kiosken samt sekretariatet i Hovstahallen under fredag-söndag behöver vi skapa ett schema så att alla vet vilken dag man ska ställa upp.
Utöver dem intäkter som vi får från försäljning i kiosken så får vi även en ersättning på 3000kr för att vi ställer upp.
Inköp till kiosken är i stort sett klara men jag skulle gärna ta del av den inköpslista som gjordes i samband med poolspelet i Hovstahallen. Om jag inte minns fel så var det Cissi och Sofia som skapade den. Skicka gärna en bild på den till min telefon, 076-578 02 96.
Fredag 12/4 har Cissi(Gretas mamma) och Sofia(Majkens mamma) anmält sig till att stå i kiosken. Utöver det behövs även en person som ansvarar för sekretariatet.
Lördag 13/4 har Joakim(Hillevis pappa) anmält sig till att stå i kiosken alternativt sekretariatet.
Söndag 14/4 har vi just nu inga anmälda.
Har försökt gå tillbaka och kolla kommentarerna från tidigare nyheter och jag vet att flera har anmält att de kan hjälpa till men inte angett någon specifik dag.
Önskar att samtliga skriver en kommentar på den här nyheten med exakt vilken dag man kan hjälpa till och även om man ska stå i kiosken eller sitta i sekretariatet. Får man sedan förhinder den aktuella dagen så byter man själv med någon annan.
Minimum är tre föräldrar per dag men vi ser helst att vi är flera som delar på uppgiften så att vi eventuellt kan dela upp dagarna i två skift.
I tidigare nyheter skrev vi om att det behövs hjälp med bakning, men det släpper vi helt och lägger fokus på att bemanna kiosk och sekretariat.
Tiderna för Örebrocupen släpps den 27 mars och då kommer vi få mer exakta tider för hur länge kiosken och sekretariatet i Hovstahallen kommer att behöva vara aktivt.
//Ledarna
Träning | 13 dec, 17:30 |
SMÅ IF F12-14 (borta) | 15 dec, 12:15 |
Träning | 18 dec, 18:00 |
Träning | 20 dec, 17:30 |
KFUM Örebro F12/14 (hemma) | 20 dec, 18:15 |
Jag står gärna i kiosken på lördagen den 13/4.
RapporteraRapportera
Vi har svårt att meddela om vi kan hjälpa till och i så fall när. Våra 3 barn har alla Örebrocupen på olika ställen
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa i kiosken under söndagen :)
RapporteraRapportera
Vi kan stå i kiosk på söndagen eventuellt sekretariat också.
RapporteraRapportera
Då skriver jag upp er i kiosken på söndagen Jenny och Annika👍
RapporteraElisabeth då skriver jag upp dig tillsammans med Joakim i kiosken på lördagen.
Då saknar vi tre stycken som kan ta sekretariatet fre-sön. Sen hoppas vi självklart att fler anmäler sig till kiosken så att vi kan avlasta varandra.
Pernilla jag förstår er problematik! Är inte lätt med tre barn som idrottar samtidigt😅 Vi avvaktar spelschemat och ser ifall ni kan avlasta de andra någon dag om ni ändå är och kollar på Ellen i Hovstahallen.
Rapportera
Hej
RapporteraJag är gärna med på fredagen och förmodligen även lördag/söndag beror lite på Valters matcher och träningar.
Rapportera
Låter toppen Lisa du var ju med och stöttade upp kiosken senast så tänker att det kanske kan passa dig igen?😊
RapporteraRapportera
Ja absolut, mig spelar det ingen roll vad jag gör. Är där behovet finns.
RapporteraRapportera
Jag kan hjälpa till i sekretariatet eller där det finns behov!
RapporteraRapportera
Olof finns det någon speciell dag som passar dig bäst för att sitta i sekretariatet?
RapporteraRapportera
Fredag och lördag funkar vilketsom men inte söndag!
RapporteraRapportera