Lördagen den 30 och söndagen den 31 maj är det dags för klubbens stora evenemang, hundutställningen.
För att allt ska fungera behövs det mycket hjälp varför alla krafter är välkomna att bidra.
Uppgifter och tider som behöver bemannas är:
Fredag 29 maj, förberedelser
15.00-16.30 (3 personer)= Ola, Magnus, Micke
Lördag 30 maj, kök
06.00-09.00 (5 personer)= Ida, Loppan, My.J, Annie, Emelie J= Klart
09.00-13.00 (5 personer)=Eva P, Mona, Danman, Amelia, Madde J, Frida J= Klart
13.00-17.00 (5 personer)= P.A, Maria, Anna, Elmgren, Louise E, Strand= Klart
Lördag 30 maj, grill
09.30-13.00 (2 personer)= Fredde D= Saknas 1 person
13.00-16.00 (2 personer)= Fredde D= Saknas 1 person
17.30-21.00 (3 personer)= Ola, Tobbe, Krisse
Lördag 30 maj, parkering
06.30-09.30 (5 personer)= Bert, Micke, Durim +?= klart
09.30-12.30 ( 5 personer)= Bert, Micke, Mensur, Getoar= klart
Lördag 30 maj, städning
09.30-16.00 ( 1 person)= Magnus= Klart
Söndag 31 maj, kök
06.00-09.00 (5 personer)= Eva D, Louise M, Magda, Hannah = Klart
09.00-13.00 (5 personer)= Krisse, Lillis, Bettan, Mäkelä, Sjöholm= Klart
13.00-15.30 (5 personer)= Krisse, Thea, Lina, Strinsjö, Angelica = Klart
Söndag 31 maj, grill
09.30-13.00 (2 personer)= Tobbe = Saknas 1 person
13.00-16.00 (2 personer)= Tobbe = Saknas 1 person
Söndag 31 maj maj, parkering
06.30-09.30 (5 personer)= Bert, Dennis, Beqir, Abbe= Klart
09.30-12.30 ( 5 personer)= Bert, Faruk, Ilhir
Söndag 31 maj, städning
08.00-10.00 ( 1 person)= Ola= Klart
10.00- 16.00 (1 person)= Faruk= klart
Söndag 31 maj, undanplockning
14.00-17.00 ( 2 personer)= Ola, Faruk= Klart