Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om AIK Handboll Ledare inom AIK Handboll
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från AIK Handboll Ledare inom AIK Handboll.
Ledare inom AIK Handboll
Följ oss för uppdateringar
Hej!
Nu finns arbetsschema för Eken cup under dokument (Eken cup 2023). Samtliga lag, även de som inte deltar i cupen, har fått arbetspass då AIK Handboll är arrangörer av Eken cup och det för oss är en viktig inkomstkälla till föreningen.
I mappen finns också instruktioner till arbetspassen på lilla och stora parkeringen samt för städning av fältet.
På arbetspassen i Engelska skolans matsal finns skolans personal på plats och ger instruktioner/arbetsleder.
Vi har utökat antalet personer på stora parkeringen då flödet behöver vara snabbare, polisen har framfört synpunkter när det bildas långa köer ute på stora vägen.
Säg till om ni byter arbetspass med ett annat lag så att vi kan uppdatera schemat!
Hälsningar Karin
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Ledarträff | 25 aug, 13:00 |
Tack för att du styr upp Karin! Snart dags för Eken, så kul. Över 450 lag anmälda 🙌
RapporteraRapportera
Härligt Karin! Klara och tydliga instruktioner! Tack!
RapporteraRapportera
Hej,
RapporteraVill bara dubbelkolla, vill du ha ett schema med vem/vilka som bemannar vilket pass?
Bra jobbat med schemat!
Rapportera
@sarah fransson Jag tänker att du räknar in de F19 som nu går till dam i era pass då dam har 3 pass och F19 2 pass på Eken.
RapporteraVi F19 borde täcka våra pass utan de spelare som går upp.
Rapportera
Vi behöver inte veta vilka som jobbar på respektive pass, det räcker att ni vet. Har ni problem att bemanna behöver ni lyfta det i så god tid som möjligt så att alla lag kan hjälpas åt.
RapporteraRapportera
På sidan två i schemat står förtydligande kring respektive lag (lagnamn och vilket år de är födda).
RapporteraRapportera
Ser att det på sida 2 står att F11 har en tid per dag (fre, lör, sön). Dock är vi utlagda att ha två pass fredag och ett söndag.
RapporteraInte helt lätt att bemanna 10 pers fredag dagtid, så om ngt lag kan tänka sig att byta ett helt pass eller byta ett par stycken funktionärer vore vi väldigt tacksamma.
Rapportera
Damerna tar F11´s pass fredag mellan 14.00-18.00 och F-11 tar damernas pass lördag 07.00-10.30. Hoppas det löser några knutar åt er :) vi ses på fältet!
RapporteraRapportera
Toppen! Stort tack @Sarah!
RapporteraRapportera
Schemat är uppdaterat efter ett byte.
RapporteraRapportera
Vi i p12 (födda 10) har tagit på oss att fixa tältet och göra det till 2.0 i år. (eller rättare sagt Karolina och Emma från vår föräldragrupp) de skulle behöva lite hjälp att få tag i 16 st europallar, samt tar tacksamt emopt ideer och sällskap! Emma Rönnqvist Lööv emma.ronnqvist-loov@folksam.se
RapporteraRapportera
Påminner om lite möjliga kontakter som kan hjälpa till med ett antal lastpallar :)
RapporteraRapportera
Korrigering:
RapporteraDe som bemannar parkeringarna hämtar och lämnar material (swishlappar etc) i Gubbängshallen (inte i tävlingsvagnen).
Rapportera
Vi tog på oss att fixa i tältet men skulle behöva några händer till att resa tältet.
RapporteraVi är på plats imorgon bitti och skulle uppskatta hjälpen.
Rapportera
Material för städningen hämtas och lämnas i Gubbängshallen vid varje pass
RapporteraRapportera