Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Habo IF F17
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Habo IF F17.
F17
Följ oss för uppdateringar
Hej.
Vill börja med och tacka för att fler av er var snabba med att få arbetspassen täckta!
Nedan kommer schemat för veckans arbetspass. Ni som har arbetspass får själva ansvara för att lösa ersättare om något förhinder skulle uppstå.
Gällande kioskuppdraget som startar imorgon.
Jag återkommer till Liv Holm imorgon fm hur man går tillväga med nyckeln. Arbetsuppgifter under kioskens öppettider finns väl beskrivet i en pärm som finns i kiosken. Lathundar på precis allt som ska göras, hur man tar betalt, vad som ska fyllas på etc. Allt finns väldigt enkelt beskrivet på plats. Och som jag fått till mig så kommer det vara väldigt lugna kvällar.
EDIT
Onsdag 25/9 17:00-20:00: Liv Holm
Torsdag 26/9 17:00-20:00 : Olivia Stuchly
Fredag 27/9 17:00-20:00: Esther Gillek
Lördag:
0930-1230: Hedvig Öhgren och Ebba Lindberg
1230-1530: Minelle Höglund och Vilma Johansson
1530-2000: Olivia Jensen och Astrid Bergendahl (till kl 19:00)
Vid eventuella frågor, kontakta mig (Joakim Dahlström) eller Chia Rashed så ska vi försöka hjälpa er om något strular.
Med vänlig hälsning,
Ledarna i F-17
Okej gänget, lördag kväll är ännu inte täckt. Vi saknar fortfarande två personer som kan stå på kvällspassen. Då dem schemalagda befinner sig på annan ort den helgen.
RapporteraVi är 35 barn i laget. Vilket innebär 70 föräldrar. Just nu är bara 7 föräldrar schemalagda. Någon av er andra 63 stycken föräldrar som kan vara behjälpliga?!
Rapportera
Helt enig. Viktigt att vi ställer upp. Kan vi alla dela på någon timme om man inte kan va med hela tiden? Tråkigt att tjata gott folk.
RapporteraRapportera
Jag var upptagen den timmen då schemat släpptes, dom rimliga tiderna blev ju upptagna direkt, jag kan hjälpta till fram till 18:30 tiden på lördag. Men som sagts tidigare, någon form av rullande schema på årets alla aktiviteter hade nog hjälpt till. Alla behöver ju göra sitt. / mvh Simon
RapporteraRapportera
Hej! Vi var med som funktionärer förra eventet och stod vid hoppborgen. Jag kan som tidigare nämnt bara vardagarna denna gång. Pappan jobbar kväll och vi andra ska iväg i helgen. Gärna rullande schema framöver! Schemat ovan ser för övrigt fullt ut, stämmer det? / Helena Liljergren
RapporteraRapportera
Hej, Kan man inte så kan man inte. Det är helt förståligt. Det är bara svårt för oss att planera detta då vi upptäcker att vi kan göra mer. Vi kan dela på detta så det inte blir svårt att ställa upp för oss alla. Kan även säga nu att ett liknande förfrågan kommer skickas inom kort gällande diskot den 23 november där vi ska städa. Vårt lag får pengar vilket är viktigt för tjejerna. Tack för visat förståelse.
RapporteraRapportera
Bra förslag Simon, vi fixar ett rullande schema så får alla signa upp sig. Tack!
RapporteraRapportera
👍.
RapporteraSkriv upp mig till 19 på lördag så stänger vi då helt enkelt, längre kan jag inte vara där. /simon
Rapportera
Jag kan ta sista passet på Lördagen istället om det är någon som kan ta första passet 09.30-12.30 i mitt ställe?
RapporteraRapportera
Jag tar gärna Charlottes plats / Simon
RapporteraRapportera
Poängen med mitt byte var ju dock att fylla kvällspasset som är problemet. Då är ju ett byte med dig som redan tagit just det passet lite orimligt, då kan jag lika gärna stanna kvar på mitt pass eftersom problemet inte blir löst!
RapporteraRapportera
Ja funkade det att passet avslutades vid 19 behöver jag inte byta, fick ej något svar
RapporteraRapportera
Det funkar fint Simon.
RapporteraRapportera
Tack för er insats 🙏
RapporteraRapportera
Då står alltså jag och Simon kvällspasset, vi behöver då någon som täcker upp för mitt egentliga pass 09.30-12.30 👍
RapporteraRapportera
Vi kan ta förmiddagspasset på lördagen.
RapporteraRapportera
Toppen Annika! :) Då tror jag alla pass ska vara lösta nu!
RapporteraRapportera