Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om IK Orient Grupp 12/13
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från IK Orient Grupp 12/13.
Grupp 12/13
Följ oss för uppdateringar
Hej,
Startar en tråd kring cafébemmaningen för vår grupp som är på gång nu för våren.
Skriv här om ni vill byta pass så har även vi lite koll och kan hjälpa er med frågor etc.
OBS! Ni sköter ni byten med varandra själva!
Vi tycker det är jättebra om barnen själva är med och hjälper till på cafépasset - så om det kolliderar med träning, välj cafépasset den gången ;)
Ha det!
Magnus
Endast sidans medlemmar kan kommentera
Vi är bortresta och kan ej ta passet 9:e mars
RapporteraRapportera
Vi behöver också byta den 8:e mars, Astrid L, då vi inte har möjlighet.
RapporteraVi kan ta passet den 9:e om det passar bättre med den 8:e för er, Stina?
Rapportera
Hej! Vi har ju ett fm pass på en söndag. Efter att ha hört hur det var i höstas (mer än fullt ös och extrem försäljning) på ett sådant pass vill vi gärna veta om rutinerna för helgpassen har styrts upp så att vi inte hamnar i en sådan situation. Vi är som någon klok person skrev då trots allt bara vanliga föräldrar och inte rutinerade i just det här arbetet, inte heller alltid rustade för den stressen som kan uppstå. Ett café av sådan storlek kräver ju trots allt sitt. Har det förts något resonemang kring det sedan kritiken i höstas kom?
RapporteraRapportera
Hej på er alla!
RapporteraDet har definitivt funnits tillfällen då bemanningen inte fungerat bra, men det är dock få.
Gäller helger där kommunen missat att det varit arrangemang i hallen och helt enkelt missbedömt personalbehovet så bemanningen blivit fel.
Vi jobbar löpande med kommunen för att förbättra detta och har uppföljningsmöte med fokus på den frågan nästa vecka.
Har även varit lite problem med att saker varit slut etc.
Vi kommer göra vad vi kan för att det skall bli bra för er. Jag kommer även finnas som 'jour' under våra veckor för att säkerställa att ni har den uppbackning som behövs.
Kommunen är väl medvetna om att vi inte är caféproffs och endast gör få tillfällen per år. Denna lösningen med personalbemanning är även ny för kommunen så vi har en del att lära tillsammans och löpande förbättra. Målet är självklart att det skall fungera bra för alla inblandade.
Jag återkommer till er med info efter uppföljningsmötet om det är något nytt!
Ha en go dag!
Magnus
Rapportera
Hej Tony! Vi är tyvärr borta 8:e också..
RapporteraRapportera
Tack Magnus!
RapporteraRapportera
Kan ta den 9 Mars om det i såna fall funkar att ta den 20 Mars för oss?
RapporteraRapportera
Hej Johan
RapporteraOm det är så att ni inte kan byta så kanske ni kan byta till den förmiddagen den 8/3 så tar vi den 20/3?
Rapportera
Hejsan Tony funkar för mig om det är det tidiga passet 9:30-13:30. I såna fall byter vi passen
RapporteraRapportera
Tack Johan. Ja det är det tidiga passet för Astrid L, 9:30 -13:30
RapporteraDå byter vi, så tar vi 20/3 17-20.
Rapportera
Japp Tony blir jättebra
RapporteraRapportera
Är det någon som kan byta sön fm 16/3 till en vardagkväll? Mån, ons eller tors? Tack!!
RapporteraRapportera
Frågar igen, någon som kan byta 16/3 till annan dag?
RapporteraSer fram emot återkoppling från uppföljningsmötet med kommunen Magnus.
/Carina
Rapportera
Hej Carina! Jag kan ta passet 9:30-13:30 den 16/3. Valter har inte blivit tilldelad pass (han är ny i gruppen) så du får inget annat pass i utbyte.
RapporteraRapportera
Hej Beatrice! Åh, vad snällt! Jag är skyldig dig en tjänst. Tack!🙏
RapporteraRapportera